emmamama 2011.04.02. 08:03

Hanna nélkül

Ide utazik ma Hannáék tánccsoportja:

XXX. ORSZÁGOS TÁNCHÁZTALÁLKOZÓ ÉS KIRAKODÓVÁSÁR

Anyósom kíséri a kisasszonyt, mert én ezt a programot - és tömeget - már nem bírnám (és senki se örülne, ha miattam kellene fél óránként megállnia a busznak... ) Remélem, jól fogják érezni magukat, bár nem kicsit aggódom, hogy minden rendben legyen, de ez természetes. Fõleg nálam.

Úgyhogy korán reggel felöltöztettem szép ruhába, apja pedig kivitte õket a buszhoz. Árminnal azóta elolvastunk egy könyvet; nehezen fogja bírni Hanna nélkül, de kitaláltunk számára mindenféle programot: apjával (aki kivételesen itthon tölti a hétvégét ) autókereket cserél majd, virágot ültetnek, megkapja Hanna régi biciklijét és gyakorolnak, sütünk-fõzünk, takarítunk... Meg ilyenek.

Aztán majdcsak eltelik ez a Hannanélküli nap...

12 komment

Címkék: Hanna

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr145973501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündelány 2011.04.02. 08:09:14

Én terhesen Rómában voltam, és több WC-t láttam, mint mûemléket, mindenhol pisiltem.a Colosseumtól a Vatikánig...

Mata Hari 2011.04.02. 12:06:29

Jól tetted, hogy maradtál,, Irigylem Hannát, bár most mászni alig bírok (nemhogy ugrálni, táncolni), de a kirakodóvásárokat és bolhapiacokat imádom! :D Így van ez, ha 2 tesó ragaszkodik,, nem baj végül is Ármin egyedül uralhatja a házat! :D ..már hallom a következõ beszólását! %mrgreen%

XxLánykaxX 2011.04.02. 17:51:59

WoW nagyon klassz kis blog ;)

emmamam 2011.04.02. 17:54:32

Köszi. %lol% MH, szerintem anyósom tobzódik ott... :D (Imááádja õ is a vásárokat, bótokat, piacokat, stb.) De azért remélem, táncosokat is néztek. :D :D %mrgreen%

Mata Hari 2011.04.02. 18:04:19

Kapol tõlem pontocskát! Mer megérdemled!! :D :D http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Jeefo 2011.04.02. 21:29:32

Nálunk Boginélküliség van elég sokáig. Csütörtök óta. %rolleyes%

kata... 2011.04.03. 11:03:19

Hanna biztosan nagyon jól érzi magát :D Ármin hogy bírta?? és Te?:D:D

kékáfonya 2011.04.03. 12:08:39

Milyen szuper program! Mondjuk én is többre értékelem a kirakodóvásárt mint a néptáncot, de Hannáék tuti nagyon jól fogják érezni magukat! Virágokat ültetni nekem is kéne, talán a muskátlik már nem sértõdnek meg kint.

cusi 2011.04.03. 17:46:28

szeretem a táncháztalálkozókat. Tavaly meg tavaly elõtt is voltam, meg elõtte még sokszor. :D Mindig elvesztem valahol :D Úgy volt idén is felmegyünk anyuékkal, csak aztán anyagi okokból kifolyólag végül is maradtunk. De hát majd jövõre :D Remélem Hanna jól érezte magát :D

emmamam 2011.04.03. 18:06:52

Kata: Hanna nagyon jól érezte magát, bár nagyon elfáradt. Ármin jól bírta, egész nap szinte az apjával volt. Hozott neki Hanna egy csuhélovat. :D Cusi: több ezren voltak... %confused% Jó, hogy nem mentem, és még jobb, hogy Hanna nem veszett el. :) Áfi: nálunk 1 hete kint vannak; bár állítólag most megint jön a rossz idõ...

kékáfonya 2011.04.04. 09:34:13

Mostmár ne jöjjön, tegnap délután én is kiraktam õket.
süti beállítások módosítása