emmamama 2010.07.19. 06:03

Aktív pihenés

Már megint eltelt egy hétvége...

Egyedül voltam a gyerekekkel, mert apjuk dolgozott, de nem volt rossz. Vagyis: nem voltak annyira rosszak, mint a múlt hét végén, amikor azt hittem, diliházba kerülök... :) Szombaton medencéztünk kint, aztán mostunk, fõztünk... A legmelegebb órákban nehéz volt bent tartani õket, de, míg Árminnal foglalkoztam, Hanna mesét nézett. (Így könnyebb volt, mert nem veszekedtek.) Találtam egy csomó online-mozi portált, úgyhogy Hanna (2 nap alatt) megnézhette a Hercegnõ és a békát, a Kis hableányt, két Barbie-s filmet, meg a Csingilinget. Aranyos mesék szép grafikával, itt-ott én is bekapcsolódtam. Estefelé pedig viráglocsolás és udvari hancúr volt a program.

Vasárnap takarítottam, délután pedig, míg apja és lánya aludt/pihent, Árminnal elmentünk bicajozni aztán megkapáltuk a kertet és megmetszettük a muskátlikat.Nem gondoltam, hogy ez a pepecselés ilyen jól is eshet. :) (Egy gyerekkel a sarkamban mondjuk lényegesen könnyebb, mint kettõvel.)

És most itt vagyok... Háromnegyed 4 óta fent, úgyhogy a mai zombi-lét garantált. Megírtam a reggeli lapzártához még egy cikket így hajnalok-hajnalán, aztán hamarosan megyek dolgozni, a "rendes" munkahelyemre. Ha megjövök, akkor megint meló - ma délután veszek fel egy riportot, amit le is kell adnom estig. Gyerekek anyuméknál lesznek.

Szép az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr415973724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pandaa.. 2010.07.19. 06:08:32

és én is.. %wink% Sürû..:D

Emma 2010.07.19. 06:12:52

te is, naná. :D :D jah, sûrû. lehet nekem is 2 mondatos összefoglalásokat kéne írnom a végére, mint Duznak... %mrgreen%

Thalia 2010.07.19. 06:15:41

Tényleg sûrû, alig bírlak követni! Azért csak vigyázz és néha pihenj is...amióta melózol, pihenésrõl nem nagyon számolsz be...:(

Emma 2010.07.19. 06:20:44

Hát, mer nem nagyon van... :)

Barbara 2010.07.19. 07:09:51

..Hát legyen 1-2 óra pihi neked is! :D Ha ma zombis leszel, úgyis rákényszerülsz! :)

manókaa 2010.07.19. 09:14:09

Nekem is feltûnt, hogy mióta dolgozol, kevesebbet írsz kikapcsolódásról:P :) pihenés nem árt tudod:) tényleg és mentek még nyaralni valahova az idén?

kékáfonya 2010.07.19. 09:23:35

Nem semmi a tempód, felét se bírnám. Nekem 2 munkahely nélkül se mindig megy minden.

szederke 2010.07.19. 18:55:32

a nõk arról híresek,hogy sok mindent bírnak:)kellet nekünk az a fránya emancipáció:D
süti beállítások módosítása