... avagy: nesze neked, Gutenberg-galaxis...

Kiolvastam jópár könyvet, gondoltam, bemegyünk újabb munícióért (utána meg húsért a teszkóba). Boltozástól féltem, na, attól nem kellett volna, mert a könyvtár látogatása sokkal rázósabbra sikerült... Még jó, hogy elõre kigyûjtöttem az online katalógusból, amit szeretnék, így se volt könnyû menet. Ármin lépcsõt mászott az olvasóteremben, ami, mivel falépcsõrõl volt szó, nem kevés zajjal járt... fel és le... Fegyelmeztem, hiába, Hanna fegyelmezte - annál inkább csinálta, fel, le... Többször megfogtam a grabancát és lekaptam onnan, de csak mászott vissza és kopogott, nagyokat vigyorogva. Aztán bebújt a lépcsõ alá, onnan pislogott, de legalább addig is csend volt. Rólam meg szelíd patakokban folyt a víz...  Vártam a könyvtárosnõt - aki a tüelem szobra, mint kiderült -, hogy mikor támad ránk és zavar ki engem kölkestõl mindenestõl, dolgom végezetlenül.  Nem jött, viszont Ármin B. új szórakozást talált: a könnyebb eligazodást és a névváltást jelzõ karton betûjelzõket (nemtommianeve) kezdte kihúzgálni villámgyorsan, én meg próbáltam utána visszailleszteni a helyükre, remélem, jól tudom az ábécét... Na, amikor fogócskába kezdtek a polcok között, akkor eljöttünk. Elég volt. (Zsákmány: 2 db Székely Éva-könyv, egy dokumentumregény Szerelem a halál árnyékában címmel, a Márkus Lászlóról szóló interjúkötet; Verena Kast A gyász címû könyve - egész szép eredmény azért. )

Teszkóban ehhez képest már nem is volt gáz. Mindketten toltak egy kis bevásárlókocsit, abba pakolásztunk bele. Tiltakozásom ellenére választottak egy-egy csomag szalvétát, amire nem lett volna most szükség, de végülis nem baj, fogyóeszköz. Ja, errõl jut eszembe: tegnap itthon a kisboltban Ármin leszerelte a cukorkáspolc elõtti reklámozásra szolgáló sávot. Amíg én visszaügyeskedtem (szó szerint verejtékes munkával), addig õ beletett egy csomag Negrót a kosaramba - sikerült is észrevennem, miután a pénztáros már elszámolta...  Demilyenjóóó, hogy nem eszünk Negrót... 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr185974114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündi 2009.08.07. 15:16:19

Szia Drága :-). Ahogy látom nem unatkozol nyilvános helyeken :-). Árminhoz képest az én kisebbikem egy faszobor. Csak ül a bevásárlókocsiban és kiabál végig, hogy kipi-kipi, néni - ami annyit jelent, hogy Ő már nagyon szeretné megenni a kiflijét, de amíg ki nem fizettük a néninél addig nem lehet. A negrót fénypostával küldheted, mert mi nagyon szeressük a sima mézeset és a klasszikus feketét....

emma 2009.08.07. 15:19:38

:) Itt is volt kiflit kéééjeeek... :D Nálunk Hanna volt a faszobor. :-) Dejóóó is volt... Remélem, jól vagytok! Pussz! Jah, küldöm a negrót! :D

Tündi 2009.08.07. 15:20:36

Nekem a Harangozó Márta féle interjúkönyvem van meg Márkus Lászlóval. Amit kivettél annak ki a szerzője?

Tündi 2009.08.07. 15:22:07

Igen köszönöm jól, de nem vagyok még kész a publikus irogatásra, de napról-napra jobb lesz (legalábbis most úgy érzem).

emma 2009.08.07. 15:23:11

Hát, végülis azóta megnéztem, nem interjúkötet, hanem művészek, írók stb nyilatkoznak róla, és Fábri B. Márta a szerző.

emma 2009.08.07. 15:24:17

Hát, remélem is! Mindazonáltal nagyon érdekel, mi a gond veled... :-) Aggódom. ;-)

Tündi 2009.08.07. 15:26:26

Ami nekem van, az kimondottan interjúkötet (beszél a pályájáról, betegségéről, családról....), nekem tetszik, bár már rég olvastam, majd előveszem megint.

Tündi 2009.08.07. 15:30:46

Aranyos vagy, majd talán egyszer...... Vigyázz magadra!!!!!
süti beállítások módosítása