emmamama 2011.04.15. 13:07

R

Ma többször észrevettem, hogy Ármin gyönyörûen kimondja az R betût. (Korábban már sokat gyakorolt, barátnõm sokRbetûs nevét mondogatva. ) Ennek azért örültem különösen, mert Hannával logopédus tanította meg.

(Arról, hogy a c-t, s-et, sz-et nem mondja normálisan, nos, arról nem beszélek... Lesz vele gond iskola elõtt... )

Amúgy jól vannak (épp verekednek... ). Délutánra barátnõket várunk, tegnap is itt volt Zsófi, remélem, ma is jön. (Tegnap rájuk kellett pirítanom "kissé", ugyanis míg én a fürdõszobában voltam, kiszöktek búcsúsokat nézni. Idejében észrevettem õket (még nem értek ki az utcára), de érdekes látványt nyújthattam, ahogy a nagy hasammal kocogok utánuk... Azt tudni kell, hogy elég veszélyes környéken lakunk, ami az egy fõre jutó száguldozó idióták számát illeti, és nincs járda, tehát csak az úton tudnak menni a gyerekek. Aztán még egyszer kiszöktek (mert az embernek pocakosan igen sokszor meg kell látogania azt a bizonyost, tehát nem tudok itt ülni mellettük egyfolytában), aztán már nem szöktek ki. Remélem, ma nem fognak összeesküvést gyártani ellenem. )

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr695973492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mata Hari 2011.04.15. 18:00:44

Pedig ez nem gyerekjáték! :(

Moranna 2011.04.15. 18:46:24

Kis rosszcsontok... :) Én is jártam logopédushoz, mert pösze voltam, sokszor még most is észreveszem, hogy ha gyorsan akarok mondani sok s-sz betûs szót, akkor sziszegek egy kicsit :)

emmamam 2011.04.15. 18:51:31

Most biztos - és még néhány bejegyzésem alapján - hanyag anyának tûnök, de ad 1. én kölkeim még soha nem szöktek meg (tiltva vagyon mindennemû különakció), bár ebben a tegnapi muriban jócskán benne voltak, fõleg Ármin %mrgreen% ad 2. a bejárati ajtó zárva volt, azon nem tudtak kimenni, de a teraszajtót nem lehet zárni (illetve igen, kilinccsel), azt viszont gyerekjáték kinyitni. :/ Az én hegyibeszédem a nemmegyünkbúcsútnézni témában ennyit ért. Fél perc elég volt, hogy ne legyek mellettük és már rohantak is. De ma nagyon okosak voltak! és nem vállaltam be a nõvére mellé szomszédGyuszikát (akinek egyébként el van törve a lába). :) (F. kérdezte, hogy miért nem, hát kicsit szórtak szikrákat a szemeim már a kérdés hallatán is... %twisted% :D)

kata... 2011.04.15. 18:57:17

enyémek jóval idõsebbek,mégis tegnap teljesen kiborítpttak,füsttengerre értem haza,bundáskenyeret gyártottak%rolleyes% Nagyfiamnak is kellene logopédus,annyira hadar:D:D(én is:()

emmamam 2011.04.15. 19:15:05

Moranna, én is pösze voltam, úgy is maradtam... :) Kata... :D De õk legalább jót akartak. :D

abidasha 2011.04.15. 19:30:26

arra a répa, retek , mogyoró-s mondókára emlékszem :))

emmamam 2011.04.15. 19:37:50

Igen, nálunk is ez ment kb 1 éve Hannától: "Ájminkám, mondd: jépa, jetek, mogyojó!" %mrgreen%

Moranna 2011.04.15. 19:51:45

Nem tûnsz hanyag szülõnek az én szememben, a gyerekek leleményesek, fõleg, ha ketten vannak, mi is ilyenek voltunk tesómmal, elég volt egy pillanat. persze, mindig megállítottak az utolsó pillanatban és soha semmi bajunk nem lett. Ne érezd magad annak, csodálatosak a gyermekeid :)

emmamam 2011.04.15. 19:55:25

Kettõjüket már beidomítottam (szerintem túl szigorú is vagyok), de hárman voltak tegnap. :D (Zsófiéknál pedig van kerítés. Nálunk meg nincs. :D)

Thalia 2011.04.16. 10:00:17

na, csak óvatosan a pocakosnak azzal a szaladgálással...:) én is jépajetekmogyojóztam kicsinek...:) muszáj volt, hogy legalább a saját nevemet ki tudjam mondani...:) akkor jól megmondtam anyunka, hogy én sosem adnék a lányomank olyan nevet, amiben "ejbetû" van...:)

P.Kriszti 2011.04.16. 12:32:43

Rosszcsontok!Ez a búcsú dolog egyébként teljesen elhomályosítja õket,bármire képesek:(

Jeefo 2011.04.16. 12:34:05

Én beszartam volna egy pillanatra, aztán dühbe gurulok, mint ahogy az rám jellemzõ. Ma is, mikor Bogi lefejelt a padról a járólapra... Gyerekek, pfh... %mrgreen%

emmamam 2011.04.16. 14:18:03

Thália, hát igen. :D (Ájmin sem volt eddig boldog... %mrgreen%) De mindegy, mert Luca is Juca volt sokáig. :D Jeefo, nem kicsit gurultam be... %redface% Kriszti, ne tudd meg, egy nap többször el kell sétálnunk arra... %rolleyes%
süti beállítások módosítása