emmamama 2013.10.30. 09:53

PB

Hétfõn este lefutottam éééletem legjobb idejét. Igaz, rövid távon, 4,3 km-en (körbefutottam a falut este), de azért nekem nagyon jó ez... Tiszta boldog vagyok.

23 perc 12 mp; 5:24-es ezrek.

Tudom, nem nagy idõ, de nekem az, és az enyém... (Ahhoz képest pláne nagy, hogy márciusban ugyanezt a távot kb. 35 perc alatt tettem meg... ) Bár egyszer megálltam pár mp-re, lenyomtam a stoppert, mert jött egy busz szemben - az úton futottam, mert a járda a futás szempontjából életveszélyes sok helyen - és nem szerettem volna áldozattá válni. Igaz, hogy többletoxigénhez jutottam, de elindulni és újra felvenni a tempót sokkal nehezebb és "idõrablóbb" volt, mintha folyamatosan futottam volna.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr625973187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása