emmamama 2012.06.10. 09:54

Az ok...

... amiért megcsömörlöttem a blogoltól az Oscar és társainak akciói voltak az üzenõfalon. Végülis, ettõl még nem hagyja abba az ember a blogolást - nem is ez volt a fõ ok -, de valahogy rossz szájízzel jöttem fel, mégha engem közvetlenül nem is érintettek ezek a hülyeségek.

Most egy "kedves ember", miután írtam egy semmitmondó bejegyzést, (gondolom) feltekert a toplistára. Köszi, de nem kértem volna ebbõl a kétes dicsõségbõl...

Még ma jövök képekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr75973301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karmazsinpirók 2012.06.10. 10:59:52

Az évek alatt én is megcsömörlöttem párszor, de van egy előnye a többi blogszolgáltatóval szemben: a "közösségi élet", ami a szemed előtt folyik. Látod, ki van fent, ki írt éppen, ki kommentelt, és mindent egy kattintással meg is tudsz kukkolni. Engem meg a robotblogok garmada idegesít, pedig semmi mást nem tesznek, mint elözönlik a "legfrissebb" falat.

emmamam 2012.06.10. 11:06:59

Ahogy mondod, ezért is vettem rá magam ismét, hogy írjak újra, mert hiányoztatok, néha jöttem ugyan olvasni, de így már rá leszek "kényszerítve", ha már úgyis jövök írni, hogy nyomon kövessek mindenkit. Na, a robotblogok a másik... :S

varnyu 2012.06.10. 13:46:28

nem én vótam :D oszkárt meg magasról %twisted%

emmamam 2012.06.10. 14:22:17

Varnyu, azt sejtettem, mmár csak azért is, mert szerintem tudod, mi a véleményem erről. :) Ja, let.jom, meg a többit is, csak tényleg már rossz érzés volt jönni, hogy ott pattogott az üzifalon, beszólni meg nem lehetett neki. %mrgreen% Hatalmas önmérsékletet tanusítottam egyébként. :D

Thalia 2012.06.10. 16:45:24

jól is teszed, ga letojod ezt az egész mizériát...magadnak blogolj, na meg persze nekünk!

Krisza 2012.06.10. 19:58:59

Hát Emmám,ebből én most nem értettem egy szót sem,de sebaj,a lényeg,hogy újra itt vagy(:

Blanca 2012.06.10. 22:07:55

Ki az az Oscar? bocs a tudatlanságomért de én is elég ritkán járok fel..

.Tommy 2012.06.10. 22:59:16

:) (tömören)

lancelot, a béka 2012.06.11. 08:53:01

Már kezdtük azt hinni Angyalkámmal, hogy valami baj van felétek, azért nem írsz. Anno, mikor elkezdtem blogot írni, pontosan azért nem a blogolon tettem azt, mert túl beltenyészetesnek tűnt ez a családi légkörnek feltüntetett dolog, üzenőfallal, toplistával, miegyébbel... Szép hetet kívánunk Nektek!

cusi 2012.06.11. 17:44:01

örülök, hogy visszajöttél Emma :) A többire meg magasról ..... kell :D

Mata Hari 2012.06.12. 14:32:58

Most vagyok abban a csukában, amiben eddig Te voltál.. van is kedvem meg nincs is a bloghoz.. ;) Pár emberke azért számít ám! :)
süti beállítások módosítása