Unom a Stohl-balesetet és az összes velejáróját. Ha más is így van vele, inkább ugorjon. :)

Nem akarok én ebben a blogban ilyesmirõl nyavalyogni, de az epe elönt mostmár, hogy a baleset óta a vízcsapból is ez folyik, attól meg égnek áll a hajam, hogy Stohl egykori TV-csatornájának - csatornáinak - konkurrense szinte valamennyi mûsorában megemlékezik az esetrõl, a Mokkától, Tényektõl, Naplótól kezdve a pizzaképû Frízbipéter vasárnapi esti "csakittcsaknekünkcsakmost" szeánszáig.

Minek ez?

Stohlt én is elítélem, maximálisan, még csak nem is próbálom magamban mentegetni és nem elmélkedek az önsorsrontó viselkedés okairól. Elítélem, mert 8 éve csaknem meghalt, de ebbõl sem tanult, elítélem, mert jellemtelen, felelõtlen, és még sorolhatnám. Remélem én is, hogy megkapja a maximális öt évet és az életben többet nem ülhet volánhoz.

De ez az undorító szenzációhajhászás (pedig újságokat, internetet szándékosan nem is figyeltem a témával kapcsolatosan) lassan eléri azt a fokot, hogy az ellenkezõ irányba indulnak el az érzelmeim és még sajnálni is fogom ezt a szerencsétlen paprikajancsit (aki normális állapotában kíváló színész, de ez most mindegy. Õze Lajos is ivott, mégsem randalírozott részegen az utakon...)...

Gondolom, ezzel a sajnálattal nem vagyok egyedül. És ez a gáz.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr205973804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommy 2010.05.17. 12:45:06

Hmm.. Ismerem.. nem nyilatkozom..:/

Emma 2010.05.17. 12:46:27

Ismered? :)

Tommy 2010.05.17. 12:47:29

Párszor találkoztam vele..

Emma 2010.05.17. 12:49:33

:) Most nem mondom, hogy jó neked. :)

Abigél 2010.05.17. 14:44:08

Ez, az. Gáz. (Cseppet elegem van már ebbõl nekem is...%rolleyes%)

Kesszi 2010.05.17. 15:35:54

*bólogat*

Böczike 2010.05.17. 16:18:07

Pár éve valamelyik városban a tejfogú gyerek, apuci új BMW-vel bevágtatott 130-al a buszmegállóba, (mondom, hogy lakott területen volt) 3 halott (egyik egy 8 hónapos terhes nõ) , egyszer elmondták a híradóban és kész! Egy ismeretlen nem szenzáció! Buci Jankó CELEB, (szép magyar szó) hát akkor szerepeljen! Ilyen a média! Ez kell az embereknek, meg a brazil sorozatok! Lehet, hogy páran sajnálják majd elõbb -utóbb, de én, és akiknek kárt okozott, biztosan nem leszünk köztük(köztetek)! Valószínû, hogy neki más az értékrendje, mint nekem, hiszen most olvastam, hogy 7-8 hónapra kivetítve (szerzõdésbontásokból adódóan) honnan hány milliótól esek el! A végösszeg 8 hónapra 31 millió forint!!! Igen-igen, ez havi lebontásban több mint 3,8 millió forint. SZEDERKÉNEK nem tudom, hogy ennyi pénzért mennyi szamócát és dinnyét kell termelni??!!( És nekem ezért mennyi ideig kell nyelnem a sugarat a primer körben???) Tehát Bucinak a kettõ és félhavi fizuból(átlag) megvan az olyan új kocsi, mint amit összetört!!! Csak az a kérdés, ha valaki meghal, mert õ részegen, bekábítózva , visszaesõként fellöki, azt a pénzével hogyan kárpótolja. Az ilyen jellemtelen szemeteket normális országokban azonnal lecsukják, és az elõzetesben letöltött idõ beleszámít a börtönbüntetésbe, mert ezért egyértelmûen az jár!Normális országokban!!! Nálunk???????????

Emma 2010.05.17. 16:23:06

ejjmárna, ez nem AZ a blog, drágám. :) amúgymeg igazad van. :) mint mindig. %mrgreen% (értetted-é azé a bejegyzés mondanivalóját? ;-))

Böczike 2010.05.17. 17:26:57

Persze, hogy értem Drágám!!! Csak majd szétvetett a düh, mikor láttam a neten, hogy egy nõ hogyan zokog, hogy- Szegény mûvész úr , milyen nagy színész, mi lesz most vele??? Hát nekem lenne ötletem, de inkább most(sem) részletezzük! Drágám, jó, hogy ennyi szám.gépünk van, vehetnénk még egy-kettõt, és a gyerekek is be szállhatnának a kommentelésbe! Csak olyan nevek lennének, hogy 1.szoba, 2.szoba, 3.szoba, nappali, WC stb..

Emma 2010.05.17. 17:29:20

:D :D :D :P (De ehhez elõbb ki kellene építenünk a padlásteret... .D) Na látod. Én ezért nem bogarászom a netet. Csak felidegesítem magam rajta... :S

Norton 2010.05.17. 17:31:06

Tényleg túlzás már ez a szenzációhajhászás, de az még undorítóbb, amit Stohl csinált a hétvégén. Amikor bement a rendõrkapitányságra, jó magasra feltartotta a gyerekét, hogy meglegyen a megható címlap. Kurva anyját az ilyennek, már elnézést a kifejezésért.

Emma 2010.05.17. 17:32:38

igen, ahogy mondod, én is láttam, majdnem hánytam tõle... :P próbálja a javára fordítani a sajtó idétlenségeit.

Norton 2010.05.17. 17:39:41

Nem fog menni, ebben biztos vagyok. Ezt most szó szerint bebukta.

Thalia 2010.05.17. 17:44:00

Én csak egyet mondok: ha kimész az utcára, óvakodj a részeg autóStolhl...%mrgreen% Én is unom már baromira...És amúgy nagyon tehetséges embernek tartom...jól lerendezte magát a baromságával...

Barbara 2010.05.17. 18:09:55

Ki az a Sthol? ..és mi történt megint? :D:D:D

lancelotbeka 2010.05.17. 18:29:01

Sajnálom szegény Bucit!Ha sittre kerül,van 1-2 smasszer haverom,és az igazságügyi miniszter nálunk lakik a lakóparkban,ahol melózom,szólok az érdekében,hogy kapjon egy hangulatos zárkát,MELEG légkörrel,zuhanyzáskor elég,ha csak lehajol.kényeztetni fogják...

Emma 2010.05.17. 18:36:59

Béka, ijj... :) Barbara... %lol%

Ildi 2010.05.18. 09:33:38

Én csak azt nem értem, hogy miért mászkál még mindig szabadon? Már rég a rácsok mögött lenne a helye. Emma, jót mosolyogtam férjuraddal folytatott párbeszédeteken :) Túlzottan ne bõvítsétek a házat, mert a végén nem találjátok meg egymást csak itt :D :D :D

Emma 2010.05.18. 09:38:37

Igen, Ildi. :D Így van, ha az ember lóg a melójával és az emberével közvetetten távbeszélget... %mrgreen% Ritka alkalom. :D

Fönícia 2010.05.18. 12:49:05

Én nem csak S.A-ék sztoriját unom, hanem az összes többit is. A sikkasztó politikusokat, az etnikai különbségekbõl eredõ randalírozásokat, stb. Itt nálunk a városban nap mint nap elütnek vkit az úton és "senkit" sem érdekel. Nem is olyan rég egy babakocsit (benne a kisgyerekkel) csapott el egy autó, aztán még 2 másik is, ahogy ide-oda csapódott. És tud róla az ország? Nem. Mert nem egy "cuki-celeb" ölt, hanem egy közember. Én a magam részérõl maximum minimális különbséget tennék büntetés szempontjából ismert és nem ismert emberek között. Ugyanis véleményem szerint ha már valaki 100 annyit keres ugyanazért a dologért (celeb-kiváltság) akkor mutasson jó példát a népnek! Ergó viselkedjen felelõsebben, mint az áltag. És büntetés szempontjából nekem mindegy lenne mennyire celeb, vagy mennyi pénze van. A sitt az sitt és kész. Max kiváltság, hogy lefizeti bent a többi agyas börtöntölteléket, hogy inkább a papát alakíthassa, mint a mamát... %mrgreen% Tudom, hogy nagy az államháztartás hiánya, de nem a "nagy" emberek bûneinek pénzzel való eltusolásával kell visszapótolni! No. Én szóttam. A Fõni. %smile%

Emma 2010.05.18. 12:57:41

Egyetértünk. :D És nem azé, mer te vagy a Fõni. :P :D :D

Nóti 2010.05.20. 13:14:14

Az én unokabátyám halálos közúti baleset okozásáért (ketten haltak meg) kapott 3,5 évet. Az ötöt ebben az esetben egy kicsit sokallanám azért. Nem védem ezt a jómadarat, de azért nem is kell átesni a ló túloldalára sem.

Böczike 2010.05.20. 21:05:04

Nóti a Te unokabátyád is visszaesõ volt??? Visszaesõ, félrészegen, és káp.szer hatása alatt vezet, majd elmegy a helyszínrõl!! Ugye Te sem gondolod, hogy 1-2 év elég!!! Habár úgy is megussza, mint az a másik szarházi (Császár Elõd) Õ is megúszta felfüggesztettel, pedig egy rendõr meghalt, káb.szeresen vezetett, és nem volt biztosítva a kocsi! Nekem is volt kettõ autóbalesetem, mindegyikben vétlen voltam, még is az évekig húzódó tárgyalások. Az egyik 4 év után 3 hete ért véget, ami 3 éve volt, azt ki tudja meddig húzódik még. Szerencsére nagyon jó ügyvédem van (DAS jogvédelmi biztosítótól), Õ nyíltan megmondta, hogy az nem számít, hogy vétlen voltam, mert : A BÍRÓSÁGNAK ELSÕSORBAN JOGOT KELL SZOLGÁLTATNI, ÉS NEM IGAZSÁGOT!!! Szerintem evvel mindent elmondtam! Pedig sajnos az a gyanúm, hogy ez a szarházi ismét megússza!!! Üdvözlet Nóti

Emma 2010.05.21. 07:46:26

kábszer. és ne beszélj csúnyán, mert töröllek. ;-) %mrgreen% :D
süti beállítások módosítása