emmamama 2013.06.20. 14:32

Legyek ura

Hogy én mekkora ökör voltam, mikor a világos ruhákat a teraszra teregettem, pedig tudtam, hogy nem szabaaaad... Most moshatom õket újra.

2 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr855973217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2013.06.20. 15:12:39

fujj-fujj-fujj! %evil% tényleg nem tudtok ellene semmit tenni? :(

emmamam 2013.06.20. 16:33:05

Vilma, rád gondoltam, míg írtam... :D Nem, minden fórumon voltunk már, semmi nem történik, az illető törvényen felül, vagy kívül, vagy nemtoménhol áll. Egy dobásunk van még... :) (És az nem a költözés. :D)
süti beállítások módosítása