emmamama 2011.01.20. 14:37

Jelmez

Hamarosan itt a farsang, Hanna pedig már régóta szeretett volna olyan hercegnõs jelmezt, mint Zsófibarátnõjéé . Gonoltam, kapunk az alkalmon. Na, és akkor persze Árminnak is kellett valami hacuka, õ sem maradhat le az elsõ ovis jelmezbáljáról... Megrendeltem a ruhákat, amiket õk választhattak ki. Ármin elõször denevér akart lenni, de az a jelmez nem volt készleten, aztán ördög akart lenni... Hanna hercegnõs jelmeze sem volt az õ méretében, így egy balerinaruhát választott magának. Nagyon várták már, hogy megérkezzenek a maskarák; ma jött el ennek a napja. Fel is próbálták õket rögtön, meglepték az apjukat.

  

  

  

Namost, a slusszpoén: ma kérdeztem az óvónõt, és MINDENKI törpe lesz. Fehér harisnya, fehér póló, törpesapka. Úgyhogy majd a fellépés utáni buliban felvehetik a jelmezeket... (Amiket akkor is megrendeltünk volna, ha elõbb tudok a tematikus jelmezbálról, hisz alig várták, hogy beöltözhessenek... )

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr625973547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chatterbox 2011.01.20. 16:28:08

de mi ez hogy mindenki törpe? mikor én ovis voltam, mi abban lehettünk amiben akartunk :D Bár az is mondjuk elég régen volt :D

szederke 2011.01.20. 16:29:09

ja ez az egyencucc olyan izé...:)

emmamam 2011.01.20. 16:30:43

szerintem is izé... %rolleyes%

emmamam 2011.01.20. 16:31:05

chatterbox, szerintem ez csak nálunk divat... :/

kékáfonya 2011.01.20. 16:35:50

Nálunk a lenti oviban nem szokás hálistennek az egyenjelmez, de csak azért van ott a "hálistennek" mert egy gombot se tudok megvarrni, nemhogy törpesapkát! Oo De hallod, ez a kisördög aaaannnnnnyyyyyira aranyos!!! :))))

emmamam 2011.01.20. 16:44:04

úgy vettem észre, csak a mi csoportunkban van ez. nem kell varrni törpesapkát, azt kapnak. :) Anyu szerint ez azért van, hogy a szülõknek könnyebb legyen (anyagilag is meg másképp is.) Hát, nemtom, én a tavalyi egyenjelmezt is megvettem (óccsó fehér ruhát a kínaiban), és hetekig - örömmel! - varrogattam rá a vattahópihéket; ez hozzáállás és pénztárca kérdése természetesen. de egy piroskajelmezhez pl még kreativitás sem kell(ene)... (Nekem sincs... valahogy mégse örülök. És szerintem a gyerekek se... :()

Zoralina 2011.01.20. 17:16:44

Nagyon édesek a jelmezben! :) A nagyom nem öltözik be,kinõtte már,a kicsi a tavalyi elefánt jelmezét veszi fel. Ezt most nem is mutatom meg neki,mert akkor biztos õ is ördög akar lenni. :)

P.Kriszti 2011.01.20. 18:25:05

Édesek! Egyenjelmez:gondolom a mûsort építették rá,ezért a döntés a mindenkitörplegyen mellett!Nálunk si volt már olyan,hogy indirekt irányítottuk,milyen jelmez állna jól a kispajtáson(:

emmamam 2011.01.20. 18:28:57

persze, keresik is a törpis verseket az óvónõk, én is ígértem, hogy egy törpés Gryllus-zenének utánanézek; de mégiscsak olyan jó lett volna, ha mindenki egyénileg öltözve mehetett volna a színpadra... :) (még, ha irányítás mellett is született volna meg az adott jelmez... :D)

eszemiszom 2011.01.20. 18:29:44

De ez meg milyen már? Én úgy rühelltem mindig.. a farsang az legyen farsang, mit újítanak ezen állandóan? Aranyosak a gyerekek!!!!!

katavagyok 2011.01.20. 19:09:11

Az én gyerkõceim visítva rohnatak el,mikor jelmezt kellett húzni:(:(,így ez nálunk kimaradt:( Tetszik a kis piros farkincája%mrgreen%

emmamam 2011.01.21. 09:10:27

Ármin se fog felmenni a színpadra, Kata, elõre látom. :) de nem baj.
süti beállítások módosítása