emmamama 2010.04.25. 08:27

2007. április 23.

Még adós vagyok - magamnak, hisz Hannáét is leírtam - Ármin születésének történetével.
(Gyengébb idegzetûek ne olvassák. )


Április 22-én búcsú volt nálunk, oda még kimentem, vagyis inkább kigurultam, mint utóbb kiderült, tíz perces "fájásokkal" (amik nem voltak még azok az igazi fájások, de, hogy szabályos idõközönként jelentkeztek, az tagadhatatlan.)

Utolsó kép 2 in 1, április 22-én késõ délután, 70 kilósan és fej nélkül

Este még kivasaltam pár kisruhát, aztán 11-kor kezdõdött a Zongorista címû film, azt az ágyból óhajtottam volna megtekinteni, de elaludtam rajta. Az is utóbb derült ki: jól tettem, ugyanis hajnali kettõtõl már nem volt megállás. Kb. négyig még hagytam apját aludni, aztán felvázoltam neki, hogy ma nem biztos, hogy mennie kellene Százhalombattára (ezzel az volt a gond, hogy õ vitte a munkatársait is, tehát kilenc ember munkába menetele függött tõle); de megoldotta, és itthon maradhatott. Hétkor már Sz-on voltunk, 5 perces fájásokkal indultunk itthonról, Hannát anyumra bíztuk, aki jobban félt, mint én. :) Útközben még F-fel 2 fájás között azon poénkodtunk, hogy, mivel Béla napon születik a trónörökös, lehet, második névként a Bélát kellene bemondanunk... (Merthogy Hanna Luca napján született és sokan azt gondolják, ez a dupla névadás a születésnapból adódik). Hamar elvetettük az ötletet - elnézést minden Bélától.

Részletekbe nem megyek bele, de tény, hogy 3 ujjnyi - aki szült már, az tudja, ez mit jelent - méhszájjal érkeztem a szülõszobára, drága jó orvosom bent volt épp, közölte, hogy semmiféle elõkészítésre már nincs idõ. Fél nyolckor arra tippelt, hogy 2 óra múlva baba lesz, és elment operálni. Mi kettesben maradtunk apjával a szülõszobában, õ szorgalmasan löködte az ágyamat - nem vette észre, engem viszont idegesített, mint minden más akkor -, és próbálta kielemezni az általam szorgalmasan szívogatott (kábultságot okozó) nitrogén-oxidul-gáz összetételét. Aztán már csak a kezemet fogta, mert rájött, hogy ez az egyetlen üdvözítõ dolog, amit ott, akkor tehet.

A finisben aztán elõkerült az orvosom, én megnyugodtam a jelenlététõl, aztán megijedtem, mert a nagy szurkolás közepette, amit mellettem végzett - fogva a másik kezemet - kiabált, hogy megy el a baba szívhangja, meg kell szülni. Úgy kétségbeestem, hogy szót fogadtam neki. Ármin nem sírt fel rögtön, de apja látta és közvetített, hogy él és mozog, de ki kell tisztítani a légutait. Baj lehetett, mert F. nem vághatta el a köldökzsinórt - ezt szomorúan emlegeti azóta is. :) Az Apgarja 9/10-es volt, ami jó egyébként. (Hannáé 10/10 volt (a legjobb), Andrisé pedig 6/2... :()

Végülis doktoromnak igaza lett: 9.45-kor már hármasban voltunk. Az volt a gond, hogy az én kisfiam a két öklével az amúgy sem kicsi feje mellett törekedett világra jönni; ezzel számtalan véraláfutást okozott magának, nekem pedig harmadszor is túl kellett esnem egy kisebb mûtéten, de fene bánja.

Ilyen volt szegényem 5 percesen:

De kikupálódott néhány nap alatt:

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr525973832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorka 2010.04.25. 09:29:08

Milyen gyönyörû csöppség volt már akkortájt is. :-)

Blanca 2010.04.25. 11:01:02

Nagyon helyes legényke volt már születésekor is és határozott ahogy olvastam:) Mindenesetre a beszámolókból olvasva azt hiszem a szülést nem nekem találták ki:D

Abigél 2010.04.25. 15:35:36

%smile% Egyet értek az elõttem szólóval...szép dolog biztos, és csodálatos érzés lehet a kezedben tartani az újszülött gyermeked, de ez nem az én mûfajom, így hát nem is kezdenék bele se most, se késõbb %smile% Hányszor gratuláljak még Árminhoz? %mrgreen%

Dzsu 2010.04.25. 16:53:40

Köszönöm, hogy megosztottad ezt velem- velünk! Ha most nem is az én mûfajom, majd az lesz!:)

Daremo 2010.04.25. 17:53:45

nagyon aranyos volt már akkor is (most is az (: )

Emma 2010.04.25. 18:55:13

Tizenhuszonévesen még az én mûfajom se volt... ;-) :D Ó, nem azért pakolászom, hogy gratulációkat zsebeljek be... %redface% Csak nem volt idõm egyszerre ezeket feltenni. Dorka és többiek: egyáltalán nem volt szép és helyes a csúcsfejével és a bedagadt szemeivel, de azért köszi. %mrgreen%

Zora 2010.04.25. 20:48:14

:)Nyugodtan pakolászhatod a gratukat! :) Ügyesek voltatok.:D

duzduzka 2010.04.25. 21:15:48

Csúcsfejével... Jaj mán, mé, milyen legyen? Labdaszerû? :D

d.s 2010.04.25. 21:31:39

Na jó, miután a csúcsfej és bedagadt szem lelohadt, azért nem mondhatod, hogy nem gyönyörû kis bébit hoztatok össze:)

lancelotbeka 2010.04.26. 09:17:31

izgalmas kis leírása volt a szülésnek.erõl eszembe jut egyik barátom este,apás szülés volt náluk is,Lacika barátom kicsit sokkot kapott az eseményektõl,a legenda szerint érdeklõdött a doki,hogy Csillát mégis kb:mekorára varrják össze,õ bambán felmutatta v-alakban 2 ujját,és közölte,két ujjasra kérem:)))))

duzduzka 2010.04.26. 09:19:30

Vááá... %mrgreen% De hüle! %lol% Tõlem azt kérdezte a doki, hogy egészen összevarrjon-e... %rolleyes% Én meg spontán: "Meg a kis f@szomat..." %redface%

Emma 2010.04.26. 09:22:47

%lol% Az enyém azzal poénkodott, hogy ne aggódjak, õt dr Matyónak nevezik, mert olyan szépen varr... %rolleyes% Mondtam neki, nekem mindegy, csak siessen. :P

Emma 2010.04.26. 09:23:29

Béka... %lol% Jujj. %mrgreen%

duzduzka 2010.04.26. 09:27:22

Jahajj... Mr. Matyó... %mrgreen% LOOOOOOOOOOL!

duzduzka 2010.04.26. 09:28:17

Vagyis Dr. De há mindegy, mondtam én, hogy okos vagyok és véletlenül sem dyslexiás. %mrgreen%

Emma 2010.04.26. 09:28:26

nem miszter! Doktor! %lol%
süti beállítások módosítása