Hanna a tánccsoportjával holnap Nagykarácsonyba megy, a Mikuláshoz. Házi feladat, hogy egy 15x15-ös dobozban vigyen pár megunt játékot, és õ is választhat majd egy dobozt ott, meglepetésként. Apjuk csinált neki kartonból egy klassz kis dobozt, én majd bevonom csomagolópapírral. Összeszedtem két plüss kulcstartót, két könyvet, meg egy autót. Na, azt az ordítást, mikor megmutattam nekik, hogy ez megy a meglepicsomagba a Mikuláshoz... Hanna keservesen sírt, hogy "Dehátezeket én nagyon szeretem, Erzsimamától kaptam õõõket...", Ármin meg: "De ez az én autóóóm..." És folytak a könnyeik, mint a záporesõ. Úgyhogy megegyeztünk, hogy holnap veszek pár kis játékot a dobozba, azt viszi majd Hanna Nagykarácsonyba...

Nem irigyek pedig, szomszéd Zsófi nyáron, akárhányszor átjött, játékkal ment haza, ha van itt valaki, szívesen halmozzák el a játékaikkal õket, és örömmel ajándékoznak, Hanna különféle kreatívságaival egy nagy táskát töltött meg a múltkor, a mamája névnapjára. De ez valahogy más volt, örökre búcsút kellett volna mondaniuk a dolgaiknak. 

Olyanok, mint én. A legapróbb tárgyhoz is nagyon tudok ragaszkodni (hát még emberekhez... ) És ez nem mindig jó, sõt, inkább rossz. Úgyhogy, a magam érzéseibõl kiindulva, ha nem muszáj, nem kegyetlenkedek velük azzal, hogy "Márpedig odaadod a játékodat, ha tetszik, ha nem..." Inkább megoldjuk máshogy.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr945973988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d.s 2009.12.09. 19:50:21

Szerintem ezt remekül oldottad meg:)

Norton 2009.12.09. 20:23:23

Csatlakozok D.S-hez.:) Mi is kidobtuk a "szemetet". Azaz átnéztünk egy csomó cuccot, hogy mit kéne kidobni, persze az összes régi képregényemet (Garfield, Star Wars ilyesmi). Azt még úgy ahogy hagytam, bár elég nehéz szívvel engedtem el őket, mert megbántam azóta a kidobott Transformers-képregényeket is. Aztán jöttek a játékok, itt már keményen védtem az érdekeimet, így mindegyik megmenekült.:D

Emma 2009.12.09. 22:24:12

Nort... :D Én már szanáltam kacatokat, de úgy, hogy nem voltak itthon a kölkek, különben nem sikerült volna... :D Azokat sem dobtam ki, legalábbis, a használhatókat nem, hanem bezsákoltam... %rolleyes% Halmozottan hülye család. :D (Úgy járok, mint apukám: szinte semmit nem dob ki, a szuterén náluk a kínai piacra emlékeztet, "jólesz az még valamire" alapon...) Köszi azért a megerősítést mindegyőtöknek. :)

varnyu 2009.12.09. 22:38:21

ügyes voltál :)

p62 2009.12.13. 20:40:28

az enyéim is csináltak hasonlót... összeszedtek egy nagy táska megunt játékot azzal, hogy "anya, ezt viheted a dolgozódba mert oda sok gyerek jár, had játszanak ők is" . Aztán egy alkalommal bejöttek hozzám a nevtanba, meglátták a polcon a játékokat, és követelték, hogy azonnal vigyük haza őket... :D

Emma 2009.12.13. 20:41:45

Aranyosak... :D De az milyen jó, hogy a többi gyereknek felajánlották. :D
süti beállítások módosítása