emmamama 2011.08.22. 09:36

Grilleztünk

Apjuk kitalálta, hogy a szülinapja alkalmából (és, mert Hanna hónapok óta ezért rágja a fülünket) meghívjuk az eeegééész családot: mind a négy nagyszülõt, sógornõméket és öcséméket.

Tegnap jött el a nagy nap, elõre bevásárolt húsokból, én sütöttem kuglófot, pogácsát, gyerekek õrültködtek, Álmos ölbebabát játszott (mi pedig, csodák csodájára, a hagyományostól eltérõ módon nem balhéztünk a kapkodás miatt a gyerekekkel és egymással , hanem röhögtünk nagyokat. ). Nagyjából elkészültünk fél négyre azért.

Képek:

  

Irtó finomak lettek a húsok szerintem, volt közöttük mindenféle, tarja, oldalas, pulyka... (A vendégek is dicsérték, remélem, komolyan is godolták... )

Hintapalinta.

  

Papákkal.

  

Esznek. (Fent a teraszon terítettünk, de dacára a napernyõnek, épp a legforróbb délutánban süt oda a nap és van 50 fok... Most is így volt, ezért mindenki az árnyékba menekült. )

  

Hanna és Abigél.

  

Vagány csávó. (Mivel mindenki napszemüvegben volt, kérte õ is az övét... Kapott egy kis szemüvegmentességet. :) )

  

Õrültek.

  

TótOttó. Sógornõméktõl kapta apjuk a születésnapjára, én röhögõgörcsöt kaptam, amikor megláttam, nagyon tetszett. Virágtartó egyébként.

  

Álmos végigaludta a vendégeskedést - az én legnagyobb örömömre de a mamák bánatára :) -, ezért egy ma reggeli vigyorgós fotó ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr835973402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lancelotbeka 2011.08.22. 10:54:28

Bár Angyalkám már beelõzött,de azért én is boldog szülinapot kívánok Emberednek!!!! Nektek pedig szép,napsütéses hetet!

emmamam 2011.08.22. 10:54:54

köszönjük szépen neked és Békánénak! :D

madárka. 2011.08.22. 13:29:28

Ó, de jó képek ismét. x3 A nyársalás jó muri, csak éppen most már se bogrács, se egyéb szerszám nem kell; mi magunk leszünk az ebédünk. :P

kékáfonya 2011.08.22. 14:27:56

TótOttó frenetikus :D :D :D Nagyon jó bulitok volt! Tiszteletem a hõsnek aki ebben a kánikulában a sülõ húsok mellett párolódott.

kata... 2011.08.22. 18:47:09

ilyenkor fáj a szívem,hogy nincs kertünk:( Jó fotók,látszik,hogy klassz nap lehetett:D

dzsu 2011.08.22. 19:07:39

Ez a virágtartó nagyon jól néz ki. És a család is természetesen. :)

emmamam 2011.08.22. 19:17:47

Áfi, hát igen... Õ mondjuk bírja. Én kevésbé, de nem is nekem kellett ott állnom. :D Kata, bizony, mi is örülünk a kertnek nagyon. :) dzsu... %mrgreen%

Thalia 2011.08.22. 19:31:28

jajj, de jóóóó! :) Ármin tiszta papa a szemüvegben...:)

emmamam 2011.08.22. 19:33:01

Azám! :D Szemüveg nélkül is. %mrgreen%

kicsisziv 2011.08.22. 23:28:13

ez az Álmos annyira gyönyörû, hogy nem gyõzök gyönyörködni benne :) na ezt most jól leírtam....de így igaz....csodálatos család vagytok!!!
süti beállítások módosítása