emmamama 2011.02.24. 12:26

Törpi

Úgy volt, hogy Hanna nem mond verset a farsangon (mint meséltem már róla, nem a versmondók gyöngye ), ma mégis kapott egyet, megtanulta az egyik kislányét és együtt mondják, ezt:

Egy pirinyó törpe bámul a tükörbe
szomorúan látta, orra milyen görbe.
Ó én szegény törpe össze vagyok törve,
mert az orrom dundi, ráadásul görbe.
Nóziját a törpe hiába pödörte,
Végül a szép tükröt dirr-durr összetörte.

Tök jó kis vers. Mintha rólam szólna.

Óvónéni mutatta, nagyon szép piros törpesapit varrt minden ovisnak. Már most sajnálom, hogy Ármin nemhogy a színpadra nem megy majd fel, hanem törpejelmezbe öltöztetni se fogom tudni. Kedden, mikor megvettük neki a fehér harisnyát, sikítva menekült. Utálja a harisnyát, soha nem tudtam ráadni... Holnap azért megpróbálok velük csinálni itthon egy öltözés-próbát, hátha megjön a kedve. Bár nem sok reményt fûzök hozzá...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr545973526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abidasha 2011.02.24. 12:29:47

na, Én pont így érzem magam, amikor nem tudom mit vegyek fel!

szederke 2011.02.24. 12:38:30

hátha megjön majd a kedve ott,ha látja a többieket:)

kékáfonya 2011.02.24. 16:21:18

Állati aranyos a versike! :)

Thalia 2011.02.25. 06:13:10

tök jó a vers! munkatársnõmnek bölcsis a kisfia, a héten volt az elsõ farsang...2 hete minden nap fel kellett otthon öltöztetni a nyuszijelmezbe...aztán a farsangot végigsírta és nem öltözött be...:)

emmamam 2011.02.25. 09:19:11

Thalia... :D :D Egyébként ez nem olyan ritka jelenség; engem annyira nem is tör össze a dolog és az óvónénik is mondták, hogy egyáltalán nem probléma... Láttam én kisfiút lent sírni kiscsoportban az anyukája ölében, középsõtõl meg úgy mondja a verseket, hogy ihaj. :D Ármintól mondjuk ezt nem várom el, õ ilyen, így szeretjük. :D

euphoria. 2011.02.25. 09:38:28

felveszed majd ahogy a hanna verset mond?%rolleyes%

emmamam 2011.02.25. 10:02:10

fel, de hallani nem biztos, hogy lehet. :P :D

euphoria. 2011.02.25. 10:57:19

nem baj, majd csak nézem, ha meg is mutatod :P

emmamam 2011.02.25. 12:17:07

megmutatom, ha sikerül. :D
süti beállítások módosítása