Apa ismét délutános lett, elment hétfõn lázasan, náthásan, de hiába veszekedtem vele, hogy menjen dokihoz, azt mondta, elmegy dolgozni, ott legalább nem fázik (mert 50 fok van árnyékban, azért...)

Én próbáltam boldogulni a kölkekkel, nagyjából sikeresen, bár Árminom megjegyezte, hogy: Anya, ma nehéz esténk lesz, mert nincs itthon apa, hogy ráadja Álmosra a pelust... - merogy esténként õ szokta, a fiatalúr elõlem ugyanis elrohangál, én utána bukdácsolok a pelenkával, míg, ha az apja öltözteti, lefekszik és még segít is neki, szóval ennyit errõl. (Amúgy az esténk nem volt egyszerû, de nem ez miatt, hanem, mert hiányzott a tekintély, és pl. este 9-kor a fiúk épp azzal szórakoztak, hogy a párnákkal szánkóztak végig a kövön, míg Hanna fogatt mosott, és ilyesmi...  )

Délután az öcsém vigyázott a fiúkra, míg elrobogtam Hannáért a suliba, naná, hogy megint õ(k) jött(ek) ki utoljára... Megérkezett közben Marci, és áthívtuk Gyuszikát, ha már lúd, legyen kövér, de semmi gáz nem volt velük, játszottak szépen, és Gyuszika se küldött el a búsba (mint ahogy Ferit szokta), mikor haza akartam kísérni este fél hétkor.

Hanna kitalálta - mikormáskor -, hogy õ bizony elrakodik az íróasztalán. Nagy lelkesedésemben adtam is neki prontót meg rongyot, hogy csak kétszer fújjon és óvatosan... Álmoson kívül nem mehetett be senki a szobába, míg õ nem végzett (este fél nyolcig...  ) Mikor végre bejutottam a rezidenciára, kishíján hanyatt estem a padlón, ugyanis lánykám túlbuzgóságában még azt is felsikálta a prontóval, alig maradt a palackban, viszont a jégpálya most kutyafüle a parkettához képest...  "Elpakolt" az asztalán is, aminek az eredménye az lett, hogy a laptop már nem fér el rajta, de õ sem tud leckét írni a sok kacattól, dehát lelke rajta, majd valahogy megoldja. Íme: 

  

Este pedig így segítettek ágyazni:

   

  

  

  

Apát Ármin neki készített rajza és Hanna aláírásra váró ellenõrzõje várta éjjel fél 11-kor (jah, meg Álmos, aki még akkor is élénken pislogott a takaró alól )

 

Majdcsak letelik a hét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr905973174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2014.01.21. 15:41:28

%lol% tarts ki, Emma! :)

pontycomb 2014.01.22. 21:12:12

Látom zajlik az élet.. úgy jó! :)
süti beállítások módosítása