emmamama 2011.10.24. 13:45

Megnyugodtam

Nyílt nap volt ma a suliban, azaz bemehettek a szülõk a tanórákra. Én a magyart és a matekot választottam (mert egyiket az egyik tanítónéni tanítja, a másik pedig a másikat).

Tegnap este még egy órát nyüstöltem Hannát, mert az Istennek se' sikerül tisztességesen az a fránya összeolvasás; ma azonban, a szülõk közötti beszélgetésbõl kiderült, hogy nincs ezzel egyedül a kisasszony, sõt, a barátnõje épp azokat a hibákat véti, mint õ. Úgyhogy megnyugodtam.

Aztán még jobban megnyugodtam, mikor láttam az órai munkáját. Nagyon nehéz a dolguk, nagyon kell figyelniük, és nagyon ügyesek. A két tanítónéni pedig igazán, szívbõl-lélekbõl pedagógus, és ismét összetettem a két kezem, hogy Hannának épp õk jutottak... Kedvesek, türelmesek, de határozottak is egyben, és szigorúak, ha kell. Hannát meg csak néztem, most született, és már ott ül az iskolapadban, szörnyû... Ügyes volt õ is, jelentkezett sokat (amikor szerepelni kellett volna kimenni, és egy mesét eljátszani, akkor persze nem; de nem baj, hát nem az az exhibicionista típus... ), tudta és megoldotta a feladatokat, nem volt figyelmetlen, nem idétlenkedett. 

Menni fog ez...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr125973360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Tommy 2011.10.24. 14:18:50

:) Boldog szülinapot (ugy halottam).. :D

kékáfonya 2011.10.24. 14:54:48

Tavaly én is bementem nyílt napra, tök jó volt. És én is megnyugodtam. Enikõt doppingolta is hogy ott vagyok, a tanítónõk meg is jegyezték, hogy egyeseknek mindig úgy kéne viselkedniük, mintha ott ülne hátul az anyukájuk :D .

szederke 2011.10.24. 15:59:51

belejön,mint kiskutya az ugatásba;)

emmamam 2011.10.24. 16:03:43

Tommy, köszönöm, sajnos, jól hallottad... :D Áfi, szerintem õ akkor is olyan, ha nem vagyok ott... Már, ahogy ismerem. Remélem, jól (ismerem). :) Szeder, hát csakcsak... :D

Mata Hari 2011.10.24. 16:47:37

Jó hír.. szuper! :D Ugyan Emma, mibõl is gondolod, hogy Hanna nem lesz toppon a tanulásban? Tudod a szekér is zütyörög az úton, de célba ér! Okos csajszi ez a jány.. :D Belejön, hálégnek olyan stabil családi háttér van mögötte, hogy ihaj.. :) Szép is és okos is!

emmamam 2011.10.24. 17:11:14

MH, a próféta szóljon belõled, de, ha egy átlagos kiscsaj lesz (marad) átlagos tanulóként, azzal én megelégszem. :) (nem is tudnék más tenni. :D)

cusi 2011.10.24. 17:18:03

persze, hogy menni fog.. miért is ne menne? :D És és és Boldog Szülinapot! :)

nyanya 2011.10.24. 17:22:34

Boldog születésnapot :)

Thalia 2011.10.24. 18:39:00

menni hát, nem kérdés, okos és szép, mint az anyja meg az egész család, punktum...:D

wonderfulmoments 2011.10.24. 20:38:01

boldog születésnapot kívánok! a lányodnak pedig nagyon szép neve van. Hanna... :)

kata... 2011.10.24. 20:39:00

Boldog születésnapot!!!! :)

Vianya 2011.10.24. 22:42:44

Boldog és blogdog szülinapot Neked!!! ;-)

Ildi a szomszédból 2011.10.25. 09:59:04

Emma, semmi okod aggodalomra. Nincs elmaradva egyáltalán semmivel, remélem a ti tanító nénitek nem tömte tele a fejeteket (már bocsánat) azzal, hogy karácsonyra olvasni fognak a gyerekek!!!! Mert nem kell nekik! Daninak is nehezen ment elõször az összeolvasás, aztán rájött, hogy hogyan is kell, év végére tökéletesen olvasott, és ez a cél, hogy elsõ év végére tudjanak olvasni. Ezt a tanító nénink mondta. Ne erõltess semmit mert csak elveszed a kedvét, gyakorolgassátok, de ne órákig, inkább játsszon! Még csak október vége van, két hónapja jár suliba, azért csodákat ne várjál még! :)

emmamam 2011.10.25. 10:15:24

Köszi a köszöntéseket! :) Ildi, azért gyakoroltuk, mert ez volt a házi feladat. ;-) Én azt gondoltam, mennie kell, de aztán kiderült, hogy mégsem. Mondták, h karácsonyra olvasni fognak, bár a fejünket nem tömték ezzel, csak megemlítették. Nem aggódom és nem várok csodákat. :D (Tegnap óta fõleg, de ehhez kellett a nyílt nap. :D)

P.Kriszti 2011.10.29. 12:39:39

Menni fog hát(:
süti beállítások módosítása