emmamama 2010.04.16. 09:41

Játék

Itt volt egyik nap anyukám, és monmdta - már nem elõször -, hogy milyen jó, hogy én ennyit játszok a gyerekekkel, és, hogy õ nem játszott velünk soha. Namost, ez nem is így van, mert nem játszok velük annyit, amennyit jó lenne, és az sem igaz, hogy õ nem játszott velünk, mert emlékszem rá, mennyit énekeltünk, legóztunk, tollaslabdáztunk, apuval fociztunk. Soha nem volt hiányérzetem, nem unatkoztam, pedig 14 éves koromig testvérem sem volt. Ideje sem engedte volna egyébként, hogy annyit üljön mellettem, mint amennyit én ülök az enyémek mellett: nem volt automata mosógép, mosogatógép, volt viszont hatalmas kert, amit mûvelni kellett, még a napi munka és a háztartás vezetése mellett.
A játék nálunk sem mindig a szó szoros értelmében folyik. A legjobban ugyanis azt élvezik, ha fõzhetnek velem (ami után én többet takarítok, mint amennyi ideig a fõzés tart %mrgreen%), imádnak az apjukkal kertészkedni, autót mosni; és még vasalnak is; Ármin legutóbb így:

  

Hanna pedig olyan precízen összehajtogatja a ruhákat, hogy nem is kell újrahajtogatnom õket. Nekik még ez is játék, nekem pedig öröm, hogy ott ügyködnek a közelemben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr135973847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kesszi 2010.04.16. 10:08:20

emlékszem, még mielõtt nem tört rám az anorexia, szóval ilyen 10 éves korom elõtt én is imádtam vasalni meg fõzni-sütni:D mondjuk "szakácskodni" utána is, csak akkor már mindig úgy, hogy ne lássa senki.. aztán meg boldog voltam, hogy õk megeszik én meg kibirtam, hogy meg se kostoljam.. de ez már egy másik történet.

duzduzka 2010.04.16. 11:24:30

Ügyes anyuci vagy, és kész. :D

Emma 2010.04.16. 12:48:02

Én ebben egyáltalán nem vagyok ilyen biztos. %twisted% :P :)

Sztyke 2010.04.16. 13:03:42

Pedig szerintem is így van.:D :) én ismerek pár embert aki aztán szépen neveli a gyerekét.:| :S

duzduzka 2010.04.16. 13:04:36

Pedig csak legyél biztos, Emma, hiszen lerí a gyerekeidrõl, hogy elégedettek és boldogok. Kell ennél több? :D

picy 2010.04.16. 19:08:56

Milyen kis házias:)

ZV1 2010.04.16. 19:37:33

Kölcsönkérhetem Ármint vasalni? ;) :D

manókaa 2010.04.17. 13:26:12

irigy vagyok Hannára, hogy jól hajtogat, mert én iszonyatosan csúnyán, és lassan 17 évesen:D
süti beállítások módosítása