emmamama 2010.04.21. 15:54

Ármin Benjámin

Imádom...

113 komment

Címkék: kép Ármin

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr795973839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emma 2010.04.22. 21:39:12

Hátdetényleg de aranyosak vagytok... %redface% Na, azért turbóztam is ám a képen. na, nem sokat. A gyerek ugyanaz rajta. :P :D

Selymecske 2010.04.22. 22:12:58

Olyan gyönyörû! :D

Barbara 2010.04.23. 09:29:28

Dorka, bocsi de igenis kárpótolja! Bár ezt igazán Emmáék tudják a legjobban, de hasonlót éltem át én is anno, amikor az én Dorkám született 89-ben! Sajnos a szülés igencsak balul végzõdött, mert 22 óra vajúdás után végre úgy döntöttek, hogy császár lett a vége. Igen ám, csakhogy az késõ lett, mert lánykám halva született de ISTENNEK hála (a mai napig és amíg élek) - újra tudták éleszteni a 4. perc elején!!!! Ettõl függetlenül a 11 évre rá született fiam érkezése még ezek ellenére is amolyan kárpótlás...!!!!!! Nem, hogy Emmáék Bencéje!!!!! Bocsi, de én meg úgy gondolom, hogy te nem helyesen gondolod!

Emma 2010.04.23. 10:13:06

Úristen, Barbara... :O Ez szörnyû lehetett. Nagyon jó, hogy Dorka él, és egészséges, és okos felnõtt lett... De: az én fiam nem lehet itt velünk, és szülhetek én akárhány gyereket, Õ nem lesz már velünk sose... :( Nehéz így elmondani, nem is tudom rendesen, de azt hiszem, értem mit akart Dorka mondani, és valóban nincs kárpótlás. Minket akkor elhagyott az Isten, azt hiszem.

Emma 2010.04.23. 10:20:47

vigasz van, kárpótlás nincs. :)

alrep60 2010.04.23. 10:26:18

Vannak dolgok amiknek úgy kell történnie, hogy mi nem értjük a miértjét, de nem feltétlenül azért történik, mert ez kárunk, lehet, hogy elõnyõnyünk, csak nem "látunk" bele a dolgok méllyébe, és kárként éljük meg. (van pár tapasztalatom, arról, hogy mi lett volna ha mégsem úgy történik?) Szerintem Nektek is van ilyen.

Emma 2010.04.23. 10:28:58

Van. De ez nem az a kategória. Legalábbis az én szememben. :) Nem tudom, mi elõnyünk származhatott abból, hogy elveszítettük a makkegészséges kisfiunkat.

alrep60 2010.04.23. 10:32:54

Ok, értem. De nem tudni mi az elõnye. Példa : mentünk autóval, és defektünk lett, ... kerékcsere, ... mikor odaértünk a dugóba, kiderült, hogy sok autó egybecsúszott. (köd volt) Lehet, ha nem lett volna defektünk, akkor mi is az áldozatok közt lettünk volna. Pedig mennyire haragudtunk, hogy defektünk volt!

Barbara 2010.04.23. 10:33:34

Nem tudom Emmám, én így látom mindezt! ..én kárpótlásnak vélem!

Emma 2010.04.23. 10:40:11

Barbara, végülis valamennyire az is... itt mindig ellentmondok magamnak, mert én sem tudom... :) Alrep: nincs elõnye. Ennek nincs.

alrep60 2010.04.23. 10:43:09

Emmam, nem is tudhatod, mert ami nem történt meg Veled(tek) arról nem tudsz mondani semmit. Senki nem lát a jövöjébe, ha másként történtek "volna" a dolgok. Egyébként nem gondolom, hogy elõnyökbõl, vagy hátrányokból áll az élet felosztása.

duzduzka 2010.04.23. 10:44:06

Pár éve tanulom, hogy a "volna" szót mellõzni érdemes az életbõl... :(

alrep60 2010.04.23. 10:45:38

duz :) :D

duzduzka 2010.04.23. 10:49:20

Így is van. L folyton azt szajkózza, hogy ha ez és emez lett volna, akkor nem így lett volna, és ettõl kirojtosodtak az idegeim. Jó, persze ez egészen más, köze sincs ahhoz, ami Emmáékkal történt, csak érzékeltetni szerettem volna (%mrgreen%), hogy jobb, ha az ember "kihasználja" az adott "van"-t, és megkeres benne minden örömöt. :)

Emma 2010.04.23. 10:49:44

Ez igaz. (Hogy nem lehet így kategorizálni.) Én viszont errõl a dologról nem tudok elfogultság nélkül nyilatkozni, és igenis tudom (hogy ebbõl semmi olyan nem származott, ami bármikor is az épülésünkre szolgálna, illetve, ami pozitív irányba változtatta volna az életünket. Az, hogy a mi párkapcsolatunk és világnézetünk pozitív irányban átalakult, az sem áll egyenes arányban egy gyermekélet elvesztésével).

Emma 2010.04.23. 10:50:18

Ez így van Duz. Ilyesmire nem szabad gondolni túl gyakran, mert bekattan az ember. :)

duzduzka 2010.04.23. 10:50:44

Emma, szerintem sincs erre megnyugtató magyarázat és ok sem. :(

Emma 2010.04.23. 10:51:28

naná, hogy kihasználjuk az adott "van"-t, és nem rágódunk a múlton, csak most itt ez volt a téma és azért írogatok ilyesmirõl... :) Az életünk egyébként nem errõl szól. :)

duzduzka 2010.04.23. 10:52:07

Tudom, és örülök is nektek, Emma. :) Csak úgy elfilózgatok magamban itt, ha má nincs blogom. :D

Barbara 2010.04.23. 10:57:30

Nem há..! :) A kis szöszi Árminról és a gyönyörû Hannáról és arról, hogy egészségesek, mint az én mókusaim! Errõl szól! :) duzi, hol a blogod, már Sherlock Holmes-al kerestettem! :)

alrep60 2010.04.23. 10:57:31

Hogy értékelsz egy földrengést? "Ha" nem történt "volna"meg? Vagy ha megtörtént?

Emma 2010.04.23. 10:57:33

nyugodtan filózgass. :) Annak viszont nem örülök, hogy nincs blogod... de szép a kép. remélem, visszajössz hamar... :(

alrep60 2010.04.23. 10:58:24

??? Kinek szólt?

Barbara 2010.04.23. 10:59:06

:O ... :)

Emma 2010.04.23. 10:59:49

Jó, Alrep, ne haragudj, errõl nem vagyok hajlandó vitát nyitni. %confused% Meghalt a gyerekem. Ennyi. A földrengéseken meg atomkatasztrófákon most se kedvem, se idõm elgondolkodni.

duzduzka 2010.04.23. 11:00:36

Barbara, elbújt a falevelek mögé. :D Amúgy meg sablont is akarok váltani, de nem fog összejönni. %confused% Alrep, a földrengést nemigen lehet megakadályozni... Bár igaz, elég sok mindent szintén nem.

Emma 2010.04.23. 11:00:37

Alrep, Duzduznak. Csak kicsit lemaradtam. :) Barbara: ahogy mondod! :D

alrep60 2010.04.23. 11:01:02

Bocs, Emmam, akkor kussolok.

Emma 2010.04.23. 11:02:12

Alrep, nem azt mondtam, de ez nem az a téma, ahol engem meg lehet gyõzni arról, hogy nem feltétlenül rossz, hogy ez történt, és, hogy mi lett volna, ha... valószínûleg az lett volna, hogy most 3 gyerek kergetne az õrületbe és nem kettõ.

Emma 2010.04.23. 11:02:49

Duz, és, ha nevet váltasz? Vagy úgy is megtalálnak? :(

Barbara 2010.04.23. 11:03:03

:), no én léptem, mer megen fõzök oszt a kajám leég itten... :D:D Ugye nem akarod, hogy éhen haljak, ha nem lesz ebédünk? :D:D Pusszancs nektek.. :D:D

Emma 2010.04.23. 11:04:10

nekünk meg boltba kéne már menni kajáért... :) ha csak nem dobsz át a Dunán az ebédedbõl, Barbara... :D

alrep60 2010.04.23. 11:04:30

Szia Barbara, én tegnap fõztem :)

duzduzka 2010.04.23. 11:06:30

Emma, nem is az a baj, hogy megtalálnak, hanem maga a tudat, hogy tudom, miért keresik. Hátha írok valamit, ami róluk szól, és kitörhet a 3. világháború. %evil% Jó fõzést, Barbara! :D

Barbara 2010.04.23. 11:07:11

...hát, ha szeressétek a tarhonyás húst bolti üveges csalamádéval, akkor a duzitól kapott hajítógépbe beletuszkolom és megnyomom a piros gombot! :D:D helloka alrep.. :) Nekem ma kell... bár nem én fõzöm, én csak kevergetem idõnként %mrgreen%

Barbara 2010.04.23. 11:07:58

köszi duzi, basszus csak nem ég oda mááá... :D:D

duzduzka 2010.04.23. 11:07:58

Te hallod, Barbara, ne használd azt a katapultot, mert hibás konstrukció. Nem ért ide a nejlon. :O :D

alrep60 2010.04.23. 11:08:05

duz, akkor vezess othoninaplót :) ;)

Barbara 2010.04.23. 11:08:34

a francba! :O Végülis garanciális még? :)

Emma 2010.04.23. 11:09:31

Barbara, már csorog a nyálam... :) Duz, gyorsan javítsd ki a konstrukciót! :D Én is fõztem tegnap is, meg holnap is fogok, fene a bélpoklosaiba... :) (Ma stefánia-vagdalt lesz, igazából vacsorára.)

duzduzka 2010.04.23. 11:09:40

Alrep, van az is. :D Bár abba se mondok rosszakat, mert tervben van, hogy ha a csajszijaim nagyok lesznek, odaadom, hadd röhögjenek, milyen idióta anyjuk van. :D 14 éves korom óta írom. :D Van egy dühöngõs oldalam itt, abba szoktam nyögni, ha rám jön.

Emma 2010.04.23. 11:09:48

úgyhogy a tarhonyás husit megennénk ebédre. :P

alrep60 2010.04.23. 11:10:23

hurrá, nem csak én írok hibásan és nem csak én veszem késõbb észre :D, hihi

duzduzka 2010.04.23. 11:10:33

Barbara, nincs garancia, me házi tákolmány. :D

duzduzka 2010.04.23. 11:11:12

Alrep???

Emma 2010.04.23. 11:11:18

Duz, kíváncsi lennék az otthoninaplódra! :D A csajszijaid, ha felnõnek szerintem kiadatják majd és addigra már vígan éltek a jogdíjakból. :D Dehát ide sem írtál mostanában olyant, ami izé... Fene a szemüket. %twisted%

alrep60 2010.04.23. 11:11:35

neylon :D

Barbara 2010.04.23. 11:11:39

cserélünk Emma? a stefi olllyan finom! :P:P

Emma 2010.04.23. 11:11:48

én mindig hibásan írok és késõbb sem szoktam észrevenni. %mrgreen%

Emma 2010.04.23. 11:12:00

nem. Nylon. ;-)

duzduzka 2010.04.23. 11:12:37

A nejlon az nejlon, vagy nylon. :P Beee! :P :P :P Emma, nem hát. Nem írok többé róluk egy betût sem. Csak tudod, amikor balhé van, azonnal nyomulnak a blogra, hogy írtam-e valamit. %evil%

Emma 2010.04.23. 11:12:40

fonetikusan pedig nejlon. :D Barbara, várjál, most csinálok elõször, szerintem ritkacar lesz... :D Ezérti is kéne a husid. :D

Emma 2010.04.23. 11:12:58

hülék. akkor balhé volt? :(

duzduzka 2010.04.23. 11:13:37

Igen. Amikor a traktoros képeket raktam. Meg másnap is. Meg harmadnap is. Meg szinte minden nap.

Barbara 2010.04.23. 11:13:52

jaja alrep, mert duzinak akartam adni nejlonos ragacsos izét, amit felragaszt a falra és a csíkot, amit húz, nem csíkos és nem is foltos és csöpögõmentes (apja hozta kintrõl) de há a hajítógép még nem ért ide, pedig elálltam a kocsival is! :D:D:D

Emma 2010.04.23. 11:13:56

ááááá... :( gondoltam...

Emma 2010.04.23. 11:14:23

Barbara... %lol% Duz: már csak azért is írj... ;-)

Barbara 2010.04.23. 11:15:15

Emma, így hó végén nem ám borjú bélszínbõl, hanem eccerû kacsanyakból készítem ;)

duzduzka 2010.04.23. 11:15:22

Sebaj, Barbara, majd kipingálom kis ecsettel a sarkokat. Nem baj, ha picit átfolyik. Az ajtónyílások meg a boltívek éle se lett éles kontúros. %mrgreen% Emma, ez van. Minden reggel arra ébredek, hogy görcsben áll a gyomrom. :(

alrep60 2010.04.23. 11:15:49

Házasoknak, leendõ házasoknak, párkapcsolatban élõknek, mindenkinek: - Mi az isten van ebben a rohadt nagy táskában, Barbara? - Strandfelszerelés. - Strandfelszerelés? A strandon én leszerelni szoktam. Hozok egy törülközõt, meg egy újságot, és kész. - Hidd el, csak az van benne, ami feltétlenül szükséges. - Igen? Akkor mitõl tizenöt kiló? - Ne rinyálj már mindig, Kari! - Oké. Akkor vidd te. - Te vagy a férfi. - És? Hol van az leírva, hogy nõket nem lehet felmálházni? - Lovagi szabály. - Az erényöv is. - Udvariasság. - Az apák napja is, mégse ünnepelted meg. - Nem is vagy apa! - Ki tudhatja azt manapság biztosra? - Na, ebbõl elég... Hová telepedjünk le? - Az árnyékba. - Ott nem ér a nap. - Pont azért hívják ezen a néven. - Napozni akarok. - Akkor kifekszel a napra, amíg sercegni nem kezd a... a francba! - A mi?! Na, mondd csak ki! A zsírom! - Ez csak egy szófordulat. - Valóban? Szóval kövér vagyok? - Nem. Remekül nézel ki. - Akkor miért beszélsz a zsíromról? - Egy kur... egy nyavalyás szót sem mondtam a zsírodról. Annyit mertem csak megjegyezni, hogy ha napozni akarsz, feküdj ki a napra egyedül. - Hogyisne! Te meg majd egyedül stírölöd a nõket. - Milyen nõket? Nincs itt egy normális nõ se az egész strandon. - De gyorsan felmérted! - Mit? - A nõket. Csak most jöttünk, és máris megnézted mindet. - Dehogy néztem meg mindet. Az amúgy is fizikai képtelenség volna. - Annyit bátorkodtam csak mondani, hogy nincs egy normális nõ se az egész strandon - rajtad kívül! - Most bezzeg smúzolsz. - Barbara! - Igen? - Hová tegyem le akkor végül is a székhelyünket? - Ide. A napra. - Oké. Meg fog fõni az a bogyóagyam, de sebaj! Láttad a Szaffit? - A rajzfilmet? - Azt. - Láttam. És? - Kéne majd nekem egy olyan szelep a fejemre, mint az ezredesnek volt. - Nem oda kéne neked szelep, Kari. - Meg se kérdezem, hova... - Most meg mit csinálsz? - Hogyhogy mit? Leterítem a plédet. - Ezt a régi rongyot? - Hát... elég csehszlovák egy darab, de hát mindenki ezt használja. - Mi nem! Ez már nem menõ. - Asszem én megyek. Vár engem édesanyám nokedlivel... - Itt maradsz. Ezt terítsd le. - Mi ez? - Bambuszgyékény. - Mitõl kék? - Laoszi lápibambusz, amit eredeti indigóba áztattak. - Ezt ki mondta? - Az eladó. - Aha. Tud valamit a pasas. Mindezt mennyiért? - Hatért. - Mondom, hogy tud a pasas. Sima tintás szalmát ennyiért eladni... - Miért gondolod, hogy mindenki csal? - Tapasztalat. Édesanyám plédje olcsóbb volt. Ráadásul ez a lápiszar még keskeny is. - Majd fekszel itt mellettem a fûben. - Te meg a lápi laoszi bambuszgyékényen? - Aha. - Mégiscsak lerakom én azt a plédet. - Ide ugyan nem. - Nem is. Az árnyékba. - Itt maradsz. Na, feküdj te a gyékényre, lásd, kivel van dolgod, én meg lefekszem a törölközõmre. - Erre, amelyiken Brad Pitt van? - Erre. Vagy inkább te fekszel Bradre? - Dehogy! Félnék, hogy esetleg alattam felébred Pitt. - Add ide a fürdõruhámat. - Melyiket? - A pinket. - Az melyik? A rózsaszín? - Az pink. - Mindegy... Tessék... Itt van egy zöld is. - Az pisztácia. - Csak egy bugyi. - A színe pisztácia. - A pisztácia nem szín, hanem mag. - Mit értesz te ehhez? - És ez a kék? - Türkiz. - Feladom. - Ideje. Takarj el, míg felveszem. - Tessék... - Jól áll? - Jól. Remekül. - Akkor most add ide a szalmakalapomat. - Tessék. - Kérem a napszemüvegem is. - Nesze. - Megkaphatnám a sarum? - Hát hogyne. - Ideadnád a nyakpárnámat? - Ide. - Jaj, dobd már ide a müzliszeletemet is! - Parancsolj. - Még a Cosmóval is megdobhatnál. - Íme. - És kérem a kézkrémet is. - Tessék... Esetleg most már ideadnád az újságomat? - Nem. Most kentem be a kezem. Vedd ki magad. - Kösz. Rád aztán lehet számítani. - Mivel kencés a kezem, add ide azt is. Az a kis tégely az orrhámosítóm. - Elég vészesen hangzik. - Bekennéd az orrom? - Minek? Jeget akarsz törni vele? Nem mehetnénk inkább fürdeni végre? - Fürdeni? - Strandon vagyunk, Barbi. - A bícsen vagyunk, ne legyél már olyan alpári. - Nem, kincsem, én bizony strandon vagyok, és a délelõttöt sem beer-shoppingolással töltöttem, hanem elmentem sört venni. - Akkor most bekened az orrom, vagy nem? - Dehogynem... Mellesleg most már úgy érzem magam, mint valami háziinas. - Nehezedre esik? - Nem, csak... - Na, akkor kend be szépen a hátam... - Kenem... - ... a lábam... - Kenem... - ... a karom... - Kenem... A hasad is? - Igen... - A melled? - Nem! - Gondoltam. Na, most te kenj be engem. - Oké. - Most miért teszed el azt a naptejet? - Mert drága. Van ott egy másik flakon, add azt! Neked ez az olcsó is jó lesz. - Mert ez mibõl van? Szürkemarha trágyából, hogy olyan olcsó? - Ne hisztizz! A férfiak bõre igénytelen, arra ez is jó lesz. - Kösz... - Fordulhatsz. - Jó. És most így is maradok a hátamon, és elolvasom az újságomat. - Nincs több kívánság. Kezdd meg a napozás végrehajtását. - Kari! - Ühüm? - Nézd meg azt a nõt! - Jól hallottam? - Nézd csak meg! Nézed? - Nézem. - Na, pont ilyen melleket akarok. - Akkor menj, és vedd el tõle. - Ne viccelj! Ez nekem fontos! - Na, speciel ez nekem is fontos. - És? - Hülye vagy. Jó a melled. Olvasok. Egyébként a lápi laoszi gyékényed töri a lapockámat, és érzem, ahogy a szürkemarha trágyád belecsorog a réseibe a hátamról, ahogy izzadok. - Te izzadsz?! - Most mondd! Így hûtöm magam. - Undorító. - Miért, te mit csinálsz? Kilógatod a nyelved? - Olyan vagy!... Nézd csak meg azt a nõt is! - Nézem. Jobb a melled. - Jobb? - És a bal is. - De kisebb a feneke, mint nekem? - Hm... Egy kicsit talán, de... Nem! Nem, nem, nem, nem, nem!!! Jobban megnézve, azt kell mondanom, hogy a te feneked sokkal kisebb! És formásabb, izmosabb, feszesebb is... - Azt mondtad elõször, hogy az övé kisebb! - Oké, Barbi, most mondd meg nekem õszintén: udvarias választ akarsz, vagy õszintét? - Õszintét. - Kisebb a segge, mint a tiéd. - Olyan udvariatlan vagy! - Ezért kérdeztem, hogy milyen választ kérsz. - Megsértettél. - Akkor olvasok. - Kari! - Hm? - Van narancsbõröm? - Nem hiszem. Csak almát pakoltál, meg egy zöldpaprikát... - Úgy értem, a combomon van-e narancsbõr? - Hacsak rá nem köpte valaki, nincs. - Édi vagy! - Akkor menjünk a vízbe. - Elkenõdik a make-upom. - Hogy én mé' kapom ki mindig az ilyen nõket! - Mit mondtál? - Hogy minek sminkelsz a strandra... - Beachre. - Oda. És ha már sminkelsz, akkor ezek szerint nem is akarsz fürdeni? - Nem hát! Napozni jöttem, meg amúgy is itt van mindenki, aki számít. - És én miért kellek ehhez a nézzük-egymást-mert-az-rohadt- trendi dologhoz? - Csak nem jövök ki egyedül! Na, add csak ide a pisztácia tangámat! - Minek? - Fel akarom venni. - De semmi baja a másiknak. - Nem is azért. Csak a pink már sokat volt rajtam. - Sokat? Egy órája jöttünk. - Nem azért vettem három fürdõruhát, hogy ne hordjam! - Te itt sminkes divatbemutatót csinálsz? - Ne legyél ilyen sarkos. Nézd csak, azt a nõt máris eszi a sárga irigység, hogy milyen jó volt a kis pinkem, és most a pisztácia is csuda trendi. - És ez neked jó? - Hogy irigy? - Aha. - Jó. - Hát nekem sosem állt fel attól, hogy márkásabb a teniszütõm, mint a srácoké. - Nem érted te ezt! - Hát nem, de... - Kari, leégett a hasad. Csúnyán. - A szentségit! Pedig te kented le! - Igen... Ja, mert nem jó flakont adtál. - Miért, mi ez? - Bõrradír. - Minek hozol bõrradírt a strandra? - Mindenhová viszek. De jó is, hogy itt van, mert most egyszerûen csak itt megfogom, és szépen egyben az egészet le tudom húzni... - Áááááá!... A felhámmal együtt! Normális vagy?! Leégeted a hasam a bõrradíroddal, utána letéped a leégett bõrömmel együtt. - Fujj, de gusztustalan! - Mi? A hasam? - Nem. A letépett bõrradír. Egyben maradt, mint egy állatbõr. Tele van szõrrel. - Majd csinálok bele egy frankó kis csikóbõrös kulacsot. Ó, anyám, de fáj! - Milyen vörös a hasad! Minek jössz ki a napra, ha nem bírod? - Hogy minek?!... Állj! Barbi! - Na? - A hátam is bõrradírral kented le? - Igen. Miért? - Nézd már meg! - Jaj ne! - Leégett? - Nem! Feltépted a laoszi lápi bambuszgyékényrõl a festést! Az összes indigó ott van a hátadon! - Szedd le! - Tépem! - Aaaargh! - Ajaj. - Mi van? - Az indigó beivódott a hátadba. - Kék vagyok? - Kék. Mint az ég. Most meg hová mégy? - A vízbe. Most egy ideig kékítõt oldok az ég vizében!!!

alrep60 2010.04.23. 11:16:36

Bocsika Emmam, ez hosszú volt :) L nézést.

Emma 2010.04.23. 11:19:01

segáz! :D amúgy aranyos volt. :D

Emma 2010.04.23. 11:19:17

Duz, már nagyon jó lesz, ha elmentek onnan... :(

alrep60 2010.04.23. 11:20:18

:D köszi :)

duzduzka 2010.04.23. 11:21:43

Ejjóvót, Alrep. :D Emma, alig várom... %confused%

Barbara 2010.04.23. 11:22:13

%lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% %lol% de jókat röhögtem! Ez naon jóó..

Emma 2010.04.23. 11:22:45

:( (Duznak... ;-)) Mikor mentek végülis, látszik már az alagút vége?

duzduzka 2010.04.23. 11:27:45

Látszik az alagút vége, csak a távolságot nem tudom pontosan felmérni, de májusban szeretnénk menni, ami a jövõõõ hóóónaaap... November óta erre várok-õszülök. Mihelyt kifestünk és álmennyezetezünk meg parkettaszegélyezünk, de ugyebár csak hétvégén tudjuk ezeket csinálni egy-egy nap. %confused% Verát is várja a Katica ovi (aminek külön örül, mert most Katica csoportba jár %mrgreen%).

alrep60 2010.04.23. 11:28:15

duz, "Kis pihi ..." nekem is tetszik :) ;) Természet és ZÖLD :)

duzduzka 2010.04.23. 11:30:25

... és nincs összefirkálva. %mrgreen%

Emma 2010.04.23. 11:31:12

Ó, akkor kitartást... mindjárt itt van az... :) Katica ovi, de jó... :) Meg ott lesznek a szüleid is, az is jó. :)

alrep60 2010.04.23. 11:31:48

duz, most veszlek fel a kedvencembe (kissé késve, bocs)

duzduzka 2010.04.23. 11:32:09

Igen, bár azt tudom, hogy senkire sem fogok számítani.

duzduzka 2010.04.23. 11:32:43

Alrep, pont most, amikor nincs mit olvasni? %mrgreen% De köszi szépen. :D

alrep60 2010.04.23. 11:33:47

Jó, megnyitok. Duz. :)

Emma 2010.04.23. 11:35:00

A nem fogsz számítani senkire, az azt jelenti, hogy nem is tudsz számítani senkire?

duzduzka 2010.04.23. 11:37:40

Emma, körülbelül... Amikor Vera pici volt, is így volt. Anyukám beteg volt, és akkor még éltek a nagyszüleim, és minden nap hozzájuk kellett mennie. Sajnos õk elmentek, de anyu továbbra is beteg, nem várhatom el, hogy hozzánk szaladgáljon. L meg itt marad, amíg nem talál ott normális munkahelyet.

Emma 2010.04.23. 11:41:32

Duz... :( :(

duzduzka 2010.04.23. 11:42:32

Az élet érdekes. De ettõl izgalmas. :) És ettõl õszülök. %mrgreen%

Barbara 2010.04.23. 11:46:32

Kitartás duzi! Tegnap este mi is beszélgettünk, Józsi lehet visszamegy külhonba.. :( :( :( ne õszülj meg, hogyan fogol kinézni fehér séróval? :)

duzduzka 2010.04.23. 11:48:16

Ne má, Barbara, miért megy vissza? :O :( Amúgy meg 15 éves korom óta õszülök, ez van. :D Nem fáj.

alrep60 2010.04.23. 11:51:47

Nekem "állítólag" jól áll az õszség ;)

Barbara 2010.04.23. 11:53:05

Nem biztos még, van Berlinben egy kihagyhatatlan lehetõség és ezen töri a buciját.. :( A mani is jól jönne de ha megint kezdõdik elölrõl én......! Meghülyülök.. Há, akkó fösteni kõõõ... ;) Nem fáj.. %mrgreen%

alrep60 2010.04.23. 11:55:29

Nem ér annyit a pénz! Neked igen?

duzduzka 2010.04.23. 11:58:21

Alrep, én lány vagyok és hiú. Vagy asszony, vagy mi a szösz, de akkor is lánynak néznek. %mrgreen% Neked biztos jól áll (az õszség %mrgreen%), de nekem nem. :D Barbara, értem. :( Persze, hogy jól jönne a zsozsó, de hát... nehéz, nagyon. :(

Barbara 2010.04.23. 11:58:36

alrep.. aptya kint volt 10 hónapot, nem rég jött haza végleg és a 3 otp ki lett nyögve.. ennyi haszna volt, meg az, hogy kevesebb a havi törl.. Ennyit viszont megért de az biztos, hogy Qrva car volt egyedül neki is, nekünk is.. :(

Barbara 2010.04.23. 11:59:39

szegény csajok csak a panaszt olvasták nálam meg a nyafit.. :D:D:D

alrep60 2010.04.23. 12:03:49

"Qrva car volt egyedül neki is, nekünk is" kényszer vagy vállalás, vagy együtt láttam nagyon nagy nyomorúságokat ... de együtt voltak, mert nekik az idõ sokkal fontosabb volt az idõ a drága, nem? Vagy a fizetnivaló?

alrep60 2010.04.23. 12:05:43

Végül is a tárgyakat fizetjük az életünk adóságaiban, vagy az együttlétünket a szeretteinkkel? Választhatunk.

Barbara 2010.04.23. 12:07:08

alrep! Ha nem tudsz fizetni mert nincs mibõl, akkor vannak megoldások, többek között kimész külföldre dolgozni és kifizeted az adósságot, azaz megoldod... Segítség nélkül "magad uram, ha más nincs"

Barbara 2010.04.23. 12:08:00

Ez igaz....

alrep60 2010.04.23. 12:09:03

Barbara, ... "láttam szegény boldogokat és gazdag szomorúakat". Épp eleget. Legutóbb Romániában 5 napja.

Barbara 2010.04.23. 12:17:23

én elhiszem... bár elég a TV-t bekapcsolni, 3 percen belül látni effélét! Sajna ez van, a pénz nagy úr és nem kérdezik honnan van, milyen áron...stb. Sõt! Még örülhetünk, hogy van (volt) megoldás akármilyen áron.. én szeretem a férjem õ is engem, imádom (24 év) de amikor dolog van, akkor sajna dolog van és azt ilyen áron de megoldja az ember.. szegény boldog és gazdag szomorú... Majd amikor Dorkám elvégzi a fõsulit és azt mondja: - köszi õsök a segítséget, most már megállok a lábamon egyedül! ..de addig sajna nem tudok sem szegény boldog, sem gazdag szomorú lenni! Azért még van megoldás.. :)

Emma 2010.04.23. 13:14:19

Barbara... :( Nem is tudom, kinek nehezebb, naki, aki kimegy, vagy neked, aki itthon marad... :( Duz, én is õsz vagyok.,.. :) Azé festem szõkére. %mrgreen% Csak így értem el totális õsztakarást. :P - és így a legrandább, amikor már nõ le... %confused%

duzduzka 2010.04.23. 13:19:13

Randán néznék ki szõkén, így marad a vörösesbarna, de így meg még rondább, amikor nõ le. %mrgreen% %rolleyes%
süti beállítások módosítása