emmamama 2011.01.15. 13:08

Büdöshús

Megint megjártam...

Tepsis spagettit terveztem sütni, ehhez vettem 2 napja darálthúst a SPÁR-ban (kiírom mostmár a nevüket mert megérdemlik ), amire elvileg holnapig vállaltak szavatosságot. Direkt nem tettem a fagyasztóba, mert F. azt mondta, mikor megjártam már a TESCO-ban és a LIDL-ben vásárolt darált- és nem darált húsokkal is, hogy elképzelhetõ, hogy már fagyasztás után kerülnek ott a hûtõbe, ha én újra lefagyasztom, tuti megromlik... Hát, megromlott újrafagyasztás nélkül is, sima hûtés után. A dolog szépsége még az volt, hogy beleszagoltam nyers állapotában, nem éreztem büdösnek, rátettem a szépen megpirított hagymára, párolódott egy kicsit... és olyan penetráns szagot kezdett árasztani, hogy ki kellett szellõztetnünk és a gyomrom azóta is forog.

Kezdhettem elölrõl. De még jó, hogy tegnap elõrelátó voltam és az itthoni hentesnél is vettem fél kiló darált húst... Érdekes módon, az itt vásárolt még soha nem romlott meg. Hagyom is a multikat a fenébe ezentúl...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr515973554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2011.01.15. 13:34:05

mi is így jártunk a CBAs hússal :|... de a hentesnél bezzeg soha sem romlott.. vagyis azt hisszük, mert ilyen szagtalanító cuccal mossák meg ha már régóta ott a hús :D

.Tommy 2011.01.15. 13:36:49

Jahm..Nekem hentes haverom mondta h ilyeneknél (tesco,cba) soha ne vegyek húst.. :/ :)

emmamam 2011.01.15. 13:37:25

hát, szörnyû, Eup. Tommy, innentõl én is szót fogadok a haverodnak... %confused%

katavagyok 2011.01.15. 13:38:07

Már jártam így hentesnél vett hússal is,mikor kivettem a hûtõbõl,majdnem dobtam egy hátast a csülök szagától,mert szaga volt%rolleyes% Ünnepek után sosem szabad húst venni!!!!:D ezt szûrtem le,szilveszter után virslit tilos!!! (minden sz@rt eladnak:(:()

Jeefo 2011.01.15. 13:45:52

Hát ez remek. :O :/

emmamam 2011.01.15. 13:48:25

Kata... :O :(

eszemiszom 2011.01.15. 14:11:37

Ha elfogadsz egy tanácsot,,, NE vegyél húst multiknál, egyiknél sem! 4 évig ezt csináltam, romlott szart adtam el a népnek! Ha nem teszem, kirúgnak.. ennyi.. :( Sarki hentesnél nem csalódsz.. :)

emmamam 2011.01.15. 14:12:59

Látodlátod, Barbara, pedig a múltkori esetemnél iy figyelmeztettél... ;-) :) bizisten szót fogadok mostmár. :D

eszemiszom 2011.01.15. 14:29:12

Emma, a friss hús is lehet romlott, (6 fok felett) a baktériumok már 1 óra múlva "dolgoznak", annak a szaga csak fél nap múlva érezhetõ.. Heréletlen kandisznó is büdös tud lenni, de csak hõkezelés során lehet érezni, amúgy nem sajna.. Az a hús, ami 2-szer volt fagyasztva ehetõ, csak a tápanyagok vesztek el belõle és az állaga sem túl szép, sõt ilyen szürkés szinû, semmi rugalmassága nincs, komolyabban baj nincs belõle ha fogyasszák.. ilyen igénytelen. Ha tudok segíteni valamiben, szólj nyugodtan!! :)

emmamam 2011.01.15. 14:35:30

Barbara, már most sokat segítettél! (Én pl. aszittem, megromlik, ha újrafagyasztom, majd megint kiolvasztom. :)) Ez pulykahús volt... Lehet, heréletlen pulyka vót a lelkem. :D

eszemiszom 2011.01.15. 14:38:33

Heréletlen pulyka.. %lol% %lol% %lol%

szederke 2011.01.15. 15:13:14

én a hentessel is megjártam már...sajnos bárhol elõfordulhat.de csirkét pl azonnal lefagyasztom,meg zacskóból rögtön ki ha mégsem.

emmamam 2011.01.15. 15:15:34

igen, persze, nem lehet az ember biztonságban, de ez azért mégis sok... ötbõl három (kb ez az arány) multiknál vásárolt elõrecsomagolt hús romlott volt... hentessel még nem jártam meg, olyan gondunk volt csak, h nem volt kivéreztetve rendesen a csirke; úgyhogy a legjobb az, amit anyóstól kapunk. :D

emmamam 2011.01.15. 18:18:47

Megpróbálom ismét leírni, mert valahogyan nem érkezett meg! Szóval. Drágám már többször mondtam, hogy ne vásároljál ilyeneket a retkektõl, különben is magyar ember magyar húst egyen, ne olyan sz@rt, amit ki tudja mikor és hol vágtak le, majd hûtõkocsiban megkerüli a fél európát! Ez csak tudod kiknek jó?!?! (Azért nem írtam le, hogy kiknek, mert Szeretlek!)

emmamam 2011.01.15. 18:24:47

Gondolom mindenki rájött, hogy az elõbb Böczike voltam! Ha ez most elmegy akkor négybõl kettõt elnyelt valahol valaki!!!

fönícia 2011.01.15. 19:18:09

%confused% ne is, anyósom egyszer egy bõdületesnagy májmétejjel nézett farkasszemet a teszkós-tálcás darálthúsban... Sikítozott is rendesen! %lol%

Thalia 2011.01.15. 20:18:19

pont ma beszélgettünk arról, hogy nemrég mi is vettünk ilyen büdöshúst a sparban szintén, azóta nem vesszük ezt a csomagoltat...

kékáfonya 2011.01.15. 21:59:27

Soha nem veszek csomagolt darált húst, viszont a multinál veszem, de ott a szemem elõtt darálják le nekem és azt a darabot amit én a kis kacsómmal megmutatok. Szerencsére még nem volt büdös sosem. A helyi hentesnek túl kényelmes a nyitvatartása és drága. Viszont a kolbásza-szalámija valami isssteni!

manókaa 2011.01.15. 23:21:21

nálunk Anya karácsonykor járt hasonlóan..tescoba vett húst, lefagyasztotta, mert elõtte kb3-4 nappal megvették a rántott húshoz valót..lefagyasztotta, kiolvasztotta utána, megsütöttük rántott húsnak és olyan lett mint a beton..magyarán már le volt fagyasztva úgy tették ott hûtõbe, és mi még egyszer lefagyasztottuk:D

Barackbaba 2011.01.16. 08:40:26

Manó... %confused% Áfi: gondoltam, így gyorsabb. Többször is tévedtem. %mrgreen%
süti beállítások módosítása