Tommy 3 napja eltûnt. Ez sajnos tény. Várjuk, várják vissza nagyon, reméljük, épségben elõkerül. Aggódok érte, nem kis túlzással a fiam is lehetne, és vannak gyerekeim, tudom, sejtem, milyen érzés tehetetlenül várni a bizonytalanságban. Sokan ítélkeznek itt felette, ismeretlenül. Osztják az észt, mit kellene, vagy kellett volna tennie az édesanyjának... Ha már támogató szavakat nem tudnak bepötyögtetni, mert nem szeretheti mindenki Tommyt (aki valóban elég szélsõséges, de nagyon mély érzésû és kivételes személyiség), akkor legalább hagynák békén a családját, a barátait... De nem. Az ócsárlás a szórakozásuk.

Na mindegy, az internetes társadalom nem csak az összefogásáról híres... Mindenhol, minden blogon és fórumban vannak megmondogató emberkék, akik a markukba röhögve várják, hogy a kommentjeikre mi lesz a reagálás...

A hosszú bevezetõ után "csak" annyit szeretnék elmondani, mindenkinek, aki erre jár, aki részt vett a vitákban, és aki nem - igen, többször megkaptam, hogy seggnyaló vagyok, nyalizós vagyok, nemtoménmi vagyok, szembedicsérõs vagyok (utóbbi természetesen a legenyhébb jelzõ, és nem arc és név nélkül kaptam, ezért tisztelem is a megmondóját. :)) Csak megjegyezném: igen, én ilyen vagyok - DE minden hátsó szándék nélkül. Én, ha dicsérek, azt komolyan gondolom, ha lelkendezek, azt is, ha valakivel összeveszek (mert szoktam, a való életben is), azt is. Én általában mosolygok azokra az emberekre, akiket megismertem és szimpatikusnak találom - az emberek többségével így vagyok.És ezt szívesen vállalom. Nekem ilyen az anyukám és ilyen az öcsém is. Ha valakit ez idegesít, mert másokban nem elsõsorban a jót látja, azt meg sajnálom. És igen, ha úgy érzem, látom, hogy bántják, akár csak rossz szóval is azt, akit kedvelek, az mellett kiállok. Ha ezt itt seggnyalásnak minõsítik, akkor is.

Tehát, még egyszer: amit bárhova, bárkihez, bármikor írtam, azt az utolsó betûig komolyan gondoltam.

Nah, elmondtam. A mihez tartás végett. (És azért, mert Tommy blogján ritka undorító jelzõket aggattak rám, nyilván unatkozó, sivár lelkivilágú tinik, de azért csak nem esett jól. )

Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr935973620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékáfonya 2010.11.08. 16:21:00

Akik ismerünk és kedvelünk pontosan tudjuk milyen vagy, ezt nem befolyásolják névtelen idióták. Ezen ne idegeskedj (neked most nem is szabad!!!).

euphoria. 2010.11.08. 16:23:15

kékáfonyának igaza van.. pihengess inkább mint ezeken rágódj!:)

Emma 2010.11.08. 16:24:50

én a lerágott csonton is hetekig rágódok, Áfi... %lol% csak ez már most kijött, meg régóta érlelõdik, nameg most már a 2. akárki (aki lehet, h ugyanaz az elõzõvel, én már eztet nem tudhatom itten %mrgreen%) emleget a blogjában, mintha én lennék az ügyeletes mumus. :P egyébként van hibám, rengeteg, én is tudom. de amin lovagolnak, na, azt pont nem tartom hibámnak... :D

Emma 2010.11.08. 16:25:14

közben pihenek... %mrgreen%

kékáfonya 2010.11.08. 16:26:30

Nagyon szar érzés, engem épp a Tommygyerek emlegetett íly kedvesen... megértem, hogy kijött. És ez nem is hibád. Néha úgy kell az embernek egy kedves szó...

euphoria. 2010.11.08. 16:28:21

Emma te inkább vagy mindenki jótevõ angyalkája mint mumus..(most nyalizok?%twisted%)

Emma 2010.11.08. 16:28:25

igen, és ugyanazzal az erõvel azt inkább rám mondhatta volna... :) írtam is nálad asszem utána.

Emma 2010.11.08. 16:29:15

jaja, Teréz anya... %mrgreen% Na nem, az se akarok lenni, semmi se akarok lenni, ez van és kész. Ne nyalizzál Eup! :D

Abigél 2010.11.08. 16:31:14

Emma! Te vagy az egyik legcsodálatosabb ember, akit csak ismerek. Meg ne forduljon a fejedben, hogy rosszul érezd magad ilyenek miatt! És sajnálom, hogy nem írtam eddig, de gratula a babához %smile%

szederke 2010.11.08. 16:31:50

emma abba kötnek bele aki érzékeny,tudod.ha érzéketlen lennél,nem tudnának megbántani. (most én is nyalizok)

euphoria. 2010.11.08. 16:32:55

ez ma egy nyalizós nap szederke %eek%%twisted%

Emma 2010.11.08. 16:34:07

na, mosmá hagyjátok abba, mer letiltom a kommenteket! %mrgreen% Meg mert meghatódok... tegnap este egy gyerekdalon kezdtem el bõgni... :O hát nooormális vagyok én? :D

kékáfonya 2010.11.08. 16:36:31

Én terhesen egy csirkepörkölt fölött is bõgtem... sajnáltam a csirkét :D:D:D

Emma 2010.11.08. 16:37:00

Höhö... %lol%

szederke 2010.11.08. 16:40:24

én csak a csípõs paprikától bõgtem...állandóan azt kívántam;)

euphoria. 2010.11.08. 16:41:55

én meg kislány vagyok még ezekhez a dolgokhoz %rolleyes%

szederke 2010.11.08. 16:43:40

akkor csak gyûjtsd a tapasztalatot eup:)

kékáfonya 2010.11.08. 16:46:17

Eup, ha tudni akarod (majd egyszer) terhes vagy-e, kezdd el olvasni az öreg néne õzikéjét. Ha végig tudod olvasni sírás nélkül, akkor nem vagy terhes :D:D:D

szederke 2010.11.08. 16:48:44

nekem elég volt felülnöm a buszra....:p

euphoria. 2010.11.08. 16:50:35

úgy szeretem ha eupnak hívtok%redface% igyekszem észben tartani ezeket a dolgokat ha eljön az idõ :D

Hessa 2010.11.08. 16:57:49

áááháhááá... xD Terhességi teszt helyett ajánljuk az Öreg néne õzikéjét..:D Ez tetszik.. júúúj :P Azé a csirekprökölt se semmi...xD

Cusi 2010.11.08. 17:08:22

Valamilyen rejtélyes oknál fogva nem tudok privátot küldeni. Állandóan megszûnik létezni az egész oldal. Van valami hír?

szederke 2010.11.08. 17:09:38

öhm...pedig csak lustaság eup...%redface%

Jeefo 2010.11.08. 17:14:42

Így vagy úgy, de népszerû blogos vagy, Emma. :P

Kesszi 2010.11.08. 17:16:39

nekem az agyam kezd kifolyni a blogoltól.. komolyan.. tegyél rájuk... Mi, akik ismerünk azt hiszem, túlzás nélkül mondhatom, majdnem kivétel nélkül szeretünk, nem véletlen.. az az egy, meg akirõl tudom, hogy szót váltott veled még sem kedvel - nos hát, szegénységi bizonyítványt magáról szokott kiállítani az ember, némelyek nem is akárhogy... szóval azt hiszem döntõben a mi véleményünk a mérvadó, nem a névtelen senkiháziaké, akik komolyan csak arra mennek, hogy másnak "fájdalmat" okozzanak, csakhogy az ilyen ember BETEG.

Emma 2010.11.08. 17:18:34

így vagy úgy... %lol% hát, inkább lennék így mint úgy, vagy leginkább sehogy, dehát ez jutott. (Nem vagyok én népszerû, csak néhányan rámálltak. ;-)) Eup-ot Tommy kezdte így hívni... :) De tényleg így gyorsabb. Szeder, nekem is mindenem a csípõs. :D Eup, majd, ha eljön az idõ, kérdezz nyugodtan. :D :D

Barbara 2010.11.08. 17:41:16

Emma.. Igen, volt szerencsém részt venni a délelõtti "szemétkedésben".. Azt mondom, hogy tojd le, neked most nemigen kéne ezen rágódnod, minden kis alpári mehet a sunyiba, mi tudjuk, hogy nem így van! Igazán jól esett, amikor engem is b@szQrált a troll annak idején és jöttél, itt voltál, mellém álltál, bár igaz, hogy tõled kértem segítséget, de akkor is..!!! Mindezek ellenére látod, hogy a szálkában a gerendát nézik és tudod miért? Mert irigyek! Azért mert senki nem nyit rájuk ablakot a blogjukban mert ilyen elviselhetetlen unalams cseszegetõ barmok! Ne foglalkozz velük, a derekadig nem érnek hidd el! Jól tetted, hogy ezt ide kiírtad, hisz emberek vónánk vagy mifene? Tudod, hogy mi a Tomival nem igen csípjük egymást, de ennek ellenére már kétszer megbeszéltük ezt vele priviben és látom, hogy jó gyerek, csak szerintem nem találja a helyét még az életben! ...mondom, én szerintem! Csak szegény Nellit sajnálom az egészbõl! Itt a lányom 21 éves, a Tomi simán nekem is gyerekem lehetne, azért nem így van ahogy a sok kis bárgyú sügér itt szavakkal dobálózik! Mindezektõl függetlenül imádkozom, hogy elõkerüljön és igenis legyen igaza annak a sügérnek aki beírta, hogy csak viccelõdik és itt van köztünk éppen, egészségesen és nem érte semmilyen baj!! Nem tudom, de szerintem valahogy olyan üres most a blogol,,, :(

kékáfonya 2010.11.08. 17:45:26

Emma derekáig se... :D:D:D (bocsánat de vizuális típus vagyok :) )

kékáfonya 2010.11.08. 17:46:56

Ja, én is ugyanolyan alacsony vagyok. Nem azééé röhögtem! :)

Barbara 2010.11.08. 17:47:37

Értelmi szintre gondoltál.. :D:D

Emma 2010.11.08. 17:50:37

nem, remélem, Áfi nem az értelmi szintemre gondolt. %lol% amúgy én is elképzeltem a mélységemet, Áfi, jah... :D :D Köszönöm, Barbara, neked is, amit írtál. :) És én is nagyon szeretném, ha csak egy vicc lenne az egész... Igaz, többet Tommyval szóba se állnék, de baromira örülnék, ha élne, jól lenne és röhögne az egészen...

kékáfonya 2010.11.08. 17:52:56

Hát effektíve a testmagasságára gondoltam, csak írtam, hogy én is mélynövésû vagyok, nem bunkóságból röhögök, csak nincs az a liliputi aki nekünk a derekunkig ér :D:D:D (Persze itt nem errõl volt szó, csak elferdítettem :D )

euphoria. 2010.11.08. 17:54:37

igen tommy kezdett így hívni. én meg nyuszifülezeM! és Emma köszönöm :D biztos kérdezek majd :P

Emma 2010.11.08. 17:58:26

értjük hát, Áfi. :D Eup... :)

Barbara 2010.11.08. 17:59:37

..én meg az értelmi szintre.. %mrgreen% Pf..

Esssz 2010.11.08. 18:19:31

Emma! Ha valaki veszi a fáradságot és beleolvas a blogodba - vagy végigolvassa - az nyilván ráébred, hogy ez nem csak "máz", ez a valóság. :) És bocs, hogy itt és most, de gratula a Babócához! :)

Emma 2010.11.08. 18:45:44

Persze, Barbara, csak jól jött ki ez az egész. :D Esssz, nahát, ne hozzatok már zavarba... :) és köszi. Ó, az ilyen beszólogatók még azt sem olvassák, akihez beszólogatnak... :D Meghát végülis én festhetem itt akármilyen jónak magam, ha nem vagyok az, akkor is (márpedig, miért lennék jobb, mint mások) ráadásul a rossz dolgaimat naná, hogy nem írom ide le (mondjuk a hisztiket, meg ilyeneket... :P)... Épp ezért akartam tisztázni a seggnyaláshoz való hozzáállásomat a bejegyzésemben. :D

varnyu 2010.11.08. 19:23:20

Emma: légy oly kedves, és köpd ki szép sorban a lerágott csontjaidat. Nincs azoknak már semmi ize. Szemétbe vele ;)

Thalia 2010.11.08. 19:39:56

emma, drága, mindent elmondtak már a lányok...ne idegeskedj, amúgy sem éri meg, a te állapotodban meg fõleg nem...várjuk tommyt vissza nagyon, ennél többet nem tehetünk...eleve holt vitákba kár belemenni, igaza van a csajoknak...:) Puszillak és vigyázz magadra, szeretünk nagyon!

kata... 2010.11.08. 20:52:04

:) lemaradtam/kimaradtam mindenbõl:( Mi van Tommyval???elõkerült már??????

Emma 2010.11.08. 21:17:56

Még nem, Kata... legalábbis nem tudunk róla. Varnyu, Thalia: igenis! %lol%

Selyem 2010.11.08. 21:19:13

Igen is jó ember vagy és pont. Tomiért nagyon izgulok. :(

Barbara 2010.11.09. 08:59:08

Kezdek parázni és "nem jóra" gondolni..

Emma 2010.11.09. 09:04:47

erre minden okod, okunk megvan, Barbara... Selyem... :)

Fönícia 2010.11.09. 13:45:09

Jajj, Emma! Nehogy itt a blogolon ilyen kis selejtek miatt kezdj idegeskedni! Én (amellett, hogy már én is kezdek Tomiért aggódni) örülgetek itt szépen, csendben, 3-an is vagytok, akik kisbabát várnak és mivel pont tegnap zártuk le a tépelõdést itthon, hogy szeretnénk-e még 1 babát ( nem %sad% ) így a tieiteknek én is örülök. Persze csak csöndben, minden elõzetes gratuláció nélkül. Most ne idegeskedj! Egyél almát! %smile%

Barackbaba 2010.11.09. 14:18:07

Jó! %lol% Eszek almát. :D Jól esik, hogy örülsz! :D Egyébként úgy tûnik, túldimenzionáltabbnak látszik így a problémám, hogy leírtam, mint amennyire túldimenzionálom magam is. Egyáltalán nem zavar már, lehet azért, mert kiírtam. Tommy eltûnése viszont zavar... :(

hlm 2010.11.09. 22:15:30

jaj, Emma, nehogy felhúzd magad ilyen bunkókon :( Bízz magadban, oszt annyi.

2010.11.10. 12:34:36

Friss hírek a fiúval kapcsolatban: 2010. november 10. 09:40 Tamást megtalálták. Bécsben van egy kórházban. Egy barátja már bent is volt, édesanyja pedig beszélt vele. Ha lesznek további híreink, közzé fogjuk tenni. 2010. november 8. 19:50: Tamás személyes iratait édesanyja megkapta, egy hajléktalan találta meg a Keleti-pályaudvaron egy kukában.

dzsu 2010.11.10. 21:12:17

Na, ez korrekt.
süti beállítások módosítása