emmamama 2011.06.11. 19:40

KofaKata

A szomszédunkban lakik Hanna leendõ tanító nénije. Az egyik.

Nagy bánatom, hogy az én gyerekeim nem a cserfes, közvetlen, barátkozó, kedves "fajtából" valók. (Nem tudom, mit is várok tõlük, hisz én sem voltam különb... )

Apjuk meséli vigyorogva (én bent sütöttem, õk kint biciklit szereltek), hogy Magdika (a tanítónéni) szedi a meggyet, a lányom áll a fa alatt, és csak mondja, csak mondja a tanítónéninek... Például ezt: "A Zsófi most egy kicsit hisztis, de ez biztos azért van, mert a Gyuszikának tartják most a születésnapját, és vele nem foglalkoznak annyira..." - és ehhez hasonlókat. Beszélgetnek. Eszerint Hanna a bizalmába fogadta a tanító nénit - egyúttal lyukat beszélt a hasába.

Én meg díjazom az élet apró örömeit.

5 komment

Címkék: Hanna

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr95973442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsu 2011.06.11. 20:31:32

Vagy nem is olyan apró. :)

emmamam 2011.06.11. 20:58:31

Valljuk be: nem. :D

Mata Hari 2011.06.12. 15:03:22

Hát, akkor mégsem az a fajtaLujza, akinek hitted.. :D:D Tancsi szeme, nem forgott..? :D

Thalia 2011.06.12. 17:20:53

tök aranyos lehet...:)

fönícia 2011.06.12. 18:04:09

:) helyes. Ügyes kislány! :D
süti beállítások módosítása