emmamama 2010.04.27. 07:47

Második felvonás

A dolog törvényszerû...

- Anya, belement a homok a szemembe... - nyavajgott reggel Ármin. Naná. Elkapta a kötõhártyagyulladást... Csak azt tudnám, hogy fogok cseppenteni a szemébe... Nem az a "könnyen hagyom, hogy kínozzanak" típus.

Hanna ma már megy oviba, mi meg Árminnal beveretünk P-ra könyvtárba meg ezt-azt intézni.

Tegnap éjjel nagyon jó könyveket találtam az E-book-on... Éjfélig nyomtattam...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr815973826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duzduzka 2010.04.27. 08:20:39

Jajj, jobbulást neki! Verának is volt, és bizony az a szemcsepp, amit felírt a doki, csíp. :O Én úgy csinálom, hogy becsukja a szemét, mert akkor nem vonaglik, a cseppentõt meg szépen végignyomom a szemhéján, és amikor kinyitja, belemegy. %mrgreen% Milyen könyvek?

pillory 2010.04.27. 08:48:30

Jó reggelt, lányok. Úgy irigyellek. Nem fogok leszbikus kapcsolatba belemenni. Vonzódom saját nememhez, de akkor sem. Anya akarok lenni én is. Jobbulást a kisfiadnak, kedves Emma!

Emma 2010.04.27. 11:58:07

Duz, hát hasonló taktikát követek én is... lehet rosszul írtam és nem a hagyományos E-boook - bár a könyvtári honlapon úgy szerepel, hanem: írd be, hogy magyar elektronikus Könyvtár, így rátalálsz, ha érdekel. Nagyon sokféle könyv, klasszikus irodalo, társadalomtudományok, természettudományok... rengeteg minden, word-ben is letölthetõk. Pillory, bár nem vagyok otthon a témában, de attól még lehetsz anya... ;-) csak kicsit nehezebb gondolom megoldani...

duzduzka 2010.04.27. 12:57:12

Ja, hogy azok! Onnan szedtem le a múltkor 30 könyvet... :D

Emma 2010.04.27. 12:57:46

:D én csak most néztem meg tüzetesebben.

Barbara 2010.04.27. 16:33:05

Jobbulást a kicsi fiúnak!

Thalia 2010.04.27. 19:29:02

Jobbulást? Oszt miféle könyveket választottál?

RabszolgaNÕ 2010.04.27. 20:26:58

Gyógypuszi Árminnak :-)

Emma 2010.04.27. 20:53:01

Köszi! Thália, khmm... %redface% Hááát, nem a népszerû irodalomból valókat, hogyúgymondjam... Olyant, hogy: egy bába emlékiratait a múlt század elejébõl, meg szív-és veseátültetésrõl önéletrajzi leírást, meg Kunt Ernõ könyvét a paraszti társadalom halálhoz való viszonyáról, meg Pilling János tanulmányát a méltó búcsúról... Meg ilyeneket. Egyébként normális vagyok. %rolleyes% :D De irtó jók vannak fent, klasszikusok is.

Thalia 2010.04.28. 20:10:35

ezek tökérdekesek, nem kell mindenkinek ponyvát olvasnia, bár én a jogszabályokon túl már egy jó kis ponyvának is tudnék örülni...
süti beállítások módosítása