Biztos ez az õrült szél okozza...

Ármin a szokásosnál is zizzentebb, akarom, nemakarom, ebbõl áll a mai szókincse; "segített" nekem ruhát pakolni, ami abból állt, hogy széthordta a szennyest a tartóból... Hanna tízóraiját véletlenül elvittem magammal, ergo bumlizhattunk vissza az oviba... A sürgõsszemüvegem nem lesz készen, csak délután, ma már nem megyünk be érte P-ra, de ezen Hanna megsértõdött, mert Eperke DVD-t ígértem neki kilencszázé a teszkóból...

Mióta itthon vagyunk és Ármin alszik, Hanna egyfolytában szövegel, szedi a szobanövényekrõl a leveleket, meg valami virágporról beszél, összefirkálta magát filctollal, úgy néz ki, mint egy indián, hogyfogomeztlemosni...

Az orkán katasztrófasújtotta területet csinált a teraszunkból, muszáj rendbetennem...

Ma táncra is kell vinni Hannát, ami után maratoni szülõi értekezlet következik, beszéljünk a semmirõl címmel...

Ááá, lehetne már este.

Ja, a csúcs ma az volt, mikor a bolt (ahol Ármin minden vackot meg akart vetetni velem és minden egyes darabért hisztizett, pedig nem szokott, Hanna pedig majdnem levert egy Törley-s üveget) elõl indultam volna el éppen az autóval, teljes gázzal bevágódott egy áruszállító kamion, és megállt az autónk orra elõtt pontosan 2 centivel. Két férfisoviniszta barom jóember szállt ki vigyorogva a monstrumból, hogy na, vajon hülyeszõkenõ ki tud-e állni innen, vagy ripityára töri a saját és a mögötte álló autóját? Hülyeszõkenõ elfojtott egy cifra káromkodást, de csak azért, mert a két gyerek ott ült mögötte, és csakazértis lazán kilavírozott szorult helyzetébõl. Ezt nektek!

Most pedig odaég a borsóm...

14 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr95974040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamor-varnyu 2009.10.13. 13:35:06

ez egy csendes, nyugodt nap..... hmmm....

Fönícia 2009.10.13. 13:44:28

:) Ilyenkor szoktam szeretni a blogot. A mi ilyen napjainkon... :)

Walburga 2009.10.13. 14:26:52

Hát legalább nem unatkoztál :D %mrgreen%

duzduzka 2009.10.13. 15:02:05

Huhh... nem semmi... ;) "Jó" volt elolvasni, hogy nem csak én kerülök gáz helyzetekbe... %mrgreen%

Emma 2009.10.13. 15:59:26

Ó, én igen sűrűn... %mrgreen%

ZV1 2009.10.13. 16:57:16

Nem hülyeszõkenõ, hanem ügyesszőkenő vagy. %mrgreen%

Emma 2009.10.13. 16:58:40

Hihi... %mrgreen%

Hajni 2009.10.13. 18:55:49

azta.... Nem semmi nap :P

manókaa 2009.10.13. 19:12:27

ez izgalmas:D, itt is orkán sújtotta terület van mindenhol:S:SS

emma 2009.10.13. 19:26:09

Hülye egy időjárás. Egy hete még 30 fok volt... :(

Szomszédlány 2009.10.13. 22:13:32

Ma meg majd befagyott a s..ggem reggel, tényleg hülye egy időjárás! Bolond szél fútt odakint, meg Neked is elég bolond napod volt! Kitartást! :) Holnapra nyugodt szélcsendes napot ;)

Emma 2009.10.13. 22:28:58

Köszi! Én amúgy éjjel fáztam annyira, hogy aludni se tudtam, úgyhogy 2 takaróval takaróztam... és akkor se. Pedig 21 fok volt... :O

Szomszédlány 2009.10.14. 09:35:34

Az egyébként tényleg nem hideg, nálunk is 22-re van állítva a termosztát! Na a szélcsendes idő nem jött be mára, legalább is felénk! Majd lefújja a fejem, és ráadásul csípős hideg..brrr :( Azért szép napot! :)

Emma 2009.10.14. 10:00:02

:D Neked is szépet! Nálunk is 22 fokra van állítva mostmár. Így jó. Nem is értem, miért fáztam... :S
süti beállítások módosítása