emmamama 2009.10.03. 15:02

Oszkáááár!

Jól eltûntem... Aztán nemám, mert blogdizájnt kreáltam. Mert fene a makacsságomba, amit a fejembe veszek, azt meg is akarom csinálni, még, ha egy új dizájn is... megint ráment jópár napom, így se nem olvastam, se nem írtam. Pedig közben óójeee... Blogger Oscart kaptam! Hálás köszönet érte Mámornak és Duzduzkának. A hagyományoknak megfelelõen én is továbbadom, mégpedig egy személynek. Nem azért, mert nem lenne más, nagyon sok blogolónak tudnám javasolni hajjaj, de mennyinek; egy részük már meg is kapta, mástól.

Én most Passionate-nak adom sok szeretettel. Hogy miért? Hááát... Figyelembe veszem most most a valódi aranyszobrocska küldetését, célját; hátha egyszer megkapja az igazit is... Lehet, mire õ "felnõ", kitalálják a színházi Oszkárt. Meg amolyan filmszerû az élete, romantikus filmszerû. Nameg nagyon jól is ír, de ezt már kifejtettem korábban. Szóval, mindezekért, küldöm neked, Passionate, ezt:

3 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr35974049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

passionate. 2009.10.03. 18:15:08

igazán köszönöm. o.o :')

Emma 2009.10.03. 18:30:19

Igazán szívesen. :)
süti beállítások módosítása