emmamama 2011.07.22. 13:13

Hová lett...?

Eltûnt Hannából az angyal. Konkrétan: nem ismerek rá. Az én szófogadó, aranyos, kedves, okos kislányomból egy hárpia lett az alatt a 2 hét alatt, míg én távol voltam tõle. (Ezzel nyilván nem azt akarom mondani, hogy azok a hibásak, akik vigyáztak rá... ;-))

Látszólag nem viselte meg a távollétem, de mégis ez lehet az ok, vagyishogy mást nem látok amögé, hogy: hisztis lett, utálatos, visszabeszélõs, értetlen bõgõmasina. Ármint pedig ma is és tegnap is arcon harapta. Ilyent még soha eddig nem csinált. Egyfolytában "osztja", szekálja az öccsét, korábban jól eljátszottak, mostanában egy normális szava sincs hozzá. (Ármint se kell félteni, õ egy külön történet, de õ nem változott, mindig is nehéz eset volt... )

Nem tudom, mit csináljak. Elsõ lépésként azt, hogy befejezzük a maratoni mamázást, szépen itthon ülnek majd a szoknyám mellett és közös programokat szervezünk,  hátha visszaáll a rend... (Az újság meg, amit csinálnom kellene, de mellettük nem tudom, le van ejtve. ) Ármint mondjuk nem kell féltenem, eszébe sem jut a nagyszülõkhöz menni, vagyishogy anyukámékhoz igen, de rájuk most a dédinek van nagy szüksége. Apósomat várja mindig nagyon, mert szegény, ahol tud, segít, viszi biciklizni, rollerezni - de, ha az kerül szóba, hogy elmenjen hozzájuk Ármin, a fiatalúr éktelen visításba és földön fetrengésbe kezd.

Fel van adva a lecke...

 

20 komment

Címkék: Hanna Ármin

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr325973423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flashback. 2011.07.22. 13:21:00

biztos,hogy a távolléted volt az oka,attól függetlenül hogy kik vigyáztak rá. nekem az unokahugom reagált ugyanígy,amikor a szülei elutaztak egy hosszabb idõre,hamarosan vissza fog rázódni szerintem. csak ebbe is bele kell szoknia gondolom :)

emmamam 2011.07.22. 13:26:42

Hát, úgy legyen... eléggé elkeserítõ. :)

emmamam 2011.07.22. 13:27:02

... amúgy olvastalak volna... ;-) :)( de kivárok.

alufólia. 2011.07.22. 14:07:21

hajhj ilyen nálunk is volt. apa azt mondta mindig hogy amikor a mamánál voltam egy hetet, hogy az neki egy hónapos átnevelés idõszak otthon. biztos vagyok én is abban hogy visszarázódik a kismanó, így hogy már a megszokott környezetében lehet, veletek. örülök hogy jól vagytok ettõl függetlenül :)

Egy Kisanyuka 2011.07.22. 14:16:02

Na már újat nem tudok, és nem is akarok mondani. :) A távollét minden kicsit megvisel. Az anyukájukra szükségük van (tudom, nem volt megoldható). Ha nem tud valamiért mellettük lenni az anyukájuk, akkor jön mindaz, amit leírtál. Én is megkapom a lánykámtól a kiosztást minden Mamázás után legyen az 3 nap, vagy egy hét. Az visszaszoktatás meg nem leányálom, és kétszer annyi idõ minimum, mint amit tõlem messze töltött. Más kicsiknél sincs másképpen. Olyankor ha harap, legyél türelmes, és próbáld megölelni. A harapás a belsõ feszültség jele. Méghozzá nem is kevésé. És nem tud vele mit kezdeni, ezért tör ki belõle így. Egy ölelés olyankor nagyon sokat segíthet. És pár alkalom után megtanulja majd belõle, hogy ha érzi azt a feszültséget ne harapjon, hanem menjen oda hozzád, és öleljen meg, hogy jobb legyen neki. Kívánom, hogy hamar helyre jöjjenek a dolgok. :)

emmamam 2011.07.22. 16:14:49

Kisanyuka, nagyon szépen köszönöm a tanácsot! :) Próbálom majd kivitelezni, de nem tudom, Árminnak hogy esik majd, hogy Hanna összeharapdálja az arcát, én meg ölelgetem... :) Pedig így van, értem, amit mondasz és egyet is értek vele. Hjaj, nehéz ez... :)

kékáfonya 2011.07.22. 17:38:28

Hát én mondjuk kevéssé ölelgettem Enikõ lányomat amikor verte-csípte az öccsét (a szünet elején össze kellett kissé szokniuk, akkor volt pár rázós nap). Ha ezt teszed én Ármin helyében nekiállnék szintén harapdálni, mert azért ölelgetés jár, akkor nyilván jó dolog. Na de okos tanácsom nekem sincs ám, én szivatással oldottam meg, aki verekedett az dolgozott (gazolt, játékokat, szemetet szedett az udvaron, járdát söpört, hullott gyümölcsöt gyûjtött) leszoktak pár nap alatt az egymás gyepálásáról, de én ilyen brutális vagyok. :)

emmamam 2011.07.22. 18:30:02

Nem fogom büntetni õket (nyilván, megdicsérni se... %mrgreen%), mert ez sok nekik; sok a kistesó, sok, hogy nélkülözniük kellett az anyjukat. Valahogy az arany középutat kellene megtalálni. Hannánál egyébként fennáll a fagyi visszanyal esete is: õ volt az álomgyerek, a minifelnõtt, akivel semmi gond nincs és "elvan"; hát, most bebizonyította, hogy épp olyan, mint a többiek, és igényli a figyelmet õ is.

emmamam 2011.07.22. 18:31:08

a gyümölcsgyûjtés, söprés, izé, nálunk amúgy nem büntetés. õk jót szórakoznak közben. :D (a játékpakolás közben persze nem. %twisted%)

Thalia 2011.07.22. 18:33:50

szerintem pár nap és visszaszokik a régi "rendbe"...tündér õ, ez most csak egy átmeneti kis zavar...nyilván az sem egyszerû, hogy mostmár hárman osztoznak rajtad...

manókaa 2011.07.22. 18:58:31

Nekem anyukám mindig azt mondja, hogy egy angyal voltam kiskoromba, azóta se sokat változtam amúgy :d szoval nem hiszem, hogy angyalból most kisördög lesz, csupán én is 18 éves fejjel megváltozok ha 2 napig a barátomnál vagyok, vagy ha 4 napig mamánál..Viszont õ még kicsi és ezt nem veszi észre ezért kell idõbe figyelmeztetni még idõbe:) Olvaslak amúgy Emma mindig, nagyon vártam, hogy hazajöjjetek a korházból:))

emmamam 2011.07.22. 19:11:35

hát, nem tudom... aranyosak vagytok, hogy bíztattok. :) Manó... :D

Ildi a szomszédból 2011.07.22. 19:27:53

Hát nem vagytok könnyû helyzetben. De ha belegondolsz teljesen "normális" reakció Hannától az elmúlt idõszak történéseire. Kistesó született, utána kórházba került, biztos õ is aggódott érte, de nem tudta szavakba önteni az ezzel kapcsolatos érzelmeit (Andris történetét ismeri, most meg a kisöccse került kórházba, lehet, hogy a kis agya kombinált, ki tudja...). És azt se felejtsd, hogy egy jó hónap múlva iskolába megy, ami az egyik legnagyobb változás az életében! Sok dolog dúl most Hanna lelkében, és még kicsi ahhoz, hogy ezeket rendbe tegye, megértse. Valahol le kell vezetnie a feszültséget. Türelem, türelem, írtózatos türelem kell most hozzá - ami nem könnyû nektek, de hidd el, neki sem. Kitartás!

hlm 2011.07.22. 23:18:46

hajrá Emma, háááát... fel kell kötni a gatyát :D

lancelotbeka 2011.07.23. 11:20:43

Nem lehet,hogy ez valami korai kiskamasz korszak kezdõ jelei??Annyiféle korszaka van a mai gyerekeknek,hogy a magamfajta egyszerû férfiembör el sem tud rajtuk igazodni.... :))

emmamam 2011.07.23. 11:21:23

Béka... %lol% Nem tudom. :D tegnap elbeszélgettem vele kicsit.

Thalia 2011.07.24. 10:06:51

Emma, ha már az angyaloknál tartunk...csak hogy tudj dalt is párosítani a nálam olvasott angyalos sztorihoz... http://www.youtube.com/watch?v=1UqQkJDEtAk Csak akkor, ha bírod a sírást...:)

emmamam 2011.07.24. 11:28:28

Kösziiii! :D

abidasha 2011.07.24. 17:52:30

ördögi-angyal :)))

Egy Kisanyuka 2011.07.26. 07:43:05

Hogy haladtok? Ármin is kap azért ölelgetést ugye?
süti beállítások módosítása