emmamama 2011.06.10. 15:14

Zajlik

... az élet Árminügyben.

Délelõtt választottunk neki keretet. Én még abban a hitben voltam, hogy gyereknek nem lehet "normális" szemüveget csináltatni, csak amolyan esztékásfélét, csontkerettel, rugós füllel, blablabla. Nos, kiderült, hogy nem így van. Szebbnél-szebb kereteket mutogattak nekünk; Árminnak mind tetszett, nézte magát a tükörben és vigyorgott, mint a tejbetök. Felõle akár mindet elhozhattuk volna. Mivel kerek a feje, nehéz volt a választás, ugyanis, szélesebb archoz hosszabb szár dukál... (Nem is értem ezt, golyófejû gyerek ne legyen rövidlátó, vagy hogy? ) De aztán találtunk egyet, az elsõt, amit felpróbált; irtó aranyos, nagyon komoly buksija lett tõle. Két hét múlva lesz kész, küldik majd az sms-t. (Azt már meg sem merem mondani, mennyibe került... )

Felhívtam a kiszemelt fogorvosnõt is, nagyon aranyos volt, elmesélte, hogy nem biztos, hogy tud bármit is kezdeni Ármin fogával, mert ad 1.: ha kicsi a lyuk, nem bolygatják, csak, ha már fáj; ad 2.: van, amelyik gyerekkel egyszerûen nem tudnak mit kezdeni, annyira tiltakozik. Jövõ kedden délután megyünk hozzá - meglátjuk, mire jutunk...

13 komment

Címkék: Ármin

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr535973443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Tommy 2011.06.10. 15:24:02

Lesz kép gondolom okosfejesgyerekrõl?..:D

emmamam 2011.06.10. 15:25:50

Háttnanááá! :D

.Tommy 2011.06.10. 15:27:58

remélem azé Harry Potter nem lesz..:o :D:D (csak vicc) oké ha lesz..kivi vagyok.. (zöld)

emmamam 2011.06.10. 15:32:10

Neem, Harry Potter nem lesz... :D Bár volt olyan is. :P 2 hét múlva (vagy 3, mert ha én akkor osztódom, nem tudok fotózni %mrgreen%) meglátod. ;-) :D

emmamam 2011.06.10. 15:38:15

Sõt, Hannah Montana- is volt, képzeld... %mrgreen%

.Tommy 2011.06.10. 15:39:49

az szemûveges?:o én annyira nem vagyok ezekbe otthon.. elég celeb vagyok magamnak, nincs idõm "ilyenekkel" foglalkozni..%mrgreen%

cusi 2011.06.10. 16:14:27

szerintem a keret volt Hannah Montana-s :D

emmamam 2011.06.10. 16:53:17

Jáájjj, te... %lol% Ahogy Cusi mondja: a keret volt az, namost fekete volt a keret, csillag alakú formákat "szedtek ki" a szárából, és az üvegen volt a matrica, hogy ez Hannah Montana márka. Namost szerintem, bár abszolút fiús formája volt, azé csak lányszemüveg volt ez... Gyorsan le is kaptam Árminról. :D Majd, ha Tommy-s márkában is gyártanak, olyant veszünk. :P :D

Zoralina 2011.06.10. 17:08:47

Mi is jártunk az elmúlt pár hétben fogorvoshoz...Pici lyukak voltak,maradandó fogakba,a fiúknak betömte a doktornõ.Még érzéstelenítés se kellett,így hõsiesek voltak.A nyálelszívót egyenesen élvezték,fõleg a kicsi! :D Úgyhogy szerintem ha kicsi is a lyuk nem kéne megvárni,hogy fájjon,pláne,ha még így szuri nélkül meg lehet oldani! Hátha Ármin is hagyja majd! :)

emmamam 2011.06.10. 17:17:21

Zora, nagyon ügyesek a fiaid! :D Háát, nem tudom, mi lesz, remélem, rendben lesz ez a fog.

kata... 2011.06.11. 14:18:50

enyémeknek is van szemüveg,Zsófinak csak suliban,tanuláshoz,gyereknek állandóra:( képben vagyok az árakkal:(%rolleyes% fogászat...mi fogszabályzásra jártunk:D,elõtte persze volt átvizsgálás:D,de arra nem emlékszem,hogy ilyen kicsiként lett volna lyukas foguk%eek%,vagy csak nem vettük észre,nekik meg nem fájt:D Árminról szemüveges képet majd muti!!:D

emmamam 2011.06.11. 17:23:36

Igen, Kata, elég gáz, hogy lyukas a foga, el is keseredtünk (õ is szegénykém, úgy sírt, mint a záporesõ... Alig tudtuk megvigasztalni.) MOndjuk, nekem is kicsi korom óta rosszak a fogaim, de ez nem kellene, hogy törvényszerû legyen... Árak... %confused%
süti beállítások módosítása