emmamama 2011.08.10. 06:52

Kezdõdik...

Bekövetkezni látszik, amitõl évrõl-évre félek, és mindig azt hiszem, hogy idén talán majd nem... Aztán dehogynem. Ráadásul ahelyett, hogy javulna (mitõl is? ) romlik egyre. Ma reggel elkezdtem fújni az orrom és viszket a szemem. Ez még csak az igen lájtos kezdet, de jelzi, hogy a parlagfû itt van, és támad... Pár nap, jobb esetben hét, és nem fogok látni, nem tudok majd aludni, egyfolytában fújom majd az orrom, a fejem olyan lesz, mint egy lufi, és ami a legrosszabb: fulladni fogok, brutál módon, a halálfélelemig.

Hacsak nem kapom meg azt a csodaszert, amit tavaly írtak fel nekem. A gond vele az, hogy szteroidkészítmény, amit szoptatás alatt nem javasolnak. Fel van adva a lecke...

Minél hamarabb el kell mennem a tüdõgyógyászhoz. (Remélem, kitalál nekem valamit, hogy ne kelljen tápszert iratnom Álmosnak... )

20 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr705973411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mata Hari 2011.08.10. 07:20:20

Jaj Emma.. :( Nem is tudom mit tennék a helyedben!? Mindketten a fontossági sorrend élén.. Doki mit mondana?

emmamam 2011.08.10. 07:31:37

Hát, nem tudom, mit fog mondani... Mikor Árminnal voltam ugyanígy ebben az idõszakban, Diaphillynt szedtem, mert azt lehetett, de sajnos az már nem elég... :(

Egy Kisanyuka 2011.08.10. 07:46:38

A páromnak folyamatosan kell szednie tavasz elejétõl egész közép-õszig az allergia ellenit, hidd el átérzem a problémát. Fulladt már be a szemem láttára, frászt is kaptam tõle. Nem lehet kellemes neked sem. :( Remélem megoldódik a gyógybogyód kérdése, és olyat kapsz, ami mindkettõtöknek jó Álmossal.

emmamam 2011.08.10. 07:50:52

Remélem... Ez egy asztmapipa, tavaly napi 4-szer kellett fújnom. A papírjára az van írva, hogy nem javasolt, dehát minden papírra ez van írva ugye... Majd kiderül.

Egy Kisanyuka 2011.08.10. 08:03:53

Na az sem kevés, ha már az kell! :((

emmamam 2011.08.10. 08:04:48

hát nem.

Egy Kisanyuka 2011.08.10. 08:07:30

:/ Nálad nem mûködne, hogy enyhébbet szedni tavasztól õszig? Kérdezd meg a dokit! Mert ha azzal enyhíteni lehet annyira a tüneteket, hogy ilyenkor ha rosszabb lesz csak kalcium kelljen pluszban, akkor csak nyersz vele. (de ha már ez van, akkor sztornó)

emmamam 2011.08.10. 08:10:13

nem, az enyhébbel (Aerius) együtt kell az asztmapipa. illetve, az enyhébbet most nem szedem (az végülis a konkrét szénanáthás tünetekre kellene, hogy jó legyen), mert a fontos, hogy ne fulladjak meg. :)

Egy Kisanyuka 2011.08.10. 08:11:26

Nem lehet, hogy asztma-visszamaradás? A páromé a legdurvább fokozat, és neki ilyen hála az égnek nem kell. OO"

emmamam 2011.08.10. 08:15:57

az miaz? az asztma-visszamaradás? :)

Egy Kisanyuka 2011.08.10. 08:29:05

Hát hogy gyerekkori asztmád volt, amire ráépült a felnõtt korban elõkerülõ allergia. Fordítva közismertebb, mert a krupp vagy asztmát hoz, vagy nem. De ha asztma, akkor allergia is felnõtt korban. Szóval nem lehet, hogy volt némi asztmád mindig is enyhén, csak nem kezelték, ilyenkor meg az allergia kihozza?

kékáfonya 2011.08.10. 08:38:58

Tényleg fel van adva a lecke, de én bízom benne, hogy talál a dokid megoldást. Ahogy írtad is, minden gyógyszer papírjára rá van írva minden.

madárka. 2011.08.10. 09:27:20

Jajj Emma. :( Remélem lesz rá valami megoldás ami Neked és Álmos babának is jó lesz! Én is allergiás vagyok, de nem fulladok annyira, viszont nekem a bõröm reagál rá.

emmamam 2011.08.10. 10:23:33

Kisanyuka, nem volt. Ez kb 10 éve jött (az allergia maga), és egyre súlyosabb.

dabole 2011.08.11. 08:06:51

3 éves koromtól kezdve minden nap szórakoznom kellett az erõsebbnél-erõsebb gyógyszerekkel, allergia ellen, pluszban nekem is szükségem volt asthma elleniekre is, bár konkrétan ashtma ellen, nem az allergiás fulladás miatt. Egész kora tavasztól, gyakorlatilag szinte az utolsó falevélig szenvedtem ugyanezektõl, amiktõl most te. A gyógyszer csak pont volt az i-betûn, tekintve, hogy nem használt, ellenben széthíztam a fejem a mellékhatások miatt, valamint álmos voltam egész álló nap. -__- Tavaly tavasszal elõkerült a gyanú, hogy allergiás vagyok a tejre, és tejtermékekre. Tetszett, vagy sem, 2 hónapig mellõztem minden ilyesmit. És lõn csoda! Nem csak a laktózérzékenység miatti, de minden más allergiás tünetem is megszûnt. Azóta gyógyszer sem kell szednem. Asthma is kilõve. Persze már fogyasztok tejterméket, de csak módjával. Elég macerás, de talán ki kéne próbálgatnod, nincs-e valamilyen ételallergiád. (tojás, tej, esetleg paradicsom...) Hosszú lett, de hasznos. :D

emmamam 2011.08.11. 08:11:53

Dabole, köszönöm szépen! :D (Nekem is az asztma miatt van szükségem a szteroidra, bár tény, hogy allergiás eredetû asztma ez (is). Nálam tavasszal-nyár elején jelentkezik enyhébb formában, de a parlagfû, feketeüröm a halálom. Köszi még egyszer, elképzelhetõ, hogy megpróbálom - nem lesz nehéz, ugyanis ezekben a hónapokban Álmos miatt alig fogyasztok tejterméket.

Fõni 2011.08.11. 10:54:27

:S Én is nagyon algériás vagyok, és igen terhesség és szoptatás alatt nem szabad szedni se a Claritin, se a Zyrtec/Xyzal-féléket. Én írattam a háziorvossal jó adag Calcimusc-ot, abból ittam 2-3* naponta és reggelente vettem még be egy Béres Calcium 500mg-os tablettát is. Viszont a magas kálciumtartalmú dolgok (tejfélék) nem igazán jó, mert még jobban allergizál... :( És az is jót tesz, ha naponta többször megmosod hideg vízzel az arcod! (lemossa a port és a hideg még csökkenti is az arcüreg és szem gyulladását)

emmamam 2011.08.11. 11:07:46

Én ekkora mennyiségû kálciumtól a vesekõ miatt félek. :) Ilyen izéket, mint claritin és tsai nem is szedek, mert régóta nem használnak nekem már; meg ez a kínzó nátha, viszketés, egyéb még elviselhetõ, csak ne fulladjak. na, az a gáz. :)

Fõni 2011.08.12. 11:15:39

Tudom nem túl xekci, de ha felkötsz egy mûtõsmaszkot legalább otthon? Én is csináltam néha amikor nagyon parlagfûszezon volt és még szoptattam... Amúgy a vesekõtõl nem kell tartani, ha sokat iszol. Nekem is a rengeteg kálciumtól minimális mennyiségû vesehomokom lett (mellesleg alig ittam) aztán közölték, hogy igyak sokat és úgy pisiltem ki, hogy nem is éreztem...

emmamam 2011.08.12. 11:16:54

az a maszk elkel majd, ha még a fülemen is t..ony fog csorogni... :S Kálcium: akkor jó. :)
süti beállítások módosítása