A macskák sosem tartoztak a kedvenc állataim közé -hogy finoman fogalmazzunk... Na, de a mai nap tette rá az i-re végleg a pontot. Én nem tudom, hogy most párzási idõszak van-e náluk? Mert lépten-nyomon macskába botlok. Nincs ahhoz hideg meg tél? De mindegy is... Kezdõdött azzal, hogy míg anyuéknál voltunk a gyerekekkel, összemászkálták az autó motorháztetõjét és a szélvédõt olyannyira, hogy alig tudtam levakargatni a sáros tappancsnyomaikat, hogy egyáltalán kilássak.

Aztán átballagtam anyuéktól a boltbapostára (mázli, hogy a falu központjában, mindenhez közel laknak, jót sétáltam); és hazafelé a nyomomba szegõdött egy fehér pákosztos. Csak jött utánam és nyervogott kegyetlenül, közel álltam hozzá, hogy egy laza lábmozdulattal a bokorba küldjem.

Itthon pedig, az elõszobába lépve kegyetlen macskah.gyszag csapott meg. A fonott bevásárlókosaramra gyanakodtam, hogy azt valahol útközben valamelyik macs megjelölte valahogy... De aztán körbeszaglásztam, és nem onnan származott a bûz. (Úgyhogy rejtély maradt, mit akart tõlem a fehér macska. Lehet, friss kenyeret. )

Viszont az elõtérben még mindig észvesztõen büdös van. Úgyhogy úgy tûnik, a kukánk volt az áldozat, amit a garázsban tartunk és egy ajtó választja el az elõterünktõl. Ma ürítették a kukások, de valószínûleg még elõtte megtisztelte a védjegyével egy négylábú, fene a gusztusát.

Nemrég tettem ki a somlóit hülni a teraszra. Ha abba is belekóstolnak, hát meg lesz koronázva a napom rendesen... Direkt bosszantanak szerintem minket egyébként, gondolok itt a rendszeresen levizelt bejárati- és erkélyajtóra, valamint lábtörlõkre. Nyáron pedig, egyik éjjel apjuk felkapcsolta a villanyt a nappaliban, mire egy gyengébb idegrendszerû, itt bóklászó szomszédmacska nekiugrott a franciaablaknak... Szerencse, hogy F. volt kint, csak egy picit ijedt meg, míg, ha én járok hasonlóképpen, valószínûleg egy szívroham következtében elbúcsúztam volna az árnyékvilágtól...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr455973926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szederke 2010.02.05. 18:56:15

szerintem a nagy macskaisten leakarja igázni a házad népét....:D:D

Emma 2010.02.05. 18:56:57

szerintem is Szederke... Érzi, hogy valami nem klappol nálunk macskafronton... %mrgreen%

Barbara 2010.02.05. 19:56:26

Úgy, ahogy mondod (írod), most épp párzás vagy mi van..! :) Zolinkat is elpicsázták a napokban.. %twisted% Szerezz be egy puskint és adj nekik! %mrgreen%

dorka. 2010.02.05. 20:24:12

Most van a párzási-időszakuk, februárban, Valentin-nap környékén. Én szeretem a macskákat, de a tavalyi Valentin-napom nem csak hogy betegen telt, de a lány cicámat egy kandúr nyomkodta a konyhaablakban. ... Azóta nincs nőstényem. :D

Emma 2010.02.05. 20:32:13

Na, akkor eltaláltam... Á, nem bántom én őket... Khm... %mrgreen% Dorka... %lol% (A "nyomkodást" nevetem. :D)

Norton 2010.02.05. 21:13:34

Egyik osztálytársam macskája is meg van mostanában bolondulva.:D Az egyetlen ilyen macskás sztorimban az ablakomban jött rájuk a dolog. Mentem is seprűvel, letologattam őket a járdára.:D

Böczike 2010.02.05. 21:29:53

Látod Szívem, többször mondtam már, hogy a macska nem nekünk való! Kutya 50 kg felett, az igen!

dorka. 2010.02.05. 21:35:23

Hát, nyomkodás. Nem mondom másképp, jól nevelt nő vagyok. :D

Csüntike 2010.02.05. 22:17:55

emma a hiányt pótoltam...jöhetsz olvasni

Emma 2010.02.05. 22:28:30

Csünti, most filmnézés van betervezve; holnap megnézlek, ok? Kíváncsi vagyok ám... ;-) Nort, az se lehetett semmi! :D Dorka... %lol% (a blogolon nincs blogod? ;-)) Szívem, dehát nincs is macskánk! :D Nekünk nincs... %twisted% (Kutya és asszony 50 kg felett... %mrgreen%)

мαcsкαŋчεlv 2010.02.06. 07:41:28

Én cicám már kimúlt...vagy aggastyán korára még jobban becicult és megkeresi Egyiptomban az őseit. Nem tudni. De anyu is találkozott fehér macsekkal, és neki álltak beszélgetni. Drága szülőm és én macskamániában szenvedünk. Sajnálom, gyógyíthatatlan.

dorka. 2010.02.06. 11:37:27

Emma, még nincs, de lehet, hogy csinálok névnapom alkalmából. :D

Emma 2010.02.06. 12:17:44

Csinálj, lééégysziii! És akkor itt: sok boldog névnapot! :D (tegnap fel akartam menni a hotdogos oldaladra, de nem tudtam... tessék idegyönni! :D)

ash. 2010.02.06. 12:46:58

A lábtörlőt meg úgy mindent itt is lepisál valami kandúr. Sőt, néha az öcséim kirakják az ajtó elé az edzőcipőjüket, hogy szellőzzön (hát hiába, kamaszok %mrgreen%), és még abba is belecsinál!

Emma 2010.02.06. 13:45:33

Ugye? Hát borzasztó. Úgy vagyok vele, én nem bántom,, de ő se bántson bakker... %rolleyes%
süti beállítások módosítása