emmamama 2009.08.27. 15:26

Cirkuszhercegnõ

Hanna tegnapelõtt megint alkotott. Leírta a nevét, csak úgy magától, nade tükörírással, mint Leonardo da Vinci...

Így:

Természetesen halálra dicsértem, de azért lerajzoltam, hogy hogy is írjuk, hogy HANNA, kapásból pillanatok alatt lemásolta, ezen felbuzdulva aláírtam a LUCÁ-t is... Na, ezt nem kellett volna. Buzgón rajzolgatta a betûket, de az U többször kifogott rajta, ezért olyan iszonyatos hisztit rendezett, amilyent nem látott a világ. (De én már igen. ) Toporzékolt, krokodilkönnyei potyogtak, belevörösödött, hogy õ neeeem tudjaaa, csak azt az egyeeet, és õ leírja a többiiiit, csak én rajzoljak egy U betût... De már az se tetszett neki, amit én írtam. Kész voltam tõle teljesen. Anyuék mentettek meg, épp jöttek értük, hogy kicsit elvigyék õket magukhoz. Még az autóban is kínlódott, de aztán magához tért.

Szörnyû.

Nem merem elképzelni, mit mûvel majd az iskolában. Sajnos ez a viselkedés jellemzõ rá, ha valami nem sikerül neki, amit elképzelt, akkor leszakad az ég és megnyílik a föld...

Hiába mondtam neki, hogy négyésfélévesen még nem kell tudnia írni, se balról jobbra, se jobbról balra...

Javára legyen mondva, hogy színezett is, képes volt csendben, türelmesen egy egész délelõttöt a kisasztalnál görnyedni a végeredményért, ami ilyen lett:

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr1005974084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walburga 2009.08.27. 17:25:15

Azért az iskola más lesz :).Légy büszke a lányodra ,ügyes!! Biztos vagyok benne ,hogy semmi baj sem lesz a suliban .

Emma 2009.08.27. 17:43:24

Hahh, köszi a bíztatást. :D

duzduzka 2009.08.27. 19:52:26

Na de ez a blog se semmi! Gratulálok hozzá, de főként a csemetédhez! :) Jövök majd tanulni tőled, az enyém még nem tart itt. :D

Tündi 2009.08.27. 20:05:28

Szia, gratulálok Hannához, nagyon ügyes. A színezése egyszerűen gyönyörű!!! Bárcsak az én fiam csinálna valami ilyesmit, de egyrészt utál rajzolni, színezni, másrészt nem is tud :-). Ezt az anyjától örökölte, így meg sem szólhatom. Én most nagyon jó tanára vagyok Eriknek, az Ő szintje az enyém is (rajzolásban) - fák, virágok, ház és ennyi. De jövőre már kell mellé egy értelmes rajzoló. Az hogy hisztis, hát istenem......, tudod a remény hal meg utoljára :-). Fel a fejjel lesz ez még máshogy :-)))). Tudnék mesélni a nyolcésféléves fiam dolgairól....

Emma 2009.08.28. 09:34:27

Tündi, Erikkel fákat rajzoltok? Az nemsemmi, Ármin a körös irkafirkáknál tart még... :D Duzduzka, örülni fogok neked, és felveszlek a listámra, ha nem baj. :D

Tündi 2009.08.28. 10:54:23

Szia Emma, nem Erik nem rajzol fát, csak én :-). Csak felismerés szintjén megy a dolog. Kört azt nagyon szépeket tud, mostmár egyre több teljes kör lesz. Na meg még a csiga-biga megy. Amúgy ő is firkál.

Emma 2009.08.28. 11:23:55

Azt hittem, már fát is rajzoltok! :D

ewíí 2009.08.28. 11:31:45

Nagyon ügyes Hanna, és hiszti?? Inkább örülj a kitartásának :D ezzel a hozzáállásával azthiszem sokra fogja vinni, hiszen nem adja fel. És ez jó :)

Ashley Scott 2009.08.28. 11:35:29

Pont a Lucát írattad vele? *__* Lehet, hogy megpróbálhatná akkor a renejkét is : P :D

Emma 2009.08.28. 12:59:05

Ewii, aranyos vagy! :D Látodlátod, Luca? Jah, lehet a Renejkével jobban boldogult volna... :D Na várjál, a következő gyerekemnek, ha lesz lehet a Renejkét adom 2. névnek, tiszteletből. :P

renejke 2009.08.28. 13:00:03

ulissteeen! :P

Emma 2009.08.28. 17:17:24

:D Méj, nem jó? B. Ella Renejke... :P

RO:::::::XA 2009.09.05. 08:40:03

hello jó kis blog ez az Ármin jó pofa :D

Stan 2009.09.08. 10:32:31

Én általános iskoláig nem tudtam írni :-| Kicsit szégyelltem is magam, hogy mindenki mondja az ábécét, csak én nem tudom :D Mindig csak hullámokat rajzoltam, mert azt láttam a rajzfilmekben, hogy úgy írnak ;D Színezni se tudtam, mindig kitértem a vonalról :D

Emma 2009.09.08. 10:38:28

:D :D :D Aztán mégiscsak ember lett belőled! Egyébként nem jó, ha suli előtt már tudnak írni, állítólag. Pedig manapság már sok gyerek ír és olvas 5 évesen... Én nem erőltetem mindenesetre.

Emma 2009.09.08. 10:39:28

Egyébként leírja már rendesen a nevét... A múltkor teletetoválta vele a lábát. Pont ovikezdés előtt. Alig tudtam lesikálni. :D

Stan 2009.09.08. 10:40:23

Én harmadikban vágtam bele a hajamba, elsőáldozás előtt pár nappal. Alig tudtam visszanöveszteni. Annyira, hogy nem sikerült, és kicsit szív alakú lett elöl a hajam :D

Emma 2009.09.08. 10:50:23

Jahhajjjaaajjjj :D
süti beállítások módosítása