emmamama 2009.10.25. 21:35

Új blog

Nyitottam - nem most, már korábban - egy másik blogot. Mostanában sokat foglalkozom az engem érdeklõ pszichoizé-dolgokkal, aztán jött egy ötlet, hogy egy blogban gyûjtöm össze ezeket a számomra fontos témaköröket és linkeket, így hátha segítek másoknak is.

Mivel ide nem tudom belinkelni (hogy mééér nem... ), ezért: oldalt, a vonalzók alatt és az ajánló felett az OKOSBLOGOM feliratú gombra kattintva megtalálja, akit érdekel. (Legalábbis remélem, hogy azt találja meg... )

Még alakítgatom, de azért jó olvasást/írást annak, aki átlátogat amoda is. Ja, a cím elég nagyképû... De nem jutott eszembe jobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr435974029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duzduzka 2009.10.25. 21:52:02

Király lett a háttered! :D

manókaa 2009.10.25. 22:30:20

Rákattintok a linkre, és blog.hu főoldalát hozza be:S Én nem csinálok valamit jól?:S:D

Emma 2009.10.25. 22:32:03

De... Én szúrtam el... Bocs. Leveszem a linket asszem. Duzduzka, köszi! :D

Lonely Angel 2009.10.26. 10:20:33

Nekem bejött a Dr.Szöszi...:) Oda is sűrűn betérek asszem...:D

Emma 2009.10.26. 10:21:19

Mostmár bejön... :D Örülök neki, ha arra jársz! Majd még keresek érdekes cikkeket.
süti beállítások módosítása