emmamama 2009.08.28. 11:23

Szösszenetek 2.

Mosom a fogam, Ármin egy fa vasúti sínnel kalapálja Hanna mûanyag házát. Csattanás, csönd, Hanna:

- Ájmin, most ezt nagyon meg fogom mondani anyának! - fürdõszobába beront, felháborodva kiabál:

- Anya, Ájmin egy eeekkoja sínt eldobott és eltalálta a virágcserepet... a múltkor kiborította, most meg eltalálta, hát én nem is tudom...

- Eltörött?

- Nem, csak leesett egy száraz levél - kimegy. Árminnak:

- Áááájmin, még egyszer ilyent ne csináljál, mert nagy baj lesz! - Ármin:

- Bocs.

Tegnap 3 szemeteszsáknyi kacatot szállítmányoztam le a szuterénba, hogy ne fulladjunk bele a játékarzenálba már itt fent. Persze, ez idõ alatt kölkek nem voltak itthon, elpateroltam õket, mert nem engedték volna a szanálást. Este hazajöttek, rögtön feltûnt nekik a változás; Ármin odament az átrendezett játéksarokhoz és döbbenten nézte az átalakítás eredményét. Mondom neki:

- Elpakoltam, Ármin, baj?

- Baj.

- Miért baj?

- Mert baj.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr155974083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ewíí 2009.08.28. 11:29:10

nagyon aranyosak a gyerkőcök :)

duzduzka 2009.08.28. 11:30:54

Édes kispofák lehetnek. :D

Ashley Scott 2009.08.28. 11:33:44

Imádom a lurkóidat ^^ :D

Walburga 2009.08.28. 12:39:13

Én annak idején hiába adjusztáltam a gyerkőceimet a rendrakásra,nem volt foganatja....aztán egyszer mérgembe kidobtam a szemeteskuka mellé az összes szétheverő játékot,volt nagy sértődöttség :DPersze mindent visszahordtak ,de attól fogva nagyobb rend volt.

Emma 2009.08.28. 13:00:10

na, ilyent én is csináltam, Walburga! De "ezekre" nem volt nagy hatással... :D

Walburga 2009.08.28. 13:26:18

A fiam kb egy hónapja vetette újra a szememre :D

Emma 2009.08.28. 13:27:24

Akkor rá viszont nagy hatással volt! :D
süti beállítások módosítása