emmamama 2011.05.30. 07:41

Május 30.

Nyolc évvel ezelõtt erre a napra írták ki Andris születését. Apja már hónapokkal elõre beírta a naptárba nagy ákombákomokkal, hogy "Andriska, hol vagy?"

Arra emlékszem, hogy iszonyatos kedvem volt, vártam és féltem (mint gondolom mindenki az elsõ szülésétõl), cseresznyét ettem akkor még anyuéknál a teraszon és a barátnõmmel beszélgettem telefonon, és többnyire kínlódtam (az ízületeimmel, éppúgy, mint most, és Árminnál is egyébként).

Fájt a hasam is, de, mert fogalmam sem volt, mik a szülés elõjelei, június 2-án már addig jutottam, hogy mondtam F-nek: vigyen be a kórházba (abba a kórházba, amit azóta takarékossági okok miatt bezártak). Nem kellett volna, mint kiderült, mert ott magas lett a vérnyomásom, diétáztattak, UH-t csináltak (ahol 2,5 kilósnak mérték a gyereket és jól megijesztettek), és szinte kinevettek, mikor 6.-án reggel azt mondtam, hogy mostmár tényleg szülök.

Aztán nem nevettek, hanem sírtak. A szülésznõk legalábbis.

Nagyon rossz visszaemlékezni ezekre az idõkre, és nagyon rossz volt a múlt héten látni az ottani, akkori fõorvost most abban a kórházban, ahol Álmost fogom világra hozni. Nem szeretnék vele "összefutni" még egyszer; sem vele, sem azzal az orvossal, akinél Andris született - azt mondják pedig, nagyon jó szakemberek, de hiába, a mi esetünkben nem tudtak elég jók lenni, és így ezt az állítást már el sem hiszem... Úgyhogy kerüljenek el messzire.

9 komment

Címkék: Andris

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr695973454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fönícia 2011.05.30. 07:57:09

Nem akarsz választott orvost?

emmamam 2011.05.30. 07:59:41

Dehogynem, van is, Hanna is nála született. :D Õt kellett volna már Andrisnál is, és nem kellett volna B-ra mennem, merthogy az a kórház olyan szuper... Frászt. %confused%

fönícia 2011.05.30. 08:02:08

Akkor biztos nem fog az a ... hozzád(hozzátok) nyúlni! (Már nagyon várom ám a babád, irígykedek is rendesen) ;)

emmamam 2011.05.30. 08:07:15

Hát, nagyon remélem, hogy nem fognak. Már akkor kiráz a hideg, ha folyosón összefutok velük... Én is nagyon várom már! :D

kékáfonya 2011.05.30. 12:04:16

Engem is kirázna a hideg. Nyáron õ csinálta a kaparást a vetélésem után (vagyis azt hiszem, nálatok is õ volt, B. N. ugye?) akkor is eszembe jutottál.

emmamam 2011.05.30. 15:30:22

Igen. Nos, akkor téged is tragikus emlékek fûznek hozzá... Ha az embernek lenne kedve ilyen helyzetekben morbid poénokkal szórakozni, akkor nevezhetnénk akár dr. Halálnak is... %confused%

Vianya 2011.05.30. 22:56:57

Veled vagyok lélekben! Nehéz ez ilyenkor, pláne pocakosan. De a lényeg, hogy az élet gyõz a halál fölött!!! (Ha minden úgy jönne össze, abban az extrém helyzetben megmondhatod, hogy nem nyúlhatnak hozzád és hívjanak mást. De ez nem fog bekövetkezni! Minden rendben lesz és nyugodt, mert így kell lennie!)

emmamam 2011.05.31. 06:58:17

Vianya, köszönöm... Pont ezen gondolkodtam tegnap, hogy mi lenne akkor, ha a saját dokim nem érne oda/jöhetne be stb. a szülésemre, és pont valamelyikük lenne az ügyeletes... Elõször az jutott eszembe, hogy óriási hisztit rendeznék, hogy tûnjenek onnan; utána meg az jutott eszembe, hogy maradjanak és bizonyítsanak... :/ Áhh. Na mindegy, ezen nem idegeskedek ám, csak felmerült bennem, hogy mi lenne ha...

P.Kriszti 2011.05.31. 10:14:01

nem lesz ha...(:
süti beállítások módosítása