emmamama 2010.10.11. 15:04

Mesekönyv

Találtam egy nagyon jó mesekönyv-sorozatot. Illetve, hallottam már, milyen jó, de nem merültem bele tüzetesebben... Viszont az erdélyi útra barátnõm hozott a sorozatból néhány példányt, mert az õ Zsófija is imádja - hát, nagyon megszerették az enyémek is.

Úgyhogy elkezdtem begyûjteni a darabjait; pénteken Hannával meg is vettük ezt a részt:

  :)

Egy család életét meséli el az írónõ (a saját családjáét, tele rajzokkal, fényképekkel); néhány soros, nagyon tanulságos, szórakoztató, kedves kis történetekben. Szombaton a felét kiolvastuk már (nagyon vastag :D), és Hanna is vagy százszor "elolvasta", sõt, Ármin is. A rajzok alapján elevenítik fel a történeteket, egyes meséket.

Úgy állapodtam meg - magammal %mrgreen% -, hogy havonta veszek egy-egy "Annapetigergõt", mert nagyon húzós az ára. Viszont mindenképpen nagyon hasznos beruházás.

11 komment

Címkék: könyv

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr835973641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2010.10.11. 15:19:08

szerintem ez tök jó ötlet, és én is nagyon szerettem a mesekönyveket, van is egy a polcomon szanaszét szakadva, mert annyit "olvastam" :P.. sõõt apu belõle tanítgatta nekem a betûket "apaa ez milyen betûûû?" :P

Kesszi 2010.10.11. 15:21:01

(na én most utána néztem pár dolognak és megtaláltam:D) szóval nekem vettek ilyen könyvsorozatot, nagyon pici, vékony könyvek rettenetesen szép grafikával, mindegyik Grimm mese egy könyv... elvileg Tormont kiadó, persze passz, h lehet-e még kapni... de emlékszem, nekem egy ilyen volt az elsõ könyv, amit egyedül végigolvastam, és olyan büszke voltam magamra:) és tök fura most itt tartani azta könyvet a kezemben:D

Emma 2010.10.11. 15:26:32

:D az enyémeknek is van olyan könyvük, ami az enyém volt, pl egy szakadt Öreg néne õzikéje, amit imádtam, és még a nagymamámtól kaptam, amikor 2 éves voltam. :) Kesszi, én asszem Ablak Zsiráfot olvastam elõször. :D Kíváncsi leszek az enyémek majd mit fognak. :) Na, az "Ez milyen betûûû" nálunk is megy... :D Ármin is pl megismeri már régóta a H betût, az A-t és az "Zipszilont". %mrgreen% :D

euphoria. 2010.10.11. 15:28:40

ez nagyon jóóó, Hanna majd amikor megtanul írni olvasni, õ fogja Ármint tanítani.. mert Ármin biztosan nagyon fog érdeklõdni.. mert lesz valami olyan mit õ nem tud és Hanna igen

manókaa 2010.10.11. 15:57:06

Beatrix Potter írónõnek is nagyon jó mesekönyvei vannak, szépek, viszont rövidek, vékonyak, és olyan 1500 ft körül vannak,szóval nektek megéri egy ilyen vastagabb könyvre beruházni szerintem, hiszen rongyosra fogják biztosan lapozni:))

Jeefo 2010.10.11. 17:30:40

Vera is "olvas" a könyvekbõl, és csak ámulok, milyen történeteket rittyent a képek alapján. :D

Emma 2010.10.11. 17:53:18

Igen... Hanna tegnapi meséjében még a vörösiszap is benne volt... %confused%

Jeefo 2010.10.11. 17:53:57

Úh. %confused%

Nosferatus 2010.10.11. 20:44:07

A vonaton láttam egyszer ilyet egy kislánynál, meg az anyukájánál. Nagyon jól szórakoztak vele. :) Rossz nem lehet. o-o

Ildi 2010.10.12. 19:20:34

Nagyon jó kis könyvek ezek, nekünk is van pár darab belõle, verses könyve is van (Domi kedvence belõle a "Nem akarok..." kezdetû vers, nem is értem miért:) ) Egyébként a tanyán Julcsit kérdezd, õ idõnként akciósan tud ilyen könyveket, úgy csak könnyebb megvenni.

Dzsu 2010.10.15. 20:48:22

Tegnap pont ezt a könyvet kérték tõlem a sulisok - negyedikesek. Biztos jó lehet.:)
süti beállítások módosítása