Ma megszerveztem a napomat, hisz egy órára fogorvoshoz kellett mennem...(A múltkori fehérítõtömés kiesett a metszõfogamból, úgyhogy, gondoltam, mielõtt visszamegyek dolgozni, megcsináltatom, mert, ha elvigyorodom, világgá szaladnak az ügyfelek (Bár lehet, ez lenne a jó marketing ...)

Tehát: délelõtti meló (Ármint magamra csatlakoztatva), majd rohanás haza, majd vissza Hannáért az oviba, majd mindkét gyerkõvel anyuékhoz, majd ismét rohanás haza, majd P-ra a fogorvoshoz... Egy óra volt pont, és sehol senki, csak a rendelõbõl szûrõdtek ki gyanús zajok és zörejek... Fél kettõkör helyzet ugyanez... Háromnegyedkor megérkezett a 2 órára hívott beteg, akivel elcsevegtünk a fog-ügyeinkrõl... Kettõkör kivánszorgott végre a meggyötört paciens, elnyöszörögte, hogy inplantátumot csináltat százhúszezeré és fááájt... Sajnáltam nagyon...

Aztán megjelent talpig zöldben a nagyon kedves asszisztens és kérdezte, miért jöttem... Mondtam miért, és hányra. Húúú, mert én vagyok a B-né, akit nem ért el telefonon, jajtényleg, pedig hányszor keresett...És tényleg, és itt a számom, de jaaaj, mondom, igen, de ez a régi számom, ezen aztán hívhatott szegény... Merthogy mára mûtétes napot iktattak be, és mindenkit elért, aki mára volt elõjegyezve - csak engem nem. Százszor elnézést kért, pedig tényleg nem õ volt a hibás.

Aki hüle, az meg haljon meg - vagy legalábbis tegye meg ugyanazt az utat kétszer... Holnap egyre újra megyek.

Egyremegyek...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr205973792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbara 2010.05.25. 18:08:19

Bírom az ilyen loholós napokat.. Egyremész? %mrgreen% Aha, akkor 13-ra! :D Irigyellek! de annyira ám.. Szabályosan rettegek a fogdokitól.. (sõt! szeintem õk emberhúst esznek!) :D

Emma 2010.05.25. 18:56:50

Én is végigparáztam azt az egy órát, pedig elvileg tényleg nem fáj... Fogorvos és nõgyógyász. Csak ezt a kettõt ne. :D

Thalia 2010.05.25. 19:52:41

na, ez a méreg, nem a cián, már egyszer rászánod magad, azt mehetsz újra, sajnálom...

Barbara 2010.05.25. 21:07:31

Emma, azon filózok, hogy azóta megy kb. ez a "csiki-csuki", amióta kis barátnõnknél üzit hagytam, ill. rá 2-3 napra robbant a dolog! Hm..? Szerinted? Te kinéznéd belõle?

Pandaa... 2010.05.25. 21:08:26

:/ Ide írom...Biztos olvassa.. Kedves Eszemizom ha rám célzol hogy "sokan mások" akik törölték a blogjukat.. Troll miatt.. Akkor egy hülye picsa vagy tényleg.. (ha nem..akkor visszaszívom).. (bocs Emma..bár te is azt hitted miatta)

duzduzka 2010.05.25. 21:40:08

Fogdokitól addig nem kell félni, amíg olyankor mész, amikor még nem fáj. :D

Barbara 2010.05.26. 05:42:14

Pandaa! Ha frissítek, vagy akárhányszor itt vagyok Emmánál, duzinál, állandóan olvasom a kétes megjegyzésed.. Nem elég, hogy itt van ez a troll nevû cseszegetõ, még te is jössz itt nekem..! Végül is ha valaki utál- és nem bír elviselni valakit, akkor ennek sosem lesz vége, így aztán gondolj amit akarsz, lényeg, hogy ez a troll gyerek folyamatosan röhög a markába ezen a jelentéktelen szócsatán. Elég sokan törölték magukat, ki-ki ezért-azért, hogy pontosan te miért, azt nem tudom (nem vagyunk haverok, így aztán Qrvára nem is érdekel), van nekem most elég bajom ez az állat miatt! A tegnap esti rántottám már csak hab volt a tortán, hogy felültessem trollkát, de úgy veszem észre, nem csak õ szokott néha a málnásba elcsatangolni! Ne alacsonyodj le a szintjére (bár belementem a játékba) felül majd a lóra az, aki nem lát az orránál tovább! Fogadd el szépen a szomorú tényt, hogy mi baromira nem bírjuk egymást és ha lehet bírd ki pofázás nélkül, hogy idõnként én is körbejárom az ismeretségi kört, majd valószínû, hogy be is köszönök az illetõhöz és pár szóban meg is kommentálom! Minden szülõ, anyatigrisként ugrik, ha a gyerekét megszólják, bántják ahogyan ezzel a fegyverrel dobálódzik ez az állat, (majd ha egyszer lesz neked is, akkor fogod tudni igazán, mirõl is beszélek) ..és ennek ellenére még te is itt kóstolgatsz, holott én nem foglalkozok veled már egy jó ideje! Akkor pattanj már és essél le a kommentemrõl, ne tegyél még te is olajat a tûzre! Rendes gyerek vagy te, csak sajnos nem tudod elfojtani magadban, ha nem bírsz valakit. Nekem ez sikerült egészen eddig a pontig! Emma, bocsi de én meg itt válaszoltam..

Emma 2010.05.26. 06:45:46

Pandaa, nyilván akkor én is hülye p...a vagyok. Nem baj, mondták már mások is. ;-) %mrgreen% Egyébként nem értem, hogy az, hogy valaki ezt gondolja - hogy a Troll miatt töröltél - miért tragédia? :O Legszívesebben én is törölném és elcuccolnék innen máshova, ahol csak az írhat kommentet, akinek megengedem. :D Csak az a baj, hogy túl nagy meló lenne átmentegetni mindent, amiket eddig írtam, és amik nekem és a családomnak nagyon fontosak...

Emma 2010.05.26. 06:47:32

Duzduz, ez MÁR nem fáj, ugyanis gyökérkezelt fog - elvileg - de valami miatt irtóra érzékeny, és a múltkor is, mikor belefújt azzal a levegõs izével, aszittem, kirepülök az ûrbe, úgy beléhasított... :( :D

Emma 2010.05.26. 06:49:10

Barbara: nem nézném ki belõle. :D Hogy õszinte legyek... %mrgreen% Ez valami unatkozó kis hülegyerek, vagy inkább hüle felnõtt. De nagyon beteg az elméje, az biztos.

perla62 2010.05.26. 07:28:52

de hülye vagyok, megírtam a kommentet a hasonló sorsú metszõfogamról, majd bezártam az ablakot. És csodálkoztam, hogy eltûnt a szövegem :D :D

varnyu 2010.05.26. 08:02:42

sose nem csináltam volna máshol blogot, ha a Blogol nem lenne tele "gyártási hibával". amik közül az egyik legnagyobb, hogy lehet bejelentkezés nélkül kommentelni - sajnos más nevét felhasználva. valaha a B13-ról költözem ide, de ott legalább csak bejelentkezve lehetett irni .... én senkit nem biztatok, hogy költözzön, de én nem bántam meg. a blogom máshol irom, ide meg visszajárok beszélgetni. és nem esz a méreg a Blogol hibái miatt :) Más: én Barbara helyében nem szünetelnék a troll miatt. miért adjunk neki élvezetet???

Emma 2010.05.26. 08:23:23

Varnyu... igen, igazad van. Csak úgy megszerettem ezt a helyet, de egyre inkább tele a bugyrom vele. %mrgreen% Barbara - én úgy tudom - azért kapcsolt ki, mert a kisfiára is rászállt ez a dög. Szerintem én is így tettem volna, mert nem bírtam volna nézni, ahogy a gyerekeimet veszi elõ... :( Engem ócsárolhat, de a gyerekeimet hagyja békén.

Pandaa.. 2010.05.26. 09:11:08

Eszemizom... Persze tudom... A te "lelkiismereted tíszta".. Te nem kostólgattál engem sehol... Ártatlan vagy mint a ma született bárány.. Igen ezeket a dumáidat már olvastam a nálad lévõ vita után is... Te vagy a felnõtt.. De.. Én se tûröm örökké hogy kóstolgassanak.. Akkor sem ha Õ a szent felnõtt.. És zavarja a fekete köröm meg akármi baromság.. Nem sikerül elfojtanom ha nem bírok valakit?? Hányszor volt hogy nem vettem fel a kesztyût amit elém vágtál..pff.. A troll rinyád engem meg nem érdekel.. Bár jó színésznõ lehetnél... Hangosan és láthatóan tudsz szenvedni.. Másik.. Törlés.. Kire gondoltál hogy a troll miatt törölt? Vagy valaki még nagyon halkan szenvedett melletted a trolltól? Mondj párat ha nem "csak" rám gondoltál... És igen.. Varnyu ahogy fejtegeti.. Nem a troll miatt.. Nem adtam meg neki ezt az örömöt.. Ezért lényeges.. (mostanában nem is írt nekem igy fura lenne ha 2 héttel ezelötti dolog miatt törölnék) Emma.. hm

Pandaa.. 2010.05.26. 09:20:04

semmi...szeretem a szenteket és a mártírokat.. (grrrrr)

Pandaa.. 2010.05.26. 09:25:48

De legalább jó lecke volt 1-2 dologra.. ahhaaa..:P:D

Emma 2010.05.26. 09:27:37

mint például? :)

Pandaa.. 2010.05.26. 09:38:01

Hmm.. Nem kell tisztelni a felnõtteket.. Velem jópárnak nagy arca volt, mert le mertem írni hogy ki és mi vagyok.. (17 éves egyrészt).. és itt tovább nincs szavam.. mert gyerek.. Hamá drága troll barátom cseszeketig.. látni.. (nem tudni fiú-lány gyerek-felnõtt).. ezt normálisan sose fogom elmagyarázni szerintem.. Majd talán msn-en ha érdekel.. Most menek és megnézem lesz-e blogom..

Barbara 2010.05.26. 09:45:54

Panda Nem fejtegetem tovább, egyszerûen nincs kedvem... Elég púp nekem ez a troll, bár tényleg azt kellene, hogy francba bezárni és hagyni mindent úgy.. Nem tudom, majd meglátom ;) Varnyu Tegnap este tettem a próbát, 2 perc sem kellett és már megint elkezdte.. Darabig bírtam, de aztán elfajultak a dolgok és ismét pauza lett. Nem akarom olvasni a szemétségeit, fõleg a gyerekemrõl! Nand visszaírt, sajna semmit nem tud tenni! ..én levettem a kesztyûket! Nem azért jövök, hogy vitatkozzak és eljátsszam a hattyú halálát.. Szép napot nektek!

Troll 2010.05.26. 09:51:50

buzi gyerek menj homokozni a csirke agyúval.((:

kékáfonya 2010.05.26. 09:59:11

Én komolyan sajnálom Emmát, hogy az õ blogja van teleszutykolva, de had írjak le 2 dolgot: -Barbara, az új blogod tök jó, csak nem tudok bele kommentelni. -Troll, sajnállak. Sajnállak, mert az az örömed, hogy szétversz ismeretségeket, ócsárolod más gyerekét, tönkreteszed más munkáját, örömét. Elképzelhetetlenül sivár lehet az életed, ha nem találsz már benne más, jobb örömöt. Azért javasolnám, a tevékenységedet mutasd meg édesanyádnak is, had legyen büszke a fiára!

Emma 2010.05.26. 10:50:29

Áfi, eddig ez volt a legjobb szöveg, amit ezzel a "jelenséggel" kapcsolatban olvastam. :D

Dzsu 2010.05.26. 11:46:48

Szerintem egyszerûen csak szeretne a középpontban lenni. jobb nem foglakozni vele,nem? Tegnap szerintem velem is vacakolt, nem tudtam belépni...

Zora 2010.05.26. 11:52:20

Hogy van a fogad?:D

Emma 2010.05.26. 11:52:54

Dzsu: de. ;-) Zora: majd 1 óra után megmondom... %mrgreen% egyelõre jól. :D

Zora 2010.05.26. 11:54:46

Ja,azt hittem ez hétfõi bejegyzés...*idõzavaros* :D

Emma 2010.05.26. 11:57:54

pünkösdi... %lol% rá se ránts, sokszor én se tudom, milyen nap van, sõt, azt se mindig, hogy hol vagyok... :D

Zora 2010.05.26. 11:58:42

Ismerõs...%rolleyes% :D

Pandaa.. 2010.05.26. 12:10:54

eszemizom..igen levetted..és tisztaszentfelnõtt..ennyi.. blabla.......

Emma 2010.05.26. 12:12:57

mostmámeg mivan? :O ááá, inkább megyek a fogorvoshoz... addig nem veszekedni nekem! ;-) :)

Pandaa.. 2010.05.26. 12:18:05

Mi lenne? gondoltam felelhetek..de bocs.. Nem lesz veszekedés..

Emma 2010.05.26. 12:20:58

jah, én bocs, hogy reagáltam rá. (ha már a blogomban vagyunk... %rolleyes%) Csak azért történt, mert elvesztettem a fonalat. De már megtaláltam. :)

Pandaa.. 2010.05.26. 12:24:27

ok..amugy sem számít

Emma 2010.05.26. 12:25:15

miért ne számítana?
süti beállítások módosítása