emmamama 2013.05.04. 08:36

Férfidolgok

Ármin mondja:

- Szakítottam a Zsanival - Zsanett egy porcelánbaba szépségû kis ovispajtás, akibe állítólag Árminom szerelmes volt, de szerintem csak divatból . A kijelentés mindenesetre "megdöbbentett", kishíján elröhögtem magam, de komoly képpel próbáltam érdeklõdni azért a részletek után. Folytatta: - A Marcival építettek fából egy házat és én szétromboltam.

- Nade kisfiam, ez csúnya dolog, nem így kell szakítani! Miért nem mondtad meg neki inkább?

-Én megmondtam neki, de õ nem akarta.

Jövõ pénteken anyák napi mûsor lesz az oviban. Szerintem õ nem mond verset (bár állítja, hogy igen), viszont elõadta a hosszú mesét, amit a többiek eljátszanak. Elmondta szó szerint, 2 szereplõ szövegét hagyta csak ki, mert nem jutott eszébe. De, mert ez ugye meglepetés lesz az anyukáknak, a lelkemre kötötte:

- De anya, ugye elfelejted?

Naná. Péntekig biztosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr295973247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2013.05.04. 09:49:36

%mrgreen% micsoda férfi!!!! ;)

Thalia 2013.05.05. 12:05:20

Egy kis meglepi nálam, nektek! :)

emmamam 2013.05.06. 11:05:11

Köszönöm szépen, Thalia! :D
süti beállítások módosítása