emmamama 2010.06.18. 18:03

Elsõ nap

Jól kezdõdött az elsõ munkanapom, ugyanis kb. derékig eláztam, míg a munnkahelyemhez közeli szupermarketbõl odáig elértem... Irtózatos felhõszakadás volt Pakson, ráadásul csattogott, villámlott, nagyon féltem... Hab volt a tortán, hogy a finisben, mielõtt átkeltem volna az úton, egy arra járó autó lazán a képembe zúdított az úton hömpölygõ vizbõl egy dézsányit. Délutánra száradt meg a göncöm, amolyan ázottkutya szagot áraszthattam... A cipõm pedig tönkrement.

Helyesek nagyon a munkatársaim, a régiek is és az újak is, de mintha kínaiul beszéltek volna néha - mondjuk, erre számítottam -, 6 év alatt teljes agymosást csináltak nálam, mindent elõlrõl kell kezdenem, hétfõn rá is fekszek a jog- és mindenféle szabályzatokra, hogy valamelyest visszarázódjak. :) 

Gyerekek még aludtak, mikor elmentem itthonról, anyósomék vigyáztak rájuk ma. Elõre elkészítettem Hanna kakaóját, Ármin teáját, már 3 napja oltottam õket, hogy megyek dolgozni, nem én leszek itthon reggel, mikor felébrednek, hanem a mama és a papa, de nagyon jól fogják magukat érezni náluk és délután jövök haza... Drága Árminom tegnap egyre csak mondogatta, hogy anya megy dolgozni Paksra busszal és Erzsi mama lesz itthon...  

Tartottam tõle, hogy reggel cirkusz lesz, de apósom mesélte, hogy reggel kijött Ármin a szobából, az üvegajtóhoz ment, látva, hogy zuhog az esõ, kijelentette: "Szûzmájia édeszanyám", és ennyi volt.

Most épp az apósom cége által szervezett Villamos (Ármin szerint: villanyos) Napon vannak Pakson anyósékkal, zivatarok jönnek-mennek, elég ideges vagyok, de egyelõre jól érzik magukat... :) Én meg alig várom, hogy hazajöjjenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr895973751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsisziv 2010.06.18. 18:09:23

hát már nagyon vártam, hogy hazaérj és mesélj :) jól kezdõdött a napod...dörgés villámlás és egy nagy adag víz...remélem a napod hátralévõ része azért jól telt :) tényleg...szabad vagy hétvégén? :)

Emma 2010.06.18. 18:10:22

Jól telt, igen. :) Szerencsére szabad, hisz hétfõtõl-péntekig, amolyan hivatali munkarendben dolgozom. :)

kicsisziv 2010.06.18. 18:21:17

akkor jól kidolgoztad magad a hétre nem? :DDD pihenj sokat :) és szerintem nagyon jó, hogy a hétvégéket együtt tudjátok tölteni...nagyon ritka ez már mostanság...

Emma 2010.06.18. 18:22:21

igen, jól... :P ez a jó ebben a melóban, hogy szabad a hétvége. viszont a férjem hétvégéje nem mindig az. de legalább egyikõnk a gyerekekkel lehet. :)

Thalia 2010.06.18. 18:36:37

örülök, hogy jól alakult és hogy az elázás ellenére jól érezted magad, plusz hogy a gyerekek is jól elvoltak...Azért azokkal a jogszabályokkal csak vigyázz, ne merülj el bennük túlzottan...:)

Emma 2010.06.18. 18:48:09

Annyira nem fogok, mint amennyire neked kell... ;-) :D (Mondjuk annyira nem is lennék képes. :D)

sunny. 2010.06.18. 19:11:05

Nadon édes kisfiad van :):)

kékáfonya 2010.06.18. 19:44:56

Örülök, hogy jól sikerült a munkanapod! :)

Cusi 2010.06.18. 20:03:36

az esõbõl kaptam ma én is :S konkrétan a melltartómból csavartam a vizet, ahogy hazaértem. hihetetlen ez az idõjárás -__- "Szûzmájia édeszanyám"- hát ez nagyon édes lehetett :D Annak meg hogy az elsõ munkanapod az esõt kivéve jól sikerült, kifejezetten örülök :)

Fönícia 2010.06.18. 20:51:34

Jajj, ha belegondolok, hogy nemsokára nálunk is ez lesz! %neutral% Hogy fogok én úgy dolgozni, hogy egész nap a gyerekekért aggódok? %redface% Téged meg irígyellek! %smile% Ügyes vagy és erõs! És van hova visszamenned dódozni...

Barbara 2010.06.18. 20:51:51

Na, ez a nap neked tényleg jól indult.. ;) szüzmájia édeszanyám! Akkor pedálokat elõ és usgyi a helyrerázódáshoz mi..? :D:D Szerencséd van, hogy van kire bízd a gyerekeket, basszus én annyi bébisintér díjat fizettem örökké!! :( Hajrá! :)

perla62 2010.06.18. 20:54:40

üdv az elsõ vizes munkanapodon :D

P.Kriszti 2010.06.18. 21:28:53

Örülök,hogy túlélted az elsõ munkanapod!!!Lesz ez még jobb is(: Én február 1jén kezdek):

Eri 2010.06.18. 23:50:44

De jó egy nap meló két nap szünet:)Végül is vissza kel rázódni, és hirtelen nem szabad:)) Viccen kívül! Sok sikert neked!!!!

lancelotbeka 2010.06.19. 06:29:55

Szûzmájia édeszanyám,ez a ramaty idõ nem kíméli a jó munkásemböröket!

Emma 2010.06.19. 08:16:55

Föni, nekem is õk jártak egész nap az eszemben. :) Könnyebb, hogy tudom, hogy jó helyen vannak, amíg nem vagyok velük. Kriszti, ajjajj... :) Gondolok majd rád. Könnyebb lesz sokkal, hogy itt leszel helyben... :) Eri, biza, vissza kell... %mrgreen% :D Béka, hát, most mondd meg... :D Cusi, hogyaza... Még jó, hogy hazafelé áztál el. ;-)

ash. 2010.06.19. 15:01:03

Sok sikert! ;)

Dzsu 2010.06.19. 22:19:11

Most Carrie ugrott be a Szex és New York-ból.:D Én is kaptam rendesen...Hajrá a továbbiakban!:)

duzduzka 2010.06.23. 15:28:43

Lesz ez még így se. Vagy jobb is. Vagy mit illik ilyenkor biztatásképp mondani. :D Ármin meg (még mindig) haláli. :D
süti beállítások módosítása