emmamama 2010.01.16. 13:48

Kell ez nekem???

Azt mondta anno a fõnököm énnekem, hogy dühbõl soha ne írjak. Nem mindig tudtam megfogadni a tanácsát, mint ahogy most sem tudom - legfeljebb késõbb privátolom ezt a bejegyzést...

Nade.

Nem mondom, hogy nincsenek ellenségeim, mert vannak, de azt is el tudom mondani, hogy eddig, akárhol megfordultam (értem itt mondjuk a munkahelyeimet, volt egypár, és mindenütt elég sok idõt eltöltöttem), mindenhol elfogadtak, merem azt mondani, kedveltek. Úgy általában szeretem is az embereket, ha mosolygok valakire, vagy kedves vagyok valakivel, azt õszintén teszem. Javíthatatlan hibám - bár azon vagyok, hogy változtassak ezen, de 35 évesen elég nehéz -, hogy indulatos vagyok, hogyúgymondjam: hamar felkapom a vizet, és ilyenkor hajlamos vagyok odamondogatni akkor is, ha nincs igazam. (Ezt késõbb szoktam belátni, és az esetek nagy részében, ha mód van rá bocsánatot is kérek érte.) Mióta a gyerekekkel itthon vagyok, több fórumban is "beszélgetek" - így itt a blogolon is -, volt jónéhány konfliktusom emberkékkel, ezek egy részét (mondjuk úgy 98 százalékát) tisztáztuk, más részét nem, mert nem volt rá fogadókészség, vagy, mert egyáltalán értelme sem volt. Mindezzel együtt is azt mondhatom: általában jól megértetem magam másokkal és elfogadnak engem, ennek egy okát látom: még vallom, hogy az emberek alapvetõen jók, és eképpen állok hozzájuk.

Van itt a blogolon is néhány szimpatikus ember, akiknek rendszeresen olvasom, olvastam a blogját, figyelemmel kísértem az életüket, s volt köztük, aki különösen közel került a szívemhez, és úgy gondoltam, nem érvényes rá a "madarat tolláról, embert barátjáról" mondás közhelyessége. MOst is így gondolom, persze. Mégsem hiszem, hogy olvasnom kéne õt a továbbiakban, mert a szórakozásból (vagy nem tudom, milyen megfontolásból) mindig más néven, illetve névtelenül, de ugyanabban a stílusban és így önmagát meg nem tagadhatatlanul hozzá (is) kommentelõ - és hozzá közel álló - vagy egykor közel állt (ezt sosem tudom) - úriemberrel nagyon nem jövök ki, és ez enyhe kifejezés. Aki engem gyûlölködõnek, meg nagyképûnek tart, az nagyon téved (nagyképûnek mondjuk akár tarthat is, bár nincs mire felvágnom, tudtommal nem is teszem, ám, ha így látnak mások, hát vállalom, de, hogy gyûlölködõ legyek, azt kikérem magamnak :() Szóval: azért nem fogom õt olvasni, mert úgysem bírom ki, hogy ne kommenteljek... :D Annál jobban kedvelem õt, mint, hogy ne kíméljem meg magamtól. Ez most így lehet hülyén hangzik... De evvan. Másrészt meg nem szeretném úgy karbantartani a vérnyomásomat, hogy árnyékboxolást végzek olyan emberekkel, akik nagyokosan, költõktõl idézgetve vélt vagy valós igazságokat írogatnak boldog-boldogtalan blogjába (vajon az említett illetõ miért nem nyit egy blogot magának, illetve, ha nyit, miért törli ki állandóan ), s meg akarják nekem magyarázni, hogy én mit gondolok és miért írom, amit gondolok.

Nos, ez lehet értelmetlennek tûnik - az is -, de nekem jót tett, ugyanis mindjárt jobban érzem magam attól, hogy kiadtam a gõzt.

És most a legérvényesebb ide is a mondás: ez az én blogom, ahova azt írok, amit én akarok.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr405973952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p62 2010.01.16. 14:15:25

Emma, gyere egy pillanatra át hozzám, (bocs, nem népszerűsíteni akarom magam :D ) az utolsó kommentek között Neked is van üzi.

Swen 2010.01.16. 14:17:01

Sajnálom... mármint a kialakult helyzetet.

Emma 2010.01.16. 14:21:28

Perla... Őszintén, szívből köszönöm, nagyon aranyos vagy. (Mindjárt bőgök basszus... :O) Tényleg sajnálom, hogy nem bírtam tartani a szám, és pont a te blogodban... :( De nagyon kibuktam asszem, szóval nekem ilyen problémáim nem szoktak lenni emberekkel és elég nehezen viselem. :) Kérlek, Te ne haragudj. (Höhö, úgysem bírom ki, hogy ne olvassalak, ezt már most látom, de majd PPont/Microby, stb kommentjeit átugrom, oszt jóvan. :D)

Selymecske 2010.01.16. 15:12:43

Emma..... jó ember vagy. ennyi a hozzászólásom.

Barbara 2010.01.16. 16:34:28

Jól tetted... A lelkiismetereted maradjon tiszta, akinek szól, az meg kapjon észbe, gondolkodjon el!

Emma 2010.01.16. 16:37:12

Nahát, de helyesek vagytok... :) Nem baj, ha nem gondolkodik el, illetve, úgy tűnik, elgondolkodott - én is - %redface%; de ettől alapjában véve ugyanaz marad a véleményem. %confused%

Cusi 2010.01.16. 17:18:55

Hogy te gyűlölködő lennél az körülbelül annyira valószínű, mint hogy én fiú vagyok és az igazi nevem Boldizsár :D

Emma 2010.01.16. 17:43:35

%lol% Pedig a Boldizsár tök jó név. :D

Barbara 2010.01.16. 18:24:29

:D:D:D Boldi

duzduzka 2010.01.16. 18:30:19

Én nagyon jóindulatú, kedves és toleráns embernek ismertelek meg, Emma. ;) :)

Emma 2010.01.16. 18:36:17

:D Jujj... %redface% Igazán aranyosak vagytok ám, hogy ilyeneket írkáltok nekem, tisztára zavarba jövök... Legközelebb is majd itt töltöm ki a mérgemet... :D %redface% Jó fejek vagytok, nna...

Emma 2010.01.16. 18:36:56

(Amúgy nem vagyok én annyira se kedves, se jóindulatú, a családom a legfőbb tanú rá... %mrgreen%)

Csüntike 2010.01.16. 19:56:00

szerettünk emma...a lényeg ennyi.... jó ember vagy,jó irástudással saját véleménnyel

Barbara 2010.01.16. 20:40:28

jaja Emma, meg ez mókus amunnan! :D:D (olvastam) nyugivan, egy tuti, ami nekem tetszik, neked nem bizti, ami neked ízlik, nekem talán nem... és ebből van a cuzámen! Minden "gógyid" leszámítva, (amiről tudunk és amiről nem) :) jó ember vagy te Emma, ...hagyd!!!

Emma 2010.01.16. 20:42:03

Ahogyan mondád (a másik nézetének elfogadását). Eztet én se vontam kétségbe sose... Legalábbis, minden ellenkező esetleges látszat ellenére, sose %mrgreen%.

perla62 2010.01.16. 20:43:06

Emma: :D :D

szederke 2010.01.16. 23:28:34

add csak ki a gőzt,nekem is használ...és nem azért,de pár mondat után levettem,hogy kiről beszélsz....én már 1 hét után kiismertem az urat,és megmondhatom,hogy iszonyú fárasztó....bocs perla...

perla62 2010.01.16. 23:29:24

igazad van szederke :D :D

szederke 2010.01.16. 23:35:01

he?azthittem te bírod őt!

perla62 2010.01.16. 23:36:43

én már asszem megszoktam, 13 év alatt :D :D

szederke 2010.01.16. 23:37:18

jól bírod....

perla62 2010.01.16. 23:37:27

ha nagyon elfáradok, kivonulok a képből egy időre :D :D

Kajla 2010.01.17. 23:13:54

Bocsi nem olvastam vissza az összes kommentet, tehát lehet már mondták. Én még nem voltam itt nálad.. nem is tudom miért, de főleg az utolsó rész az, amivel 100%-ban egyet értek! Ez a TE blogod! Te formálod olyanná, amilyen! Csak egy háttér lenne betűkkel, de Te töltöd meg érzelmekkel, hangulattal, így Te adsz neki lelket! A Te lelked tükörképe. Vannak, akiknek más a véleményük valamiről! Tudod jól. Én is elmondom a véleményem, aztán lesz ami lesz, de ha nem értesz vele egyet, akkor ne magad rágd vagy bosszankodj rajta. Töröld a kommentet és ne vegyél róla tudomást! Vagy szállj szembe vele, de soha ne bosszantsd fel magad! Ez a blog a Tied! Magadnak írod! Te érted a legjobban. Nekem tetszik a blog :)))) És szépen írsz :))

Emma 2010.01.17. 23:17:19

Köszi, Kajla! :D Á, a vita nem az én blogomon volt! :) Ide nem nagyon érkeznek kéretlen kommentek szerencsére. :) Bár, ami késik, nem múlik... :P Amit a blogról, mint olyanról írtál, azzal teljesen egyetértek. Az a jelmondatom, hogy akinek nem tetszik, az nem olvassa, és kész... :D Én zugolvasok nálad rendszeresen... ;-) %redface% És nekem is tetszik a te blogod. (Különben nem olvasnám, ugyi. :D)

Kajla 2010.01.17. 23:21:36

Hát kérlek ne csak zugolvass :))) Véleményeket szívesen látok. Egyébként igen láttam, hogy nem itt bontakozott ki a dolog. Nah mindegy! A lényeg, hogy CSAK ÍGY TOVÁBB :))

Emma 2010.01.17. 23:22:26

Jó, oké, szövegelek is akkor! :) Nem itt, és már nem is igazán most... Áhh, régi történet. :) Köszi!

Kleincsillag 2010.01.18. 13:45:27

Nézd Emma...én abban a hitben élek akinek nem inge ne vegye magára.Ha úgy gondolom van értelme,én is elmondom a véleményemet,és nincs abban semmi hogy Te is elmondtad.. Személyes véleményem szerint kedves ember vagy,és szövegelj csak szövegelj..rengetegen várjuk..puszim.. =)
süti beállítások módosítása