Idõm... hát... konkrétan: semmi. A melóhelyemen van ugyan internet, használom is - nyilván, nem blogolásra, de nem bírom ki, hogy néha ne ugorjak fel, csendesebb idõszakokban. Dolgozom, szeretem. (Most még.) Többet nem írok róla, mert nem szabad. (Pedig lenne mit, ajjjaaajj... )

Viszont, eléggé elfáradok így estére, ettõl függetlenül a gyerekekkel szemben sokkal türelmesebb vagyok, õk pedig sokkal jobban viselkednek... Hiányzom nekik. Imádnak ettõl függetlenül a mamáknál, ahol napközbeni megõrzésen vannak. Délután ötre érek haza, ilyenkor még itthon játszunk, teszekveszek (tegnap mostam, ma vasalok, porszívózás felmosás még mindig szinte mindennapos, hiába nem vagyunk egész nap itthon ) és - majd - fõzök is, úgyhogy hamar lemegy a nap.

Hanna ma elmondta anyunak az egyik anyáknapi verset, amit én tanítottam neki, egészen a végéig hibátlanul, majd:

"Édesanyám, te meg fényes nap voltál,
napkeltétõl napnyugtáig ragyogtál aludtál" - mintha tudná, hogy ez minden vágyam mostanában...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr555973744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsisziv 2010.06.23. 18:56:03

de azért a pihenésre is szánj egy kis idõt :)

Emma 2010.06.23. 18:56:54

áhh... a buszon. :D

Barbara 2010.06.23. 19:08:09

Emma, könyörgök jót írj meg szépet..! Szeptembertõl rám is ez vár, annyi különbséggel, hogy addig öcsöm egyedül lesz itthon amíg haza nem érek ;) A buszon el ne aludj, mehetsz még egy kört! %mrgreen%

kékáfonya 2010.06.23. 19:41:26

Ha a buszon pihensz, nem lesz kockás tõle a fejed! :))) Tán 15 perc a menetidõ. :)

Thalia 2010.06.23. 20:06:37

Üdv a "dolgozó" nõk klubbjában...:) Bár tudom, eddig is dolgoztál, amíg otthon voltál...csak most több helyen dolgozol...(Emma, basszus, ez már hányadik közös klubbunk...?) %mrgreen%

Emma 2010.06.23. 20:12:06

Thalia... %lol% sokadik. :D Jaja, Áfi, annyi... és rendszerint akkor is olvasni szoktam. :D Barbara... :(

Pandaa.. 2010.06.23. 20:13:21

hmm..na ennyit az unatkozó háziasszonyról..:S:D

Eri 2010.06.23. 22:47:42

Olyan ciki aludni a buszon, pedig én is szoktam:))Fõleg amikor elõrebiccen a fejed....Na én így szoktam járni:))3 gyerek+munka+háztartás.Ki nem aludna el??

Emma 2010.06.24. 06:10:43

én nem merek, mer negyed óra csak az út... de mikor még suliba jártam, Pestig szoktam... tényleg ciki. Fõleg, mikor arra ébredsz, hogy nyitva a szád... %mrgreen% Tommy: ennyit. %mrgreen%

sunny. 2010.06.24. 09:35:10

Akkor most jól le vagy kötve. :)
süti beállítások módosítása