emmamama 2011.06.27. 16:25

Kétségbeejtõ

Ármin szeme:

Egyre rosszabb állapotban van. Sajnos nem csak én látom így, az is észreveszi, aki, ellentétben velem, nem volt tõle távol 1 hétig. Ezen felül örökké vérágas a szeme, és mindennek nekimegy õkelme. Korábban ez nem volt így.

Verem a fejem a falba, hogy miért nem vittem elõbb orvoshoz...

Egyelõre még várjuk a szemüvegét, a napokban muszáj megérkeznie.

11 komment

Címkék: kép Ármin

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr905973433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2011.06.27. 16:28:12

nagyon aranyos:D!! gyerekemnek olyan szembetegsége van,hogy amíg növésben volt,addig romlott,mikor dokihoz mentünk,nem látott el a suliban a tábláig%rolleyes% doktornõ szerint nem egyedi eset,nem szólnak,hogy nem látnak rendesen:D

szederke 2011.06.27. 16:30:53

nyugi:)bár érthetõ az aggódásod,de így majd õ is jobban megérti miért kell neki hordania.most rossz,de szemüvegben jól fog látni,és reméljük nem csinál majd úgy,mint én,az utcasarkon levettem ha a muter már nem látott:)meg is lett az eredménye...

Barackbaba 2011.06.27. 17:33:22

szeder... :D egyelõre várja a szemüvegét, tetszett is magának benne %mrgreen%, de rá fog jönni sajnos, hogy a szemüveg kényelmetlen (fõleg egy ilyen örökmozgónak), és meleg, és etc. KOmpenzálja talán, hogy jobban fog látni általa, de, hogy lesznek gondok, az biztos... :S Kata, szegény...

madárka. 2011.06.27. 19:39:55

Szegény kissrác! :S Nekem most romlik, mivel változott a szemformám - kerekbõl mandulába. Hihetetlen.

panka 2011.06.27. 20:00:54

Amikor én kicsi voltam, kancsal voltam, vagy bandzsa, ,nem tudom melyik, melyik. Szemüvegem van másfél éves korom óta, és jó sokáig, le volt hol egyik, hol másik ragasztva. És már nem látszik, hogy nem egyformán álltak a szemeim. Csak, ha nagyon-nagyon megnézik! :) ezt nem szokták :)

Mata Hari 2011.06.27. 20:02:05

Emma, nyugi! Dorkám szeme ugyanígy nézett ki, de pontosan így, egyik szépen elõre nézett, a másik ehhez képest kicsit kancsalított.. 3 évig hordta a szemüveget, félévente vittem kontrollra, a 3 év felénél már gyengébbet kapott és a végén szépen visszahúzták a kancsalságot.. Tökéletesen rendbe jött.. Ármin hordja, használja, ne simlizzen az a lényeg!

Mata Hari 2011.06.27. 20:03:41

Azt még elfelejtettem ide írni, hogy Dóra akkor volt 11 éves.. Nem vagy elkésve..

Thalia 2011.06.27. 20:04:01

szerintem nagyon aranyos...de nyilván nem jó így...kicsike õ még, majd az idõ segít ezen a kis problémán...:)

szederke 2011.06.27. 20:24:19

jah és olyan cuki lesz szemüvegben,hogy a lányok aprókat pisilnek tõle ha meglátják:)

Barackbaba 2011.06.28. 08:00:46

Hát, eléggé okostojás feje volt benne, majd meglátjuk. nekünk mindenesetre nagggyon tetszik majd. %mrgreen% :D

pcx 2011.06.28. 08:05:55

kata... én pont így voltam a szememmel... "nem láttam el a tábláig" :(
süti beállítások módosítása