Ma kiélveztük a tavaszt, meg a kert elõnyeit. Utóbbit csak apuci meg a gyerekek, mert míg õk kint kertészkedtek - illetve homokoztak -, addig én nekiestem a nagytakarításnak. Mivel folyamatosan "nyalom" a lakást, sok dolgom hálaégnek nincs, az óriási ablakok megpucolásán kívül... A konyhaablakig jutottam csak, mert délután már annyira fújt a szél, hogy a nagy üvegajtókat és a többi ablakot elnapoltam. Jól esett a takarítás, komolyan, elmolyoltam itt bent. Ebéd utáni szieszta alatt pedig feldíszítettük a gyerekekkel a barkákat, amiket délelõtt a kertek alatti kanálispartról szedtem.

Míg én haláltmegvetõ bátorsággal, metszõollóval a kezemben a nyálkás parton egyensúlyoztam, a többiek sárkányt eregettek. A képeken ez nem nagyon látszik... De tényleg repült az a sárkány, apjuk röptette; tanú rá a dombon traktorozó srác, aki szerintem hülyére röhögte magát a látványtól, nemkülönben az arra járó birkák és a juhász.

Nos:

(A jobb felsõ 2 képen virágültetés folyik a teraszon.)

Alant pedig érdemes megfigyelni a jó munkás embereket; apja és fia ráadásul egyszerre dolgozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr645973874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moon.* 2010.03.21. 21:10:45

Óóó, milyen szépek vagytok. :-D Nálunk is kertrendezés volt, sõt, egész Jászfényszaru a faleveleket égette - utóbbit annyira nem élveztem ám! ;-)

d.s 2010.03.22. 20:58:28

Jó nálad nézelõdni. annyira meghitt és nyugodt... Ármint meg kell zabálni, ahogyan férfimódra melózik:)

Emma 2010.03.22. 21:33:01

Nem röhög! %mrgreen% Köszi, dées... :) Én is sokszor meghittnek és nyugodtnak érzem, nameg, sokszor nem... :D MIkor egymás haját, meg az én idegeimet tépik a kölkek, arról még nem készült fotó, nade, ami késik... %twisted%

d.s 2010.03.22. 21:38:54

Amíg nem te vagy a képen, amint "sárkányt" eregetnek, addig béke van és meghittség:)
süti beállítások módosítása