Ma a nagyok a szünet utolsó napjait élvezik ki anyósoméknál. Míg Álmossal itthon senyvedünk (nehezen bírom a meleget, de õ még nehezebben ), gondoltam, elõkészítem Hanna cuccait az iskolakezdésre.

Így, megszakításokkal ugyan, de órák óta itt ülök, monogramozom az összes íróeszközt (postairónt, grafitot, színest és filctollat), az ollót (ami balkezes ), ragasztót, radírt, dobókockát, a logikai készlet összes darabkáját , a piros-kék korongokat ... Most a színes pálcikák jönnek. Atyavilág. Eközben az izzadtság folyik a szemembe, és már csak ezt látom mindenhol: BHL, BHL...

Hogy be ne dilizzek, egy filmet is néztem/hallgattam közben. Tetszett. Ezt: 

Hétfõn megyünk a tankönyvekért, aztán becsomagoljuk még a jövõ hetet is...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr625973399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madárka. 2011.08.26. 15:41:26

Basszus, tényleg, hát mindenre rá kell írni a nevüket! :O Teljesen el is felejtettem már. :) Jó móka lehet.

Mata Hari 2011.08.26. 16:27:22

A korongokat és a pálcikákat ugye nem egyesével..? :O

emmamam 2011.08.26. 16:34:44

de, de, igen, MH... %mrgreen% De kééész vagyoook! Mindenféle értelemben. :P

Mata Hari 2011.08.26. 16:37:11

....? Egyesével? :O Emma nemá,, miért? ;)

emmamam 2011.08.26. 16:40:49

Megmondom teneked: ha leesik, többeké egyszerre (statisztikai valószínûsége kábé a nullával egyenlõ %mrgreen%), akkor tudják, mellik kié. :D

Ildi a szomszédból 2011.08.26. 17:13:35

Én még elõtte állok, de tavaly nagyon izgi feladat volt, mindenbe beleírni a monogramját, ehhez kifaragni a ceruzák végét jááájjj... :) És mindent szépen elrendezel, aztán mikor egy hét múlva már úgy hozza haza a holmiját, hogy bõgni tudnál, mert minden kezd hasonlítani a salátára, a táska és a tolltartó belseje pedig õskáosz, vááááá..... De talán neked a leányzóval nagyobb szerencséd lesz ezekben a dolgokban, mint nekem a fiammal....

Fõni 2011.08.26. 22:37:47

%lol% dettó...

kékáfonya 2011.08.26. 23:36:11

Én ezen feladatok nagyrészét szabotáltam, a pálcikák és hasonlók darabonkénti monogrammozására nem voltam hajlandó, pedig kellett volna. A ceruzákat egyébként én is ma csináltam meg mert azt lopják is, muszáj monogrammozni.

emmamam 2011.08.27. 08:27:25

Ildi, ismerve Hannát: nem lesz, sõt. %confused% Mondjuk, nem faragtam le a cerkák végét, hanem savas filccel írtam rá, nem tudom, mennyire lesz tartós, legfeljebb majd faragok én is. Áfi, lopják? :O Na szép. Fõni: részvétem. %mrgreen%

Loveaccidents 2011.08.27. 22:52:26

EGYESÉVEL?!?!?!?!??!?!?! DZSÍÍÍZÜSZ! :D

manókaa 2011.08.30. 12:31:51

Nekünk anno mikor kezdtem a sulit, 12 éve..:D nem kellett egyesével ráírni mindenre a nevemet, fõleg nem a piros kék kockákra:D ez nagyon brutális feladat szerintem..:D

Mata Hari 2011.08.30. 13:10:21

Emma, nálunk ez úgy zajlott a napokban, hogy könyveken, füzeteken ott a vignyetta, a többire meg aszontam neki, ha eltünik, kinyírom! :D Megígérte, vigyáz rá.. ;) Hanna várja már, készül a leányka? Gondolom izgatott.. :)

emmamam 2011.08.30. 15:27:57

MH, egy frászt várja... :S Számolja vissza a napokat, hogy meddig nem kell még menni... %rolleyes% De nincs menekvés: holnap évnyitó. Viktor... :D

madárka. 2011.08.30. 20:35:05

Réka unokahúgom meg kimondottan várja. Mazochista hajlamú. :P Hanna jól érzi, mi vár rá. %mrgreen%
süti beállítások módosítása