emmamama 2011.05.27. 20:10

Reggel, évzáró

Ma reggeli idill:

A jógyerekek. :)

***

Jövõ pénteken lesz az ovis évzáró (amitõl elõre félek a bõgésveszély miatt ) Hanna is kapott verset, annak ellenére, hogy sokáig beteg volt. Megkaptuk itthoni gyakorlásra, ezt állítása szerint három kisfiúval mondja majd:

Mentovics Éva

BÚCSÚT INT A KÉT KEZÜNK

Reggelente sírdogáltam,
mint a többi kisgyerek,
amikor az édesanyjuk
búcsúzóul integet.

Hamarosan észrevetted:
könnyes szemmel érkezem.
Hogyha feléd nyújtózkodtam,
megfogtad a két kezem.

Elûzted a bánatomat,
mosolyogtál, nevettél.
Mindig, amíg veled voltam,
jó anyaként szerettél.

Vár a suli, el kell válnunk.
Búcsút int a két kezünk.
Eljövünk még, de akkor már
iskolásként érkezünk.

(Szerintem az apjával fogja gyakorolni. Én már attól sírva fakadtam, hogy bepötyögtem ide... )

4 komment

Címkék: kép ovi Hanna

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr385973457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mata Hari 2011.05.27. 21:15:16

Jaj de aranyos kis vers! Megható.. Kezdõdik a "szép élet" .. jó lesz, frankó lesz, meglátod! Fel a fejjel.. :) Az igaz, hogy a "nagylány" csak nagylány és az is marad, de ne csüggedj, van 2 öccse akik miatt még koptathatod az oviszéket! :D

kékáfonya 2011.05.27. 22:41:32

Miovinkba ma volt évzáró. Sajnos én nem tudtam ott lenni, de apjuk mesélte, hogy Enikõ megsiratta a búcsúzó dadusnéniket (nyugdíjba mennek) pedig már nem is ovis. Arról nem is beszélve, hogy amikor E. ballagott az oviból, akkor õ is zokogott. Szóval nem baj, ha pityereg Hanna. Volt így más is. :)

emmamam 2011.05.28. 17:18:02

Hanna sztem nem fog sírni, mert nem érzi a súlyát. Én fogok sírni.

kata... 2011.05.29. 11:17:49

nagyon aranyosak,ahogy így össze-vissza alszanak:D
süti beállítások módosítása