emmamama 2011.02.06. 17:52

Kiruccanás

Gyönyörû idõ volt ma, nem bánnám, ha már maradna is - elmentünk az atomerõmû melletti ökoparkba (vagy mi az) állatokat etetni. Ármin elaludt út közben, rosszul ébredt (túl korán ), ezért végighisztizte a kirándulást; nem tudtunk elmenni miatta a közeli horgásztóhoz sem. Majd legközelebb...

Képek:

Kóma.

Mangalica-etetés.

Lucalány.

Toporgós-rángatózós Árminhiszti. (Ilyenkor ott szoktuk hagyni. )

A dámszarvasok is imádták az almát, Hanna kezébõl ették. :) A háttérben egy albínó szarvas.

Ármin nem volt hajlandó etetni (elvileg nem is szabad, de a bácsi, aki gondozza õket épp ott volt és megengedte ); de azért megjegyezte, látva, hogy eszik az állatok az almát:

- Nagyon finom lehet nekik!

Apja meg a lánya.

Már itthon. Uzsonna után cukrot ettek.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr205973538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2011.02.06. 17:58:21

nagyon szeretem amikor képeket is teszel be, annyira tündériek és milyen jó lesz amikor három manó lesz a képeken o.o

Thalia 2011.02.06. 18:00:26

nem is hiszem el, hogy tud ez a kis édes hisztizni...

emmamam 2011.02.06. 18:01:32

nemeee??? Hajjaj, Thalia, ha tudnád... %confused% :)

nyanya 2011.02.06. 19:35:27

Ez nagy élmény:)Szürke marhákat is láttátok?Apu is bevitte Letit(na jó õ protekciós kerítésen belül voltak)Hatalmas élménybeszámolót tartott azt se tudta mit meséljen:)

emmamam 2011.02.06. 20:32:40

Láttuk! Szépek voltak nagyon, csak nagyon messze tõlünk, õk nem jöttek a kerítéshez. :)

pcx 2011.02.06. 21:27:11

Hanna a legutolsó képen (nézd csak a kezét). Szerintem zongorát kéne neki tanulnia :D Egy tercet mutathat? :D ----- Toporgós-rángatózós Árminhiszti. (Ilyenkor ott szoktuk hagyni. ) ;) ----- Budaörs mellett is van egy hasonló arborétum. Ezt juttattad eszembe. Hm. Szép emlékem. ----- Én is nagyot mászkáltam. Nem is hiszem, hogy már tavasz van. Nem rég még ...

Jeefo 2011.02.07. 08:04:13

De jó képek. :D Ja, és Pcx-nek igaza lehet, de nemcsak azért, hanem mert tök hosszú ujjai vannak Hannának. :O Vagy csak a képen ilyen?

emmamam 2011.02.07. 09:30:33

Nem, Hannának tényleg nagyon hosszú, vékony ujjai vannak. :) Zongora nekem is eszembe jutott, nem tudom, meg kellene próbálni - hangja nincs szegénykémnek %mrgreen%, de hallása attól még lehet, ritmusérzéke is van... Nem tudom. Jeefo, szerinted? (Csak, mert te tudsz, azé kérdem... :)) A dédipapájának van egy hegedûje, egy idõben azon kattogott, hogy õ hegedülni akar.... %rolleyes% %mrgreen% :)

emmamam 2011.02.07. 09:31:59

jah, nem tercet mutat. :D (csak véletlen)

Jeefo 2011.02.07. 10:48:19

Ezt énektanár tudná megmondani. Ritmusérzék kell és hallás. Ezeket te is le tudod tesztelni, de ugye azt mondod, nincs hangja, így az utóbbit nehezebb. Nálunk ez olyan volt, hogy leütött a tanci két billentyût, és meg kellett mondani, mi az, hány hang különbség. Még a zenesulis se tudta, én meg félénken benyögtem, hogy kvint. Persze Hanna ezeket még nem tudja. :D Én az ujjaim miatt se nagyon tudtam volna zongorista lenni, pedig imádom. %neutral% De neki ez adott. Egyébként mit tudok én? :O Csak mert nem tudok zongorázni, nem tanultam sose! :O

emmamam 2011.02.07. 12:23:33

de tudsz zongorázni. mondtad, hogy szoktál. :) hogy nem tanultad, az nem érdekes. :D na, majd jövõre énekórán kiderül. az apja is nullás :D volt énekbõl, úgyhogy túl sok reményt nem fûzök hozzá. :D

emmamam 2011.02.07. 12:24:24

jah, anyósom szerint szülésznõ lesz, nekik van ilyen hosszú ujjuk. %mrgreen% szerintem meg legyen akkor már nõgyógyász. :P

eszemiszom 2011.02.07. 16:47:43

Na, hallod, végre ki lehet mozdulni kicsit úgy, hogy nem fagy be az ember feneke.. :D Jók a képek!

pcx 2011.02.07. 20:08:31

Azért csak tanítgattad már zongorán. A Boci-bocit ;) Vagy a Szamár indulót is megmutattad Hannának. (?) :D

manókaa 2011.02.07. 20:33:30

Nem feltétlen kell a zongorázáshoz hallás.. a hegedûhöz már inkább kell..én nem szeretem ha valaki kisgyereket hegedülni hallok, mert nagyon nehéz rajta tisztán játszani, és többnyire csak a tanároknak megy, meg akik már 10 éve tanulják. Én 10 éve zongorázok, és ez sokkal egyszerûbb, mert itt adottak a hangok, csak le kell ütni ami a kottába van, a hegedûnél a tartás, a mozdulatok minden számít a hangzásba nagyon. Amúgy szerintem egy próbát megér, engem anya azért iratott be 2. osztályosan, mert azt mondják, hogy 1.osztályba korai, elõször tanuljon meg mindenki írni olvasni, aztán 2.ba lehet menni zongorázni, mert Anyának nem volt rá lehetõsége, és úgy gondolta amíg kicsi vagyok addig irányítható, és nem vesztek vele semmit, a tudást senki nem veszi el tõlem. Aztán megszerettem, 4 év után kaptam csak zongorát, addig egy nénihez jártam gyakorolni, aztán vagy tetszik neki vagy nem. ilyen kiskorba lehet a legtöbb mindenre rávenni a gyerekeket szerintem..:)))

emmamam 2011.02.07. 20:46:29

pcx, Hanna még soha életében nem zongorázott. Játékzongorája sincs. :) Manóka, nagyon sokat segítettél most! :) Hát, zongorát vélhetõen mi sem veszünk, még akkor sem, ha esetleg tanulni fogja - persze, ha kis Mozart lesz belõle, igen, de erre az esély nulla. :D De van itt a faluban egy jó ismerõsöm, zongoratanár, aki itthon is foglalkozik tanítványokkal, vele lehet, hogy fogok beszélni majd (ha a suliban kiderül, érdemes-e bármibe is kezdenie zenei téren.) Én mondjuk mindig is szerettem volna zongorázni, de nem akarom ezt a vágyamat kivetíteni rá. :) Igen, a hegedûtõl asszem idegbajt kapnék... %mrgreen%

pcx 2011.02.07. 21:06:04

Ez egyértelmûen így van. Erõltetni ... nem jó nevelési módszer. Magamról is tudom. Régen nálam is ezt próbálták inkább, ideológiával kombinálva. Egyszer egy farsangkor nõi jelmezbe, ruhába öltöztettek, annak ellenére, hogy mondtam, nem szeretném. Mégis "okos" felnõttek (ráadásul pedagógusok páran) rám húzták. ("De jól áááll"!) Amitõl én frászt kaptam és szó szerint bekakiltam. Majd elfutottam a suli zuhanyzójába és bõgve mosogattam a saját bugyimat, hogy nehogy szégyenletesen kicsúfoljanak az iskolatársaim. Attól mindig féltem, ha csúfot ûztek bárkibõl is. Én is inkább rávezetés párti vagyok. :) Saját egyéniség mindenki. Autonóm.

emmamam 2011.02.08. 09:08:58

pcx, ez nagyon durva történet. :O :(

P.Kriszti 2011.02.08. 11:56:22

nagyon jó képek(:
süti beállítások módosítása