emmamama 2010.06.25. 19:53

Afta és oltás

Beindultam, hogy beoltatom a gyerekeket kullancs ellen (pontosabban: kullancs okozta agyvelõgyulladás ellen). Biztos, ami biztos. Be is szereztük az oltást (a rapid széria 3 oltást jelent: az elsõt egy hét múlva követi a második, három hét múlva pedig a harmadik). Úgyhogy hat dobozzal távoztam a gyógyszertárból. (És tízezer forinttal szegényebben )

Ma délután négyre volt idõpontunk a gyerekorvosunkhoz, apjuk hozta be a kölkeket, benéztek a munkahelyemre is. Megcsodálták a mesefigurákat a falon, és nagy elánnal nekiálltak a játszószobában játszani, dehát menni kellett...
A bevezetõ vizsgálatnál mutattam Hanna szájában a hólyagot, ami reggel óta kb ötszörösére nõtt... Afta. A torkában pedig herpangina. Gondoltam: klassz.... (Többször volt már ilyan fertõzése, annak tulajdonítom, hogy minden vackot a szájába vesz, mint a csecsemõk. Buta szokás. ) Kapott lila ecsetelõt (és C-vitamint meg torokfertõtlenítõt kell adnunk neki), oltást viszont nem kapott, aminek felettéb örült. :D Ármint sikerült beoltatni, ott ült az én hõs nagyfiam, hagyta, hogy megvizsgálja a doktornéni, magától hatalmasra tátotta a száját, mikor a torokkukucskálás következett (pedig azt utálja), és egy hang nélkül tûrte, hogy a doktornéni a vállába döfje a szurit. Apja állt mellette, hogy le tudja fogni, de nem volt rá szükség. Nagyon büszkék voltunk rá. :D :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr335973741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékáfonya 2010.06.25. 19:56:25

Ügyes nagyfiú! Én Enikõre voltam büszke õsszel, kapott sima meg "újinfluenza" ellen is oltást egyszerre, de 2 szúrással a 2 vállába, és meg se nyikkant. Komolyan kis hõsök, én bömböltem az õ korukban... :$

Emma 2010.06.25. 19:58:05

Ügyes Enikõ! :) Hanna megsiratta a H1N1-et; szerintem ezt is meg fogja szerdán... :)

Barbara 2010.06.25. 20:13:10

Hát, hallod kell is a nyavalyás szuri! Most, hogy sûrûbben járunk a vízpartra, rengeteggel találkozunk, és az ördi nem alszik sajna :( Kaptam jó tippet Magdusomtól, asszem ki is rakom a blogba, ilyen kullancs elleni jótanácsok! Gratu a kissrácnak, ügyes volt, hiába no, a férfi, az férfi! %twisted% Hanna pedig,, hát szegényem túléli majd, kap egy ordenáré fagyit! %mrgreen% :)

manókaa 2010.06.25. 20:30:12

Nekem is volt ilyen afta meg másik dolog a számba, és nem attól, hogy minden a számba veszek :D hanem immunrendszer gyengeség miatt..olyan mint a herpesz..:S:( :D akkor nekem immunerõsítõt írtak fel meg vitamint..:)

Emma 2010.06.25. 20:37:24

Igazad lehet... Végülis nemrég etettem meg velük egy doboz immunokidet, azóta nem volt bajuk... (2,5 hónapja...) lehet veszek még egy dobozzal. Hm. Köszi a tippet. :D (Amúgy herpesz ez is, igen. Az okozta nála a torokgyulladást. :()

Emma 2010.06.25. 20:38:12

Kaptak fagyit ma is. :D Barbara, várom a jótanácsokat! ;-) Én is nagyon félek ezektõl a dögöktõl, és magunkat nem oltattuk-juk be...

Thalia 2010.06.25. 21:58:29

Klassz srác! Büszkék is lehettek...Én még most is bõgnék...%mrgreen%

Agoo 2010.06.25. 22:13:31

Ügyes fiucska..én vénségemre borzasztóan félek a szuritól :-(

sunny. 2010.06.25. 22:35:03

De drága ez az Ármin :)

Melinda 2010.06.26. 09:26:50

Hanna gyógyulj meg mi hamarabb. Ármin pedig nagyon ügyes volt én nagyon félek a szuritól!!!

2010.07.02. 12:39:55

Bátrabb a fiad,mint én!:P
süti beállítások módosítása