emmamama 2010.04.28. 13:36

Ora et labora...

Hát igen... Kiszámolták a munkahelyemen: 38 nap szabadságom van, aminek a letöltését már megkezdtem április 24-gyel - bye-bye gyes... :) Így június 17-e lesz újbóli munkába állásom elsõ napja.
Egyelõre a címbeli mondat elsõ felénél tartok: imádkozom, hogy minél tovább itthon maradhassak a gyerkõkkel... Már csak azért is, mert Ármin szeptemberben kezdheti csak az ovit; de ez mindegy, hisz a nyári szünet alatt Hanna se jár majd. A nagyszülõké lesz az áldásos feladat, hogy reggel 7-tõl este 5-ig - míg haza nem érek - vigyázzanak rájuk...

Várom is a munkakezdést, meg nem is. Egyik gondolatomban már holnap mennék, a másikban pedig inkább sosem. Hiányoznak már a munkatársaim, a másfajta gondolkodásmód, mint amit itthon megszoktam; hiányzik a felnõtt emberek társasága; hiányoznak a nagy röhögések. :) Még az ügyfelek is hiányoznak. De, ha belegondolok, hogy hosszú órákon át nem láthatom az enyéimet, hát, elég rosszul érzem magam... Pedig jó helyen lesznek, ahol jól fogják magukat érezni - és mégis. De gondolom, minden anya így van ezzel - vagy majdnem mindegyik.


Nem azért szeretnénk még egy gyereket, hogy én tovább legyek itthon - ennek sokkal mélyebb okai vannak. De, ha szeptemberig mégis megtörténne a csoda - amiért imádkozom (a magam módján :D) -, akkor azt hiszem, boldog (még boldogabb) lennék. :D

A címbeli mondat második fele pedig 2-3 év múlva is ráér aktualizálódni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr515973825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fönícia 2010.04.28. 14:50:39

Az én picim is szept-ben kezdi az ovit. A nagyobbik pedig a nagycsoportot. De szerencsére én legalább még nyáron itthon lehetek velük. Nálunk a nagymamák sajnos nem elég épeszûek a gyerekfelvigyázáshoz, így kuporgattunk nyárra, mert akkor már nekem sem jár a gyes. Viszont nálunk a férjem egyértelmûen kijelentette, hogy túl öreg õ ahhoz, hogy szüljek neki mégegy gyereket. %neutral% Idén 35. Persze amúgy logikus, és 2 gyereket könnyebb is eltartani, csak... Talán kompentálni akarok, vagy mi. Bár tudom, hogy 100 új baba se hozná vissza az elsõt... De neked sok sikert kívánok a családnöveléshez és a munkához is! %smile%

Emma 2010.04.28. 14:54:04

Föni... :( (Az ok nálam is ez. Pótlása az elsõnek. Holott tudom, hogy, amint te is mondtad, szülhetek én akármennyit... Na, de csak még egyet. :)) Üzenem a férjednek, hogy az enyém idén lesz 42... %mrgreen% Õ is húzódozott, hogy fel kell nevelni, etc., de mostmár ugyanúgy szeretné, mint én, a következõt. :) nagyon gyõzködni se kellett. :D

Fönícia 2010.04.28. 14:59:46

Igazából nem is akarom nagyon gyõzködni. A babacuccokat is most adtuk el. Ha elmegyek melózni, talán lesz egy kicsivel több pénzünk. Ami nagyon kellene, mert a "család" már megvan csak az "otthon" nem. Albérletben lakunk egy panelban, és most a fõ célunk helyet teremteni ennek a 2 csemetének, ahol felnõhetnek. Ez van. Persze nem panaszkodhatok, mert õk ketten okosak és szépek (és rosszak) de fõleg egészségesek! Úgyhogy végül is nincs miért rinyálnom. /De azért jó lett volna egy kislány is... %smile%/

Emma 2010.04.28. 15:00:58

:( és: :) (Soha nem lehet tudni... ;-))

Samanta 2010.04.28. 15:16:24

Habár 14 éves a leánykám, tudom, mit érzel! Életem legszebb idõszaka volt míg itthon voltam vele. Mivel késõn született gyerek,elötte már majdnem 20 évet dolgoztam , azóta is folyamatosan. Az a három év csodálatos ajándék volt. Igaz,hogy a fõnököm megkérdezte mikor vissza mentem:- hány gyerekkel volt otthon 3 évet?-

lancelotbeka 2010.04.28. 15:26:53

Fõnicia,ne már...én 38 vagyok,és még elõtte állok a gyereknemzésnek....Szurkolok nektek Emma,bizti olyan gyönyörû lesz,mint Hanna és Ármin,jó az öntõforma:)))))

Emma 2010.04.28. 15:51:35

Lancelotbéka, a férfiak késõbb érnek. :D :P Ó, köszi, de inkább azt mondhatjuk: valahonnan elkapták a szerencsés géneket. Bennünk ezek csak szunnyadtak. %mrgreen%

oracle 2010.04.28. 16:35:52

naa, eztök jó így. remélem minden úgy alakul, ahogy eltervezed.(: egyébként nem rosszindulatból, tényleg, de a cím.. nem ora ET labora?:$ [egyházi suliba járok, ahol kicsikét tudni kell latinul, az ilyen szállóigéket meg fõleg...] ha mégsincs igazam, bocsi.:)

Zora 2010.04.28. 18:00:17

Drukkolok,hogy úgy legyen ahogy szeretnéd! :) (Egy kislányt én is szeretnék,de nekem van a legkevesebb esélyem rá...:( )

Emma 2010.04.28. 18:02:10

de, oracle, csak elírtam. :D észrevettem az elõbb, de köszi, hogy szóltál! ;-) (én is tanultam latint... blöááá... :D) Zora, sose lehessen aztat tudni. :D

Thalia 2010.04.28. 20:03:35

emma, nem lesz egyszerû, de én drukkolok nektek...megkérdezhetem, mit dolgozol?

Emma 2010.04.28. 20:05:19

szociális munkásként egy családsegítõ és gyermekjóléti szolgálatnál. eddig a családsegítõs részben voltam, de egy valakinek át kell majd menni a gyerekjólétisbe, ha visszamegyek... lehet, hogy én leszek az. :) Sokkal nehezebb az a munka, lelkileg... dehát ez van. :) szeretem egyébként.

Emma 2010.04.28. 20:05:58

illetve: eddig szerettem; remélem, ez így is marad. bár sikerélmény óne ebben a szakmában... :(

Thalia 2010.04.28. 20:09:24

na, akkor kolléga vagy...:) éreztem én...túl nagy az összhang nálunk (fõleg a kölöknél...) %mrgreen%

Emma 2010.04.28. 20:10:04

:) én is sejtettem... csak te magasabb szinten vagy. :D ;-) (Agyilag is, úgy értem. ;-) :D)

Thalia 2010.04.28. 20:13:35

Emmám...%mrgreen% Amikor a szaros ügyeket kapom (mert Isten látja lelkem, mindig megkapom...), akkor szokták mondnai a kolléganõk, hogy az a jutalmam a vezetõi pótlékért...%mrgreen% Meg az, hogy minden, amit el tudsz képzelni az én nevem alatt megy ki, ergo mindenért az én valagamat rugdalják ketté...Ami önmagában nem lenne baj, márha a valagam a kettérugdalás miatt a felére csökkenne, csakhát nem...%mrgreen"

Emma 2010.04.28. 20:15:25

mondom én, hogy magasabb szinten vagy... :( Ha mi elakadunk, megy tovább az ügy a gyámhivatalhoz, etc etc... Már, ha olyan az ügy, hogy mehet. nem lennék vezetõ. sehol. minden elismerésem, de komolyan! :)

Dorka 2010.04.28. 21:36:55

A nevetséges az egészben az én gyermekszeretetem. Sajnos néha belegondolok, milyen lesz, ha... - Nekem ezért rúgnák ketté a valagam, bár nem bánnám, súlycsökkentés! :-D

varnyu 2010.04.29. 17:47:48

szivbõl kivánom, hogy legyen még egy babátok! én is imátkozok érte. az nem baj, ha Te is, de azért a "gyártási folyamat" is kell hozzá %mrgreen%

Emma 2010.04.29. 17:48:28

varnyu... ;-) köszi! ó, nem a szentlélektõl várom! :D
süti beállítások módosítása