emmamama 2009.09.09. 17:34

Bõgõmasina

Hannával valami nincs rendben.

Kezdõdött ott, hogy egy hete, mikor szem - és fültanúja volt annak, hogy kis barátnõjét, aki beszoktatós stádiumban van, otthagyta anyukája, és Zsófi hatalmas sírásba kezd - õ is keserves üvöltésbe fogott. Lila volt, kék volt, vörös volt, remegett, kiabált, hogy nemakarokbemenniii, hazaakarokmenniiiii.... Óvónénivel harcoltunk, hogy együttes erõvel betuszkoljuk a csoportba, végül sikerült, egy haszna volt, Zsófi döbbenetesen gyorsan megnyugodott, tapasztalva lányom magánszámát, és azt, hogy valaki még nála is hangosabban ordít... Újanyukák persze néztek rám, mint a véres kardra, hogy milyen gyerekem van énnekem... Hát, ilyen. Hontihanna. Aztán integetett nekem az oviablakból, akkor már nyugodtabb volt, de rajtam meg ez után jött ki a feszültség, a boltig potyogtak a könnyeim, még jó, hogy ez gyakori jelenség nálam az allergia miatt, így Ármin se sejtett meg semmit. Õ is meglepõdött persze Hanna cirkuszától, mert ilyent azért ritkán produkál...

Másnap anyósom ment érte, nem ért oda pontban fél 12-re - én se szoktam -, Hanna már sírva fogadta. Elõtte kérdezgette az óvónéniktõl pityeregve állítólag, hogy "Mikor jön értem Erzsimama?" Pénteken nem volt már vele gond, azt leszámítva, hogy óvónéninek ecsetelte, hogy én csak este viszem majd õt haza...

Kedden ismét bõgõmasinát játszott, a tízórai óta itatta az egereket. Mire mentem érte, tiszta vörös és dagadt volt a szeme, mint akinek behúztak egyet, vagy többet is... Anyukák agyusztálták, hogy "Nem vagy te már kiscsoportos, ne sírjál", meg "Jajmilyendologezmááár..." Idõben mentem, ezt nem szeretem, óvónénik szekálhatják - nem teszik - más gyerek anyukája meg hagyja békén az én kölkömet, aztakutyafáját. Még a délutáni néptánc elõtt is az volt a téma, hogy a B. Hanna Luca milyen bõgést rendezett az oviban.

Óvónénivel beszélgettünk, mondta, hogy nagyon érzékeny az utóbbi napokban, nem eszi meg a tízóraiját sem, nem értik. Mondtam, én sem. Kollektíve azért arra gyanakszunk, hogy nincsenek a nagyok, akik között a barátnõi voltak, mind elmentek az iskolába. Nagylányokkal játszott tavaly, velük ment minden hova, babusgatták õt - hát, ez most nincs, most õ a "nagy". Hanna tagadja ezt, azt mondja, én hiányoztam neki, nem Rubina és Abigél, de azért én mégiscsak a barátnõhiányt látom ebben. Hiába vannak a kicsik között is, akikkel jól elvan, õk mégsem ugyanazok.

Tavaly sem voltam vele, mégsem cirkuszolt sosem.

Ma nem volt oviban, mert SOS el kellett rongyolnunk cipõt venni, ugyanis kinõtte az edzõcipõjét, és erre 2 napja jöttem rá... Holnap már viszem. Nem tudom, mi lesz...

Nagyon bosszankodni egyébként nincs jogom, mert én három éven keresztül csináltam ezt a mûsort, anyukám és az óvónénik legnagyobb örömére és a többi ovis szórakoztatására.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr335974072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

varnyu 2009.09.09. 17:44:35

Vajh' kire is hasonlit most az a kisjány??? :o %mrgreen%

Emma 2009.09.09. 17:50:12

Hámondom, hogy tisztaannya! :D

varnyu 2009.09.09. 17:52:13

wazze..... te is rijsz minden reggel, amikor oviba mész???? :o :o szerintem adjál magadnak valami jutcsit, ha nem csinálod %mrgreen% %mrgreen% %mrgreen%

Emma 2009.09.09. 17:58:58

Áááááá... :D

duzduzka 2009.09.09. 18:02:12

:D Van az oviban egy kislány, akinek közel egy évig tartott a beszoktatása. Addig egyszer sem lehetett betuszkolni a csoportba, kint mászkált a folyosón föl-alá útra készen és magában beszélve, hogy "úgyis jön anya mindjárt". Sajnáltam szegényt, de azért beilleszkedett. Most meg, ugye, megint kezdődött nála évkezdés miatt. Most ugyan bemegy a csoportba, de aludni nem hajlandó délben. Szegényke... Az én első ovis sztorim viszi a pálmát akkor is! :D Három helyen megharaptam az óvó nénit; azóta is megvan a helye. :D Tök féltem, hogy majd a Vera is így lesz... Erre fél óra után hazaküldött az óvónő, hogy tök felesleges vagyok, hiszen a lányom rám se hederít, berobbant két kislány közé, és boltost játszottak. Azt mondja nekem: "jó, majd gyere, ha aludtunk ebéd után". Csak lestem. :D

Emma 2009.09.09. 18:10:15

Arany szíve Verának... :D Hú, az a másik szegény kislány... Jájj. Haraptál? Na, akkor is már megvolt a magadhoz való eszed! :D Hannával nem volt tavaly gond, simán ment a beszoktatás, idén, egy hete tart ez a dilije. Remélem, nem lesz nagyon tartós....

varnyu 2009.09.09. 18:10:56

az enyém kiskorában reggel nem akart menni. este meg nem akart hazajönni :D

Emma 2009.09.09. 18:11:29

Na, ez is jó! :D te meg gondolom nem tudtad, melyiknek örülj jobban...:D

varnyu 2009.09.09. 18:12:58

egy idő után már a család kollektivan szégyelte magát, mert még 6kor is alig tudtuk hazarángatni :D az ovónénik nagyon csúnyán néztek ránk :D

Emma 2009.09.09. 18:22:16

:D :D :D Ő a lányod volt, vagy a fiad?

Szomszédlány 2009.09.09. 19:28:42

Szegénykém, remélem hamar visszarázódik az oviba járásba! Addig meg kitartást Nektek!

Walburga 2009.09.09. 21:12:16

A keresztfiam csinálta ezt a hisztit állandóan,aztán egyszer én vittem oviba,és nem volt bőgés.Anyám megleste miért sír egyébként..............ha az anyja vitte,akkor egész úton sírt,(mármint anyuka).Nem csoda ,hogy a gyerek nem akart maradni. :D Majd belerázódik Hanna is ,ha itt is talál barátokat.

Ildi 2009.09.10. 13:12:12

Hát ezért sem tetszik nekem a vegyes csoport, nálunk ilyen gond nincs, a pajtások együtt járják végig az ovit. Tudom, nálatok nincs választási lehetőség. Majd lesznek megint barátai, ne aggódj, a gyerekek roppant alkalmazkodóak! ;)

Emma 2009.09.10. 13:15:40

Hát, igen, ez lehet a hátránya... De eddig csak az előnyét tapasztaltam.

varnyu 2009.09.10. 13:21:22

a jányom :D

varnyu 2009.09.10. 13:22:10

gyerekből nem voltam telhetetlen, megelégedtem eggyel :) nem úgy, mint férjekből %mrgreen%

Emma 2009.09.10. 14:18:01

Hudehülyevagyok, bocs, hirtelen Walburgára gondoltam, pedig te írtad azt a kommentet... Egy jányod van? Mostmár ezt is tudom! :D Több férj- egyáltalán nem gáz! :D
süti beállítások módosítása