emmamama 2011.03.30. 09:59

Zsófizsúr

Volt ugye a szombati Zsófiszülinapi buli... Hát, soha nem csalódok. Irtó jól éreztük magunkat megint, mi is, a gyerekek is. Míg õk õrültködtek, mi beszélgettünk és ettünk, ettünk, ettünk... Misi megint tatárbífsztekkel (nemtomhogykellírni) lepett meg minket, mint szilveszterkor, hát, valami fantasztikus volt. Meg Rita pizzája is, meg a szendvicsek a házikolbásszal... És a feketeerdõtorta...

Huhh.

F. este fél 7-kor tudott megékezni, leült, és fél 8-ig evett és beszélt, és evett és beszélt...

Rita, Misi, köszönjük szépen - ha olvassátok, ha nem - itt is a vendéglátást!

És akkor pár kép (nem nagyon lehetett a gyerekeket fotózni, mert állandóan mozgásban voltak...)

A "gyengébbek kedvéért": Hanna Montana van az ostyán.

Tortahegyek.

Ármin és az emós inge. (Anyósom vette neki és pici koponyák vannak rajta... Azt hittem, fel sem akarja venni, de tévedtem )

Csupaszem ötéves.

Zsófia Csenge és Gyula Gergõ.

16 komment

Címkék: buli képek

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr155973503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékáfonya 2011.03.30. 10:15:41

Jaj ugye tudod, hogy neked nem szabad nyers húst enned? Az ünnepeltnek boldogot. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat. :)

emmamam 2011.03.30. 10:34:09

Nem, erre nem gondoltam, és remélem, nem kaptam el a toxoplazmát. :) Majd kiderül a köv. vérvételbõl. (Eddig oké volt minden, ha neadjisten most bekerült a szervezetembe - amit kétlek - már nincs magzatkárosító hatása.)

euphoria. 2011.03.30. 11:27:57

kérlek többet ne írd le, hogy feketeerdõtorta mert elvérzek. annyira imádom és nézem a képeket és folyik a könnyem hogy nincs mellettem egy óriási, megtudnám enni kanállal MOST RÖGTÖN%mrgreen%

emmamam 2011.03.30. 11:55:41

jó. %lol%

abidasha 2011.03.30. 12:44:47

Én felismertem Hanna Montanát elsõre :)) szerintem meg azt eszik egy kismama, ami jól esik neki. ami nem , azt úgyis visszaküldi :))) a kecsap a torta mellett mi célt szolgál? :)

emmamam 2011.03.30. 12:49:41

Abidasha, sejtettem, hogy valaki kiszúrja a kecsapot... :D Elõtte azzal ették a kölkek a pizzát, és még ott volt, mikor fényképeztem,. :) Nem egészen úgy van, ahogy mondod, a nyers húsok tényleg tiltólistán vannak (utánanéztem, így utólag... %redface%) de gyógyszert is szedek, kávét is iszok, biciklizek is, mind-mind veszélyforrás (és nem mind kiküszöbölhetõ...) Egyébként attól a macskah.gytól, amit nap mint nap letakarítok az ajtóinkról, ugyanúgy kaphatok toxoplazmózist, mint a bífsztektõl.... :S (Szusit, lágytojást, tükörtojást és pl camambert sajtot (ezeket tudtam) sem ajánlott enni egyébként várandósan :))

abidasha 2011.03.30. 12:52:07

akkor mi lesz velem ha egyszer?? :-O ezek nélkül nehéz élni..9 hónapig off :( a gyógyszerekrõl tudtam, de van ezer homeopátiás (vagy mi).

emmamam 2011.03.30. 12:55:05

jah. de a homeopátiásból se lehet mindent (és van olyan nyavalya, amire nincs homeopátiás cucc.). meg ne egyél túl sok olajos magvat, meg anyámkínja. jah, és tiramisut se egyél a nyers tojás (szalmonella) miatt... meg ilyenek. áhh. :) egyébként ki lehet bírni ám... %mrgreen%

abidasha 2011.03.30. 12:57:15

:( akkor mit lehet? répát meg almát? nem vagy éhes? :) eggyel több ok a béranyaságra %mrgreen%

emmamam 2011.03.30. 12:59:26

Abidasha... %lol% Jah, répát meg almát. De jól megmosva. %mrgreen% (Nekem mondjuk a gyümölcsöktõl ég a gyomrom, a zöldségek meg felfújnak. Lehet azért híztam csekély 11 kilót az alig 7 hónap alatt... %rolleyes%) De a baba jól van. És úgy is marad. Ez a lényeg. :D

Mata Hari 2011.03.30. 13:44:28

Huh.. ennyi finomság! :P Itt én is jól éreztem volna magam! :D Aranyosak a gyerekek, jók a képek! Ármin inge No1 !!! Tavaly ugyanilyen volt kölyök ellenõrzõ borítója.. :)

Jeefo 2011.03.30. 14:04:36

Torták... *_* Csak utána láttam meg a gyerekeket, hiába... %redface% Jó képek. :D

P.Kriszti 2011.03.30. 18:57:47

Nagyon jó képek(:

kata... 2011.03.30. 21:54:55

torta%lol% most simán benyomnák egy szeletet,olyan éhes vagyok:D Jó fotók,nekem a Gyula Gergõ a csúcs,annyira aranyos:D:D

emmamam 2011.03.31. 11:46:10

Gyula Gergõ tényleg csúcs, és, bár termete ellentmond ennek, folyamatosan eszik. %lol%

pcx 2011.03.31. 13:47:53

Aranyos mosolyok :).
süti beállítások módosítása