emmamama 2011.06.09. 20:43

Szemüveges

Az én csillagszemû kicsi fiam szemüveget kap... Rögtön 2-2 dioptriásat... És még az is meglehet, hogy az egyik oldala le lesz ragasztva annak a szemüvegnek...

Nade, az elejérõl...

Kaptunk idõpontot egy (az) aranyos, kedves doktorbácsihoz (3 napon belül), úgyhogy ma délután felkerekedtünk családilag és meglátogattuk. Én eléggé féltem, mert Ármin, ha nem akar, nem beszél, úgyhogy nem tudtam, mennyire lehet számítani az együttmûködésére. Mint kiderült: lehetett. Végigsorolta az összes figurát a tábláról (már, amit látott...), beült egy szó nélkül mindhárom vizsgálószerkentyû mögé, oda nézett, ahova kellett, mondhatom, nagyon férfiasan viselkedett...Csak a pupillatágítással volt baj. Háromszor (5 percenként) 2 cseppet kapott a kedves doktorbácsitól, de sírt szegénykém, csípte a szemét, és zavarta, hogy nem lát rendesen. Hanna velünk volt, türelmesen végigvárta õ is a több, mint 1 órát, míg a rendelõben voltunk, illetve várakoztunk.

Doktorbácsi szerint a rossz látást tõlem örökölte (de örökölhette az apjától is); mi is kicsi korunk óta szemüvegesek vagyunk, nekünk is takarták az egyik oldalt (illetve, F-nek biztosan, én nem emlékszem, de mintha...); és az nyitott kérdés, hogy kinövi-e ezt a rendellenességet Ármin, avagy sem.

Holnap megyünk, rendelünk neki egy dizájnos kis szemüveget, aztán 3 hónap múlva a szemésznél kontroll... Akkor derül, ki kell-e a ragasztás.

Még egy tortúra áll elõttünk, azaz Ármin elõtt: tegnap este fogmosás közben apja észrevette, hogy a gyerek egyik foga lyukas. Úgyhogy ma a neten túrtam egy doktornénit a közelben (nem akarom "akárhová" vinni, mert sajnos vannak rossz tapasztalataim; az én fogorvosom iskolafogászattal is foglalkozik, de úgy gondoltam, az én mimózalelkû fiamnak a magas, szakállas bácsi helyett lehet, egy kedves aranyos doktornéni jobban megfelelne...), úgyhogy holnap felhívom a hölgyet. Remélem, minél hamarabb eljutunk hozzá... 

17 komment

Címkék: Ármin

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr715973444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flashback. 2011.06.09. 20:49:06

hjaj nem irigylem szegénykémet,én ennyi idõsen rettegtem a fogorvostól,de még mostanság is.. :/

kata... 2011.06.09. 20:53:03

a fogorvos rémísztõ tud lenni:( én már felnõtt fejjel nem félek,de gyerekként nagyon:( remélem Ármin jól viseli majd:D

emmamam 2011.06.09. 20:56:36

Én nem félek, mert annyit voltam már és annyi mindent mûveltek már velem, hogy kész... :/ Remélem, Árminnak egy idõre ez lesz az utolsó beavatkozása... Féltem én is, és fogalmam sincs, hogy tömik majd be azt a lyukacskát... :(

Thalia 2011.06.09. 21:00:57

szerintem nagyon sármos lesz szemüvegesen is...és reméljük kinövi a szembajt...fogorvos? Áfihoz ne menj mosanában olvasgatni...

kékáfonya 2011.06.09. 21:43:29

Nekem próbálkoztak szemragasztással anno, de késõn (már iskolás voltam) és semmit nem láttam, aztán kiderült, hogy az óriási dioptriakülönbség miatt szemüvegem sem lehet, így lettem egyszemes látó. Azon kívül, hogy nincs térlátásom más problémám nincs. Na de Ármin kinövi!!! Meglátod, pár év és nem is kell majd neki. Idõben elvittétek. A fogászat hát jaj... erre most nem írok semmit. :x

madárka. 2011.06.09. 21:52:21

Drááága Ármin! Sok sikert hozzá. Meg tudják szokni a gyerekek ilyen fiatalon? Mármint nem potyogtatják le? Én nem tudok ezekrõl semmit, mert csak szeptember óta vagyok négyszemû.

emmamam 2011.06.09. 21:55:47

Köszi mindenkinek. :) Madárka, lesznek balhéink biztos, mert állandóan viselnie kell, és ezt még egy felnõttnek sem könnyû, fõleg, ha ilyen meleg van, mint manapság. :) Doki azt mondta, a szemüveget jobban tolerálják, mint a ragasztást... Úgy csináljuk, hogy mi is gyakrabban leszünk szemüvegben, mint kontaktlencsében, így szolidarítunk vele. %mrgreen% Neked is kitartást a szemüveghez... :) Van, akinek kifejezetten jól áll. ;-)

KM 2011.06.10. 09:02:52

Kedves Emma! A kislányomnak is van két lyukas foga (6 éves), és én magam is "azonnal" orvoshoz vittem....de nem csinálnak vele semmit...ha fáj akkor "körbefurrják"...a fogászhoz való szoktatást miatt viszont szerintem is fontos, hogy elvigyük a gyerkõcöket, (Saját tapasztalat:Pakson kedves és aranyos a gyerekfogász...)

cusi 2011.06.10. 10:45:33

Én középsõs korom óta vagyok állandó szemüveges. A megszokással mondjuk nem volt gondom, élveztem, hogy jobban látok, mint addig. Mindkét szememen 0,5-ös lencsével kezdtem, nekem nem sikerült kinõni, mára 6-os, 7-esnél tartok.. mûteni kéne, de azt meg nincs mibõl. Nagyon remélem, hogy Árminnak nagyobb szerencséje lesz! :) A fogorvoshoz meg sok sikert, attól mai napig rettegek :D

.Tommy 2011.06.10. 13:03:37

:o amugy minek ragasztják le néha az egyik felét? sose értettem..

szederke 2011.06.10. 13:53:40

nekem is volt ragasztósom:)azért kell,hogy megtornáztassa a másik szemet,ezzel ösztönözve a látásjavulást.

szederke 2011.06.10. 13:54:01

kancsalságnál,fontos ez,na

.Tommy 2011.06.10. 14:16:12

aha..oks..:)

emmamam 2011.06.10. 14:18:07

Igen, ezért kell. (Szederke megelõzött. :D) KÖzben kiderült, hogy nekem is volt, anyukám mondta. KM, pont most beszéltem a fogorvossal, azt mondta, hogy nem biztos, hogy kezd vele valamit - egyrészt, mert, ha sír a gyerek, nem tud, másrészt, meg lehet, hogy nincs akkora lyuk. Mindenesetre nagyon aranyos volt, kedden megyünk hozzá. Cusi, a képeken nem is látszik, h olyan vastag a szemüveged... :) Enyém 3,75-ös. Nem merem megmûttetni... :) Hát, lehet Á. örökre szemüveges lesz, dehát nagyobb baj tényleg ne legyen...

cusi 2011.06.10. 15:39:02

a szupervékonyított lencse csodái :D azért kerül egy kisebb vagyonba a szemüveg. ez, ami most is van 43.000 pénz volt.. :S rámférne már egy új, de hát jelenleg az se fér bele :D

dabole 2011.06.11. 17:43:31

A szemüveg szívás. Nekem is van, ráadásul oly csodás... 2.5 dioptria a különbség a két szemem közt, ráadásul az egyik mínuszos, a másik meg pluszos... -__-" Így jelenleg nem is olyan lencséim vannak, amilyenek kellenének, mert attól nonstop szédülnék ésatöbbi. Hogy miért? Mert annak idején sz@rtam bele hordani a szemövegemet. Konzekvencia azthiszem egyértelmû. Fogorvos az már más. Az elmúlt 2-3 hétben 9 fogamat rugdosta csatasorba az én kedvenc doktornénim. Sajnos sikerült örökölni ezt a csodás fogszerkezetet, amit moshatok, ahogy tetszik, akkor is lyukas lesz... Még hátra is van pár, de nem aggódok. Amennyire megutáltam a sulifogászaton ezeket a procedúrákat, annyira várom most a következõ alkalmat. Színes pohár, és nyálelszívó van^-^:D Amint azokat meglátom, elszáll minden félelem:D Ja, és az érzéstelenítõ elõtti Lidocain is nagyot dob a komfortérzeten.

emmamam 2011.06.11. 17:50:46

Cusi, Árminé 30 ezer volt. Ebbõl 15000 a keret... Vékonyított, "gyerekbarát", karcolás- és tükrözõdésmentes, minden anyámkínját rárakattunk, hogy minél jobban viselje... ((Amellett, h tudjuk, nem ettõl függ majd.) Dabole, hû, de negatív vagy... :D Amúgy jah: szívás. Én is 32 éve szívok vele... Fogorvos... %mrgreen% Mesélek majd elõtte Árminnak a nyálelszívóról és színes poharakról. ;-) :D
süti beállítások módosítása