emmamama 2009.08.12. 22:35

HAJcihõ

Birkanyírás volt az elmúlt 2 napban, amelynek az eredménye itt látható. Hanna gyönyörûszépnek nem mondható, ámde hosszú haja egy zacsiban kötött ki, félretettem. Fájó szívvel nyiszáltam a fürtjeit, de tényleg annyira elvékonyodott már, hogy muszáj volt. Közben úgy jártam, mint az egyszeri fodrász, elkezdtem az egyik oldalon, mire körbeértem, a céloldal rövidebb lett, mentem vissza, akkor meg a másik oldal lett kurtább... Így alkottam bilifrizurát. Hanna végül megjegyezte:

- Olyan a hajam, mint Róbert Gidának...

Hahh, hátigen. De imádja, szaladgál vele, élvezi, hogy nem kell nyúzni minden reggel, nem ragad bele a rágó, a jégkrém, nem lesz májkrémes, könnyebb megmosni... Most majd nõhet egyforma hosszan. Anyukám szerint - akinek megfájdult a feje, mikor meglátta egyszem lányunokáját a hajkoronája nélkül - legalább 2 évvel idõsebbnek néz így ki. Ááá, így is mindenki azt hitte, már iskolába megy, innentõl kezdve majd azt gondolják, érettségizni fog... Egyefene.

Ájminkám 3 millisre letolt tüsije már csak hab a tortén, golyófeje még golyóbb, a haj meg olyan szõke a kobakján, hogy kopasznak látszik messzirõl...

Hát, így nézünk mi ki mostanság.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr695974108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünde 2009.08.13. 07:14:50

Szia, Hanna gyönyörű lett és igaza van anyukádnak idősebbnek tűnik így, de mit számít az még :-). Szerintem nagyon jól áll neki. Persze minden anyuka álma, hogy kislányának fenékig érő hosszú haja legyen, de nálad győzőtt az észérv és ennek az eredményét mindketten élvezitek :-). Ármin meg kísértetiesen hasonlít az én kétévesemre :-). Ő is így járt, hogy a szöszke feje kopasznak tűnik (ideje lesz nálunk is az újabb nyírásnak) :-). Kis huncut gyönyörűség Ő is! (mármint Ármin :-)

emma 2009.08.13. 08:02:43

Köszi! A te huncut kétévesed nemkülönben! ;-) Sőőőt!

Ildi 2009.08.13. 09:34:38

Ja, hogy a könyöklős kép az nem az érettségi tablóképe Hannának? Már azt hittem :P :)) Hát kérem szépen, aki szép, az szép, mindegy, hogy a haja hosszú vagy csak félhosszú :)))) Majd lehet még szép hosszú haja, de ha elvékonyodott már, akkor csak jót tettél vele. Dominak volt olyan a haja, hogy egyáltalán nem akart nőni. Fájó szívvel levágta neki azt a kis haját, ami nagy nehezen megnőtt, és láss csodát, most úgy nő a haja, mintha tápoldatoznám :)))) Most meg ő nem akarja engedni, hogy levágjam neki :) De nekem tetszik a kis "kócos" feje. Na a lényeg, hogy szépek ezek a gyerkőcök mindenhogyan! Tündi!!! Téged meg várunk ám vissza ugye tudod? (bocsi Emma, hogy itt üzizek)

emma 2009.08.13. 13:13:34

Üzizz csak nyugodtan! :-) Domi gyönyörű. Azt mondják, ha sokat vágnak belőle, akkor erősödik a haj, hát, nem tudom. Elképzelhető, ha te is ezt tapasztaltad. :-) Ja, érettségi tablókép! :D
süti beállítások módosítása