emmamama 2014.03.27. 13:36

Gyógyulófélben?

Hanna javulást mutat. Fél délelõtt Judit és a zenemanók c. iszonyat  fantasztikus gyerekzene szólt a jutubon, arra táncolt, aztán, míg elrongyoltam a boltba, Álmossal kiszedték a játékgyümölcsöket (valamint az én nagyanyai örökség-süteményestányérjaimat és a kávéscsészéimet ), leterítettek egy plédet a padlóra, megterítettek, az ajtóra meg kiírták, hogy PIKNIK.  Minekutána anyukámmal együtt - aki látogatóba jött hozzánk - "jóllaktunk", Hanna közölte, hogy õ akkor most lefekszik és alszik egyet.  Így is tett. A piknikezés romjait már nincs energiája eltakarítani szegénykémnek, és folyamatosan arról érdeklõdik, hogy ugye alvás közben nincs hasmenésünk, a lila (hány)tálat meg kabalaként hordja magával mindenfelé...

Szombat-vasárnap ismét tûzvirágos fõpróba, ahonnan hiányozni fõvesztés terhe mellett lehet csak. De ilyen állapotban, hiába is van sokkal jobban, mint két napja, nem fogja tudni végigcsinálni a maratoni, hatalmas fegyelmet, állóképességet és energiát igénylõ programot, az hóttziher. 

4 komment

Címkék: beteg Hanna

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr325973159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2014.03.27. 15:38:05

A gyerekek bámulatosak és hihetetlenül sokat kibírnak, ha akarják. ;) :D (Na, kiszólt a lyuk a gödörből, mint gyakorlott anya mondom ezt. %mrgreen% :P )

Thalia 2014.03.27. 18:58:29

Emma, amikor kicsi voltam és beteg én is mindig "elijesztésképpen" hordtam magammal a (hány)vödröt. És tényleg, simán lehet, hogy 2 nap alatt még sokat gyógyul Hanna, további jobbulást! A söpredéket fölöttem pedig remélem reagálás nélkül törlöd mihamarabb.

vilmácska 2014.03.27. 19:16:02

Fúúú, én most valami nagyon gonoszat akartam volna írni, de rájöttem, hogy akkor egy szintre kerülnék ezzel a senkiházival. %evil%

emmamam 2014.03.28. 07:18:36

Ó, én ezt szó nélkül törlöm, ne aggódjatok! :) Amúgy arra jutott a családi kupaktanács, hogy ma sima próba lesz, itthon marad regenerálódni, aztán a főpróbákra el tudom vinni már.... Ha nem lesz jól, úgyis ott leszek vele, és hazahozom legfeljebb. Tegnap kint szaladgált az udvaron a tesóival, úgyhogy olyan nagy baj már nem lehet.
süti beállítások módosítása