emmamama 2009.09.02. 13:15

Dizimizi

Hahh.

Háromnapos megfeszített munkám eredménye látható most itt, tessék tapsolni és örömujjongani. Most végre tetszik a blogfizimiskám. (Remélem "másoknak" (értem ezalatt Tündit és Ildit ) is bejön, és nem fognak hülyére szekálni, mint tették azt a rózsaszínmasnis édibédi gej megboldogult elõzõ sablonom miatt.) Úgyhogy, ha jösztök olvasni, ti két nõ, fogadjátok szeretettel csak nektek, csak most - és többet soha. Mármint soha többet nem vacakolok ennyit ilyesmivel, mert ad 1.: lassan betakarnak a melóelmaradásaim (itt nyem a házimunkára gondolok), hisz amíg anyuék elvitték a kölkeket, hogy dolgozhassak, addig én a bloggal vacakoltam... ... Ad 2.: az irtózatos allergiás kötõhártyairritációm vagymim mellé bekaptam egy jóóó kis igazi gyulladást, amitõl szinte kinyithatatlanra deformálódott a szemem és egyfolytában könnyezik, továbbá ég, mintha többezer tûvel szurkálnák. Vagyishogy mostmár jobb, azért is tudok írni ide... Tuti azért van, mert itt meredtem a monitorra órákig. Biztos a HTML-kódok silabizálásának mellékhatása is ez.  

Nah, szóval lényeg, hogy mostmár marad így a blog, nem fogok meglepetéseket okozni szerintem... Majd maximum karácsonykor újévkor és húsvétkor változtatok hátteret.  

Továbbá folyamatosak lesznek a bejegyzések is, tehát jaj annak, aki erre jár.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr45974079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walburga 2009.09.02. 13:27:18

Nekem tetszik :) Jobbulást a szemednek.

Emma 2009.09.02. 13:29:55

Köszi, aranyos vagy! Mindjárt megyek és olvaslak, míg a fiam alszik; meg a többieket is, mert lemaradtam...

Tündi 2009.09.02. 15:33:30

Már tegnap is gratuláltam! Nagyon jó, nagyon szép, csak egy kis rózsaszín hiányzik belőle :-) (még jó, hogy több száz km-re vagyok tőled, különben áthúznál a monitoron keresztül igaz?) A szemedre tudom ajánlani az oculoheel szemcseppet, tényleg csodákat művel - ez most komoly! Egyadagos kiszerelésű, így nincs az, hogy kidobálod két csepp után az egész üveget.

Tündi 2009.09.02. 15:36:25

Emlékszel még arra a Rajz János filmre: ..."hogy csak az a szép zöld fű, a gyep az hiányzik nekem..." Tünde módra: "csak az a szép rózsaszín blog, az Emmáé az hiányzik nekem..." :D. hi-hi-hiiiii

Emma 2009.09.02. 16:05:45

Láttam, köszi! :D Szemcsepptippet is. Egyelőre kamillázok, aztán majd meglátjuk. Stílszerűen. Höhö.

Ildi 2009.09.02. 17:32:25

Szép lett a blogod, no! Most mi mást mondjak, ez az igazság! Ez olyan nyugis háttér. Ez majd megnyugtatja a szemedet is! Nem csoda, hogy odavan a szemed azok után a rózsaszín csecsebecsés masnis stb... hátterek után! :P Már az enyémet is kezdte szúrkálni :D :D he-he-heeee Egyébként is a blogodat a gyerkőceid képei teszik széppé, szóval amíg róluk teszel képet, addig tök mindegy milyen a háttér ;) Megyek mert nálunk meg beindult a "kéjek még jágót anya!" és társai :)))))

duzduzka 2009.09.02. 17:57:01

Nekem is nagyon tetszik. :) Bár az előző is szép volt. :D De ez letisztultabb. :D Na, csak kihámozom. :D Jobbulást a szemednek! :) Én tegnap jártam úgy, hogy éjjelre bent felejtettem a kontaktlencsémet (amit elvileg bent is lehet), reggel meg nem tudtam kinyitni a szemem, úgy összeragadt. :D Mint egy csipás macska, kicsámpáztam a fürdőbe, és úgy áztatgattam. :D

Ildi 2009.09.02. 18:06:10

Én 11 hónapja már szemüveg és kontaktlencse nélkül élem életem! Annyira jó, bár eleinte ki akartam szedni a szememből a lencsét :D Furcsa volt a műtét után egy jó darabig, de most már nem keresem reggel a szemüveget. Tündi, mit tettél, hogy látni sem akar Emma? ;)

Emma 2009.09.03. 07:30:08

Aranyosak vagytok, na, nem győzöm hangsúlyozni. Duzduzka: te is fiam, Brutusz? :D Rossz szemre gondolok... :() Nekem is volt lencsém sokáig, szerettem is, bár ebben az allergiás időszakban úgysem tudnám használni... De majd még szeretnék, mer az egyetlen normális dolog rajtam a szemem, oszt asse látszik a szódásüvegemtől... :P Dadomi, énse tudom, miért haragszom Tündire... Ugyanis nem haragszom, csak szerinte, de azóta is próbálom megfejteni a titkát. :)

Tündi 2009.09.03. 07:59:19

Jajj csajszik, hát nem úgy gondoltam én a haragot :-) Csak a rózsaszín szekálás miatt. Ildi, irigylem a szemüvegnélküliségedet! Mondjuk nekem csak távolra kell, de néha jó lenne nélküle (nekem a műtét nem javasolt). Mondjuk van vagy 5 szemüvegem, mindig az alkalomnak megfelelő, de soha nem találom azt amelyiket éppen szeretném :-)

2009.09.05. 15:09:32

Én is, én is. :( Bár szerencsére enyhe rövidlátásom van, -1,25-ös mindkettő. Doki nézett is, amikor mondtam neki, hogy látom a fonákokat, amikor azt csak 4-5 dioptriától felfelé "szokás"... :D Az ókulárét meg utálom. Általában ráülök... :D És nyom. És zavar. És deformált a fejem, vagy nemtom, de csálén áll. :O

emma 2009.09.05. 15:28:23

Az én látásom oly rövid, hogy asse látom, ho, a tábla. és ez komoly. :P

emma 2009.09.05. 15:29:04

Ja, enyém fejemen is csálén áll. :) Francegyemeg.

black sheath dress 2010.02.20. 16:37:15

visit my site and get information on black sheath dress

large ladies swimwear 2010.02.28. 23:39:59

visit my site and get information on large ladies swimwear
süti beállítások módosítása